۱۰۵۰۲۱۶
۳ نظر
۵۱۰۹
۳ نظر
۵۱۰۹
پ

پاستا چیکن فاهیتا؛ غذای مورد علاقه لئوناردو دی‌کاپریو

اگر از هوادارن دی‌کاپریو و یا سری فیلم‌های زیبای گرگ و میش هستید و به خوردن غذا‌های جدید و لذیذ هم علاقه دارید، با طرز تهیه پاستا چیکن فاهیتا همراه ما باشید.

برترین‌ها: مخاطبان عزیز، دوستان همراه، ارائه دستور پخت یک غذا با اتصال به اسامی برخی سلبریتی‌ها، صرفا یک «فانتزی» جهت تنوع در بخش آشپزی می‌باشد. مساله اساسی طرز تهیه است و باقی مسائل در حاشیه قرار دارد، از فهم شما سپاسگزاریم.

بدون شک لئوناردو دی‌کاپریو یکی از تاثیرگذارترین و محبوب‌ترین هنرپیشه‌های هالیوود است که طرفداران زیادی دارد. این بازیگر حرفه‌ای را شاید بسیاری از شما با بازی زیبای او در فیلم «تایتانیک» به یاد آورید، برخی نیز ممکن است او را با بازی فوق‌العاده‌اش در فیلم «بازگشته» به یاد آورده‌اند. دانستن برخی حقایق از زندگی این بازیگر بسیار جذاب و محبوب هالیوود، می‌تواند برای طرفداران او بسیار زیبا و جالب باشد.

پاستا چیکن فاهیتا؛ غذای مورد علاقه لئوناردو دی‌کاپریو

مثلا شاید برایتان جالب باشد بدانید پدر این بازیگر جذاب هالیوودی، نیم آلمانی و نیم ایتالیایی است و مادرش کاملا آلمانی می‌باشد. یا شاید ندانید که ابتدا قرار بود دی‌کاپریو در نقش پیتر پارکر در فیلم مرد عنکبوتی بازی کند، اما نهایتا این نقش به دوست دوران کودکی دی‌کاپریو، یعنی توبی مگوایر داده شد.

این بازیگر مطرح سینمای هالیوود در فیلم‌های متنوعی ایفای نقش کرده و هر بار توانسته استعداد و توانایی‌های خود در بازیگری را به رخ بکشد. او بازیگری را با حضور در تبلیغات‌های تلویزیونی آغاز کرد. او به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم‌های مشهور و موفق هالیوود همچون «دار و دسته‌های نیویورکی»، «تلقین»، «تایتانیک»، «جزیره شاتر» و «گرگ وال استریت» شهرت بسیاری کسب کرده‌است و تا کنون ۷ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

شاید برایتان سوال پیش آید که این سلبریتی مشهور و محبوب چه رژیم غذایی دنبال می‌کند و در طول شبانه روز چه می‌خورد؟ یا حتی ممکن است برایتان سوال باشد که غذای مورد علاقه لئوناردو دی‌کاپریو چیست؟ پیش از اینکه غذای مورد علاقه دی‌کاپریو را به شما معرفی کرده و طرز تهیه آن را با شما در میان بگذاریم، نگاهی گذرا به یک بیوگرافی کوتاه از این بازیگر خواهیم داشت. پس در ادامه با این قسمت از سری مطالب غذای مورد علاقه سلبریتی‌ها همراه برترین‌ها باشید.

آغاز درخشش از ۱۹ سالگی

لئوناردو دی‌کاپریو در ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا متولد شد. پدرش جورج دی‌کاپریو نویسنده کتاب‌های کمیک و بازیگر-تهیه‌کننده فیلم‌های طنز و مادرش ایرملین ایندربرکن و مادربزرگش هلنا ایندربرکن است. اجداد لئوناردو اهل ایتالیا و آلمان بودند و سه چهارم دی کاپریو در واقع آلمانی است.

آغاز کار لئوناردو در ۱۹۸۹ با بازی در نقش‌گری بکمن در سریال تلویزیونی بود، اما شهرت اصلی او با هنرنمایی فوق‌العاده‌اش در فیلم «چه چیزی گیلبرت گریپ را می‌خورد»، در کنار جانی دپ شکل گرفت. او که در این فیلم نقش یک معلول ذهنی را ایفا می‌کرد، موفق شد برای این نقش و در حالی که تنها ۱۹ سال داشت، کاندیدای جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شود.

۴ سال بعد و در سال ۱۹۹۷، این بازیگر برای ایفای نقش جک در فیلم «تایتانیک» برگزیده شد. همین فیلم بود که این بازیگر را تبدیل به فوق ستاره‌ی هالیوودی کرد. بعد از درخشش در این فیلم کارگردانان مطرح بسیاری ترغیب به همکاری با این بازیگر حرفه‌ای و البته جذاب هالیوودی شدند. مارتین اسکورسیزی، که یکی از شناخته‌شده‌ترین کارگردانان سینمای جهان می‌باشد، نیز در چند فیلم بسیار زیبا و مطرح خود با این هنرمند همکاری نمود.

پاستا چیکن فاهیتا؛ غذای مورد علاقه لئوناردو دی‌کاپریو

دی کاپریو در سال ۲۰۱۵ با فیلم «بازگشته» آلخاندرو گونزالز اینیاریتو بار دیگر به عنوان یک بازیگر قدرتمند مورد توجه قرار گرفت و در ابتدا جایزه گلدن گلوب، جایزه انجمن منتقدان فیلم شیکاگو، جایزه بفتا و جایزه ستلایت را از آن خود کرد. او در ادامه برای ششمین بار نامزد جایزه اسکار شد و توانست این بار برای اولین بار جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد.

علایق لئوناردو دی‌کاپریو

  • رنگ مورد علاقه: سبز تیره
  • فیلم مورد علاقه: راننده تاکسی، درخشش
  • بازیگر مورد علاقه: رابرت دنیرو، جک نیکولسون
  • کارگردان مورد علاقه: مارتین اسکورسیزی

غذای مورد علاقه لئوناردو دی‌کاپریو

حال که با بیوگرافی مختصری از دی‌کاپریو آشنا شدید و از سایر علایق این بازیگر جذاب هالیوودی نیز آگاهی یافتید، نوبت آن رسیده که غذای مورد علاقه این بازیگر را به شما معرفی کنیم. غذای موردعلاقه دی‌کاپریو پاستا چیکن فاهیتا می‌باشد. البته این بازیگر در یکی از مصاحبه‌های خود بیان کرده بود که پاستا از هر نوع و با هر طعمی را دوست دارد.

تهیه و خوردن غذای مورد علاقه سلبریتی محبوب‌تان، می‌تواند حس خوشایندی را برایتان به همراه داشته باشد. اگر از هوادارن دی‌کاپریو و یا سری فیلم‌های زیبای گرگ و میش هستید و به خوردن غذا‌های جدید و لذیذ هم علاقه دارید، با طرز تهیه پاستا چیکن فاهیتا همراه برترین‌ها باشید:

مواد لازم برای پاستا چیکن فاهیتا

  • ۲ عدد سینه مرغ
  • ۳۰۰ گرم پاستا پنه
  • ۱ عدد پیاز
  • ۱/۵ پیمانه شیر
  • ۳ حبه سیر
  • ۲ عدد فلفل دلمه‌ای رنگی
  • ۲ قاشق غذاخوری جعفری خرد شده
  • ۴۰ گرم کره
  • ۱۰۰ گرم خانه
  • ۳ قاشق غذاخوری پودر پارمزان
  • ۲ قاشق غذاخوری پنیر دیپ چدار
  • ۲ قاشث غذاخوری پنیر خامه‌ای
  • نمک، فلفل سیاه و قرمز، پاپریکا نصف قاشق چای‌خوری از هر کدام

پاستا چیکن فاهیتا؛ غذای مورد علاقه لئوناردو دی‌کاپریو

پاستا چیکن فاهیتا؛ غذای مورد علاقه لئوناردو دی‌کاپریو

طرز تهیه:

مرحله اول: ابتدا سینه‌ی مرغ خرد شده را با کمی نمک و فلفل سیاه به مدت ۱۰ دقیقه با حرارت متوسط رو به بالا در ۲۰ گرم کره تفت دهید. بعد از این که مرغ پخت آن را از تابه خارج کنید و پیاز خلالی شده را با مابقی کره و کمی روغن در همان تابه تفت دهید. زمانی که پیاز کمی تفت خورد و سبک شد، فلفل دلمه‌ای رنگی خلالی شده را به تابه اضافه کنید. برای بیشتر شدن عطر غذا می‌توانید از فلفل دلمه‌ای سبز هم استفاده کنید.

مرحله دوم: سپس سیر له شده و ادویه‌ها را به تابه اضافه کنید و تفت دهید. پس از ادویه‌ها شیر را اضافه کنید و در تابه را برای مدت ۳۰ دقیقه بگذارید تا فلفل و پیاز کمی پخته شوند. سپس پنیر دیپ چدار، پنیر خامه‌ای و پنیر پارمزان را اضافه کنید.

مرحله سوم: وقتی که سس غلظت پیدا کرد، خامه‌ای را که هم دمای محیط شده است به آن اضافه کنید. در آخر نمک سس را تنظیم، پاستای آبکش شده، مرغ سرخ شده و جعفری ساطوری شده را به آن اضافه و مواد را با هم مخلوط کنید. اگر پاستا بیش از حد غلیظ بود می‌توانید با اضافه کردن کمی شیر به نتیجه‌ی دلخواه برسید.

پاستا چیکن فاهیتا؛ غذای مورد علاقه لئوناردو دی‌کاپریو

نکاتی در رابطه با پاستا چیکن فاهیتا

  • مقدار مواد گفته شده در بالا مناسب ۵ نفر می‌باشد.
  • اگر طبعتان غذای تند را نمی‌پسندد، می‌توانید از فلفل و پاپریکا استفاده نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون پاستا الفردو میشه دیگه

    • بدون نام

      پاپریکا که اصلا تند نیست که نوشتی اگه تمدی دوس ندارین پاپریکا استفاده نکنید

    • Aziin

      خیییلیییییی خوشمزه سسسسسسس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج