۱۰۴۹۸۹۵
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

ادعای عجیب یک مقام آمریکایی علیه ایران

یک مقام آمریکایی مدعی شده است که ایران و روسیه با اقداماتی در حال مداخله در روند انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا هستند.

خبرگزاری ایسنا: یک مقام آمریکایی مدعی شده است که ایران و روسیه با اقداماتی در حال مداخله در روند انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا هستند.

به نقل از روزنامه دیلی میل، مقامات اطلاعاتی آمریکا با مطرح کردن اتهامات انتخاباتی علیه ایران و روسیه مدعی شده اند ایران مسئول فرستادن ایمیل هایی تهدید آمیز است که این هفته رای دهندگان دموکرات را هدف قرار داده است و همچنین روسیه نیز به سهم خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا مداخله می کند.

جان راتکلیف رئیس اطلاعات ملی آمریکا، روز چهارشنبه مدعی شد که این دو کشور «اقدامات بخصوصی را برای تاثیرگذاری بر نظر جمعی درباره رقابت انتخاباتی انجام داده اند».

راتکلیف مدعی شد که ایران و روسیه به طور جداگانه توانسته اند اطلاعات ثبت نامی رای دهندگان را بدست آورده و از آن علیه آمریکایی ها و «ایجاد ناآرامی اجتماعی» استفاده کنند که بیشتر این اطلاعات به راحتی قابل دسترسی است.

او در این باره در یک کنفرانس خبری گفت: این داده ها می تواند توسط عوامل خارجی در راستای تلاش برای انتقال اطلاعات در ثبت نام رای دهندگان مورد استفاده قرار گیرد که امیدوارند این امر موجب ایجاد سردرگمی و آشوب شده و اعتمادمان به دموکراسی آمریکایی را تضعیف کند.

او مدعی ایران در پشت پرده ارسال یکسری «ایمل حقه بازانه» با هدف «ترساندن» رای دهندگان و «آسیب وارد کردن به رئیس جمهور ترامپ» است.

بر اساس این گزارش، این ادعاها در حالی مطرح می شوند که مقامات وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرده اند پیروزی هر یکی از نامزدهای انتخاباتی آمریکا مزیتی برای ایران به همراه ندارد که بخواهد در روند آن مداخله کند و این یک موضوع با اهمیت داخلی برای آمریکا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شک نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله شک نکنید که ایران این قدرت را دارد که رای سیاهپوستان را بنفع جوبایدون تغییر بدهد.

    • علی پاکزاد

      ایران سر بلند هرکاری بخواد میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج