جاباما
۱۰۴۹۷۵۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پلیس: کارِ مقابله با کرونا از ارشاد گذشته است

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به تذکر لسانی پلیس به ۱۱۲ هزار نفر از شهروندان تهرانی اعم از عابرپیاده، راننده و صاحب صنوف که فاقد ماسک بودند، گفت: برای سلامت جامعه از جایی به بعد باید وارد کار شویم و دیگر کار از ارشاد و تذکر گذشته است.

خبرگزاری تسنیم: سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگوی تلویزیونی با بیان اینکه تمام ما سربازان ولایت هستیم، اظهار کرد: از پیام حضرت آقا درباره نیروی انتظامی بسیار خوشحال شدیم؛ پیام ایشان نشانه دقت و تیزبینی، لطف و محبت نسبت به فعالیت کل نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی بود و این پیام یک روحیه مضاعف و جان جدیدی را به ما داد.

رحیمی با بیان اینکه دشمن در لایه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است، گفت: دشمن به دنبال اخلال در امنیت کشور است اما امروز نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا داخل شهرها، امنیت را در بخش داخلی تأمین می‌کند.

پلیس: کارِ مقابله با کرونا از ارشاد گذشته است

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره کارساز بودن جریمه برای افرادی که به زدن ماسک اعتقادی ندارند، تصریح کرد: ما از ابتدای شیوع کرونا همراه مدافعان سلامت بودیم اما تقریباً 10 روز پیش یک ابلاغیه صادر شد و ما کار را شروع کردیم، بخشی از این کار مربوط به تذکر و بخشی از آن اعمال جریمه برای افراد فاقد ماسک است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 112 هزار مورد در این 10 روز به افراد فاقد ماسک از عابرپیاده، راننده و اصناف تذکر لسانی دادیم که این تذکرات بی‌تأثیر نبوده و اکثر افراد به تذکر ما توجه کردند همچنین به 14 هزار واحد صنفی که پروتکلها را رعایت نمی‌کردند، تذکر دادیم.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه از امروز تذکرات شدت گرفته، گفت: بی‌تعارف می‌گویم شدت تذکر و جریمه از امروز بیشتر شده همچنین کد جریمه برای رانندگانی که ماسک نمی‌زنند، صادر شده و این جریمه فعلاً در تهران اعمال می‌شود، البته اگر راننده تنها و فاقد ماسک باشد جریمه نمی‌شود اما اگر تعداد سرنشینان بیشتر از یک نفر باشد، باید ماسک زده باشند همچنین در مبادی ورودی مترو همکاران بنده به طور کامل مستقر هستند و به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم مسافر بدون ماسک وارد مترو شود.

رحیمی با اشاره به توزیع 10 هزار ماسک به صورت رایگان بین مردم در روز نخست هفته نیروی انتظامی، متذکر شد: برای سلامت جامعه از جایی به بعد باید وارد کار شویم و دیگر کار از ارشاد و تذکر گذشته است.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره تعطیلات پیش‌رو و سفر برخی افراد، گفت: مردم باید این موضوع را جدی بگیرند، خیلی‌ها فکر می‌کنند کرونا به سراغ آنها نمی‌آید اما ممکن است دچار مشکل جدی شوند، بنابر آمارهای پلیس راه تهران بزرگ، وضعیت جاده‌ها مناسب نیست، به طور قطع در بحث پلیس راه و عدم سفر تذکر خواهیم داد و اگر ابلاغ رسمی برای بستن راه بیاید، این کار را انجام می‌دهیم.

وی درباره برخورد قاطع پلیس با اوباش نیز عنوان کرد: نیروی انتظامی بر حسب وظیفه قانونی خود با ناهنجاری‌های مختلف اعم از قاچاق کالا، سرقت موادمخدر، جرائم خشن و ... برخورد می‌کند و ده‌ها مجرم در طول روز در تهران و کشور بازداشت می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: از چندی پیش نه در تهران بلکه در کل کشور تا حدی تحرکات اوباش شدت گرفت و با قداره‌کشی، عربده‌کشی، حرکات مستانه و باج‌گیری امنیت یک منطقه و محلات را برهم ریختند، با افرادی که بخواهند امنیت را برهم بزنند، قطعاً برخورد می‌کنیم، امنیت جامعه خط قرمز پلیس است، با اوباشی که این کار می‌کنند، چه باید کرد؟ باید با مطالفت با آنها برخورد کرد؟ ما ده‌ها متهم را بازداشت می‌کنیم اما آنها را در سطح معابر نمی‌چرخانیم.

رحیمی با بیان اینکه نمی‌خواهیم بگوییم بدون عیب و نقص هستیم، یادآور شد: برخورد قاطعانه با اوباش در دستور کار ما است و در این رابطه کوتاه نخواهیم آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الناز

      درود خسته نباشید بر دلاوران عرصه امنیت و آرامش نیروی انتظامی.....خدا پشت پناه شون باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج