۱۰۵۰۷۸۸
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

زالی: باید آرایش شبه جنگی بگیریم

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: شرایط مقابله با ویروس کرونا به گونه‌ای اقتضا می‌کند که همه دستگاه‌ها مجدداً با فرض یک آرایش شبه جنگی وارد میدان شوند.

خبرگزاری مهر: به نقل از صداوسیما، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در برنامه تیتر امشب گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا ظرفیت نهادی نوین، فرابخشی و بین نهادی مستقل دارد.

او با اشاره به دیدار امروز رئیس و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا با رهبر انقلاب افزود: یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند شکل گیری یک عقبه میدانی برای ستاد ملی مقابله با کرونا بود.

زالی: باید آرایش شبه جنگی بگیریم

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران ادامه داد: چهره فراگیر، متکثر و فرسایشی که این ویروس در کشور ایجاد کرده، به گونه‌ای است که بخش زیادی از توان و استطاعت دستگاه‌های اجرایی مصروف شده است.

او گفت: با توجه به ازمان و فرسایشی بودن این فرایند، لازم است که با طراوت و بازآرایی جدید، همه دستگاه‌های اجرایی و ذیربط، حول مصادیق و منویات مجموعه ستاد ملی فعالیت کنند.

زالی تاکید کرد: شرایط فعلی و سختی، صعوبت و چالش‌های فراسویی و نوینی که در عرصه مقابله با این ویروس وجود دارد، به گونه‌ای اقتضا می‌کند که همه دستگاه‌ها مجدداً با فرض یک آرایش شبه جنگی، وارد میدان شوند و همه بضاعت دستگاه‌ها در زمره ممارست ستاد ملی قرار گیرد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در ادامه اعلام کرد: به علت داشتن ساختار منسجم و توانمند بهداشتی، بارها مورد ستایش سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته ایم.

به گفته او مردم باید بیشتر به فرزندانشان در مراکز درمانی اعتماد کنند و در امر بیماریابی یاریگر جوانان خود باشند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران تاکید کرد: با بیماریابی سریع و درمان زودرس، مراجعه بیماران بدحال با شرایط وخیم به مراکز درمانی کمتر خواهد شد و باعث می‌شود از بار این مراکز کاسته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای زالی من هنوز موندم چرا فرمانده ستاد مقابله با گرانی و احتکار نداریم؟ برو به این سوال من خوب فکر کن بعدا بیا حرف بزن و جواب بده چون تا وقتی که این ابهامات را توی ذهنم دارم اعتقادی به حرفهایت و کرونا ندارم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج