جاباما
۱۰۴۹۷۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیدان: من مسئول شکست مقابل شاختار هستم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید خودش را مسئول شکست این تیم مقابل شاختار دونتسک اوکراین دانست.

خبرگزاری تسنیم: زین‌الدین زیدان پس از شکست ۳ بر ۲ تیم فوتبال رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک اوکراین اظهار داشت: نیمه اول برای ما خیلی بد بود. بازیکنان در زمین هستند و می‌دوند، اما تیم را آن‌طور که می‌خواستم، ندیدم و زمانی که این شرایط وجود دارد، سرمربی مقصر است. حداقل در نیمه دوم به نوعی واکنش خوبی نشان دادیم، چون شایسته آن نتیجه (شکست ۳ بر صفر) نبودیم. بازیکنان ما قهرمان لالیگا هستند و این موضوع مرا آزار می‌دهد.

«من مسئول هستم و باید به دنبال راه حل باشم، چون نباید چنین اتفاقی بیفتد.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: بازیکنان در زمین هستند و به راه حل نیاز دارند. ما اعتمادبه‌نفس نداشتیم و آنگونه که می‌خواستیم، وارد بازی نشدیم. ناگهان خودمان را در لحظاتی دشوار دیدیم. ما پاسخ دادیم و بازیکنان واکنش نشان دادند، اما نمی‌توانستیم گل تساوی را بزنیم. اکنون درباره آنچه که اتفاق افتاد اندیشه می‌کنم.

سرمربی رئال مادرید درباره تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد شده بود، تصریح کرد: این به خاطر فشردگی بازی‌هاست، چون برخی بازیکنان هیچ زمانی برای استراحت ندارند. ما هر سه روز بازی داریم، اما بهانه‌ای وجود ندارد. این‌ها تصمیماتی است که گرفته شده و باید ببینم چه چیزی تیم را دوباره قدرتمند می‌کند و ما را به پیروزی می‌رساند. من فقط چند روز برای این کار فرصت دارم.

زیدان در مورد دیدار با بارسلونا در روز شنبه هفته آینده خاطرنشان کرد: باید ببینیم چه می‌شود. باید ببینیم چه اشتباهاتی در این مسابقه رخ داد و سپس آماده بازی بعدی شویم. می‌دانیم شنبه به سرعت از راه می‌رسد و باید ببینیم چه اتفاقی پیش از شنبه رخ می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج