۱۰۴۹۹۷۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تهیه نقشه ردیابی بیماران کرونایی استان تهران

با همکاری بین ستاد فرماندهی عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نقشه ردیابی بیماران کرونایی استان تهیه می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: با همکاری بین ستاد فرماندهی عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نقشه ردیابی بیماران کرونایی استان تهیه می‌شود.

با پیشنهاد دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های تکنولوژیک این وزارت در تهیه نقشه و ردیابی بیماران در استان تهران، همکاری بین این دو نهاد افزایش می‌یابد.

از محورهای اصلی این همکاری می‌توان به تهیه نقشه‌های تردد و تجمع بیماران در شهر تهران به منظور کنترل و جلوگیری از گسترش بیماری به سایر نقاط شهر اشاره کرد که اجرای این طرح می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از این اپیدمی در کشور داشته باشد.

تامین زیر ساخت‌های ارتباطی برای فعالیت‌های دورا پزشکی (تله مدیسین) به منظور بهره‌مندی از عدالت پزشکی و دسترسی بیشتر همگان به خدمات تخصصی پزشکی از جمله جراحی‌ها و اقدامات تشخیصی از راه دور برای همه نقاط کشور یکی از موارد مهم این همکاری است که به زودی فاز اول آن در یکی از بیمارستان های شهر تهران اجرایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اجرایی شدن تفاهم های صورت گرفته، نمایشگاه توانمندی‌های هر دو حوزه فناوری اطلاعات و سلامت بر بسترهای ICT و IOT یا اینترنت اشیاء با حضور شرکت های دانش بنیان و فعالان این صنعت نیز برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج