۱۰۵۰۴۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

به جای حاج‌صفی آزادی به لیگ یونان رفت

در حالی که احسان حاج‌صفی، کاپیتان ملی‌پوش تراکتور از یک باشگاه یونانی پیشنهاد داشت و اصرار به جدایی از تراکتور داشت، مهاجم فصل گذشته تراکتور با باشگاه پانتولیکوس یونان قرارداد امضا کرد.

روزنامه خراسان: در حالی که احسان حاج‌صفی، کاپیتان ملی‌پوش تراکتور از یک باشگاه یونانی پیشنهاد داشت و اصرار به جدایی از تراکتور داشت، مهاجم فصل گذشته تراکتور با باشگاه پانتولیکوس یونان قرارداد امضا کرد. محمدرضا آزادی که فوتبال خود را از رده‌های پایه باشگاه تراکتور آغاز کرده و طی ۶ سال اخیر در این تیم عضویت داشت، در پایان فصل ۹۹-۹۸ تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان گرفت.

این مهاجم ۲۰ ساله تیم امید ایران که طی ۳ فصل اخیر در لیگ برتر برای تراکتور به میدان رفته و در نیم‌فصل لیگ نوزدهم فرصت بیشتری برای بازی در این تیم به دست آورد، با اتمام قراردادش آن را تمدید نکرد تا به تیم دیگری برود. در حالی که شایعاتی برای انتقال آزادی به تیم‌های بالانشین جدول شنیده می‌شد، این مهاجم جوان به یونان رفت و با یک باشگاه در سوپرلیگ این کشور قرارداد امضا کرد.

آزادی اواخر هفته پس از توافق با مدیران پانتولیکوس قراردادش با این باشگاه را امضا کرد تا به جای احسان حاج‌صفی که شایعه حضورش در تیم آریس وجود داشت، این مهاجم جوان از تیم تراکتور راهی فوتبال یونان شود. تیم فوتبال پانتولیکوس یونان که سال گذشته فصل را با حضور در رده چهاردهم جدول سوپرلیگ یونان به پایان رساند، در ۵ هفته ابتدایی فصل جدید ۳ مساوی و ۲ شکست داشته و در حال حاضر تیم یازدهم جدول است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج