جاباما
۱۰۵۱۰۹۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

سه معلم ایذه‌ای بر اثر کرونا جان باختند

مدیر آموزش و پرورش ایذه گفت: تاکنون سه معلم ایذه‌ای بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که ۲ نفر آنها معلم بازنشسته بودند.

ایرنا: مدیر آموزش و پرورش ایذه گفت: تاکنون سه معلم ایذه‌ای بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که ۲ نفر آنها معلم بازنشسته بودند.

حسین آقاملاپور افزود: سیدخدارحم موسوی و فرهاد نوروزی از معلمان بازنشسته آموزش و پرورش ایذه بودند که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند همچنین محمد نیازپور معلم‌ آموزش و پرورش عشایر این شهرستان بر اثر کرونا در گذشت.

وی با بیان اینکه ابتلای این عزیزان به کرونا و در گذشت آنها ارتباطی با مدارس نداشته‌است گفت: از بین آنان فقط محمد نیازپور هنوز شاغل بود که وی نیز در استان اصفهان و پیش از بازگشایی مدارس به کرونا مبتلا شده بود و هفته گذشته در بیمارستان رازی اهواز درگذشت.

مدیر آموزش و پرورش ایذه با اشاره به ابتلای ۲۰ معلم دیگر این شهرستان به ویروس کرونا تصریح کرد: این معلمان دوران بیماری را سپری کرده و اکنون سالم و سلامت هستند.

وی آمار دانش‌آموزان مبتلا به کرونا در شهرستان ایذه را سه نفر عنوان کرد و افزود: این دانش‌آموزان اهل روستای چهار تنگ بودند و خارج از محیط مدرسه و به همراه خانواده به این ویروس مبتلا شده بودند.

طبق اعلام وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در شبانه روز گذشته ۶ هزار و ۱۹۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شده است و ۲۹۶ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

تمامی شهرستان های خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای مدیر کل امروز ۵ آبان و مدارس از ۱۵ شهریور باز شدن یعنی معلمان ۵۰ روز درگیر کرونا بودن.دروغ تا کی؟ بگو مدارس رو باز کردیم و همه رو بدبخت کردیم.

    • بدون نام

      کجا مدرسه ها بازه؟ معلم ما کرونا گرفته والان بستریه ولی تا الان کلاسها مجازی بوده وما صورت این خامم رو ندیدیم، ایشون تو تعطیلات نه ماهه که براشون تمومی نداره مبتلا شده نه از ما آنش آموز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج