۱۰۵۱۱۵۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس به خـط شدند

در پی اظهارات عجیب مهدی رسول‌پناه و استعفای قابل پیش‌بینی او، حالا باشگاه پرسپولیس دچار همان معضلی شده که استقلال حدود یک ماه پیش و در پی برکناری احمد سعادتمند شده بود.

روزنامه خراسان: در پی اظهارات عجیب مهدی رسول‌پناه و استعفای قابل پیش‌بینی او، حالا باشگاه پرسپولیس دچار همان معضلی شده که استقلال حدود یک ماه پیش و در پی برکناری احمد سعادتمند شده بود. رسول‌پناه که فکرش را نمی‌کرد اظهاراتش در یک جمع خودمانی ضبط و پخش شود به خاطر فشار وزارت ورزش و افکار عمومی ناچار به استعفا شد هرچند از کنار برخی واقعیت‌های تلخ گفته‌شده نباید به راحتی گذشت و نهادهای نظارتی و وزارت ورزش باید فارغ از موضوع استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس به موارد فاش‌شده درباره اینجت معروف و باندبازی در تیم و... بپردازند.

صرفنظر از پرداختن به این مباحث، وزارت ورزش هرچه سریع‌تر باید جانشین رسول‌پناه را انتخاب کند. از لحظه‌ای که او استعفا کرده قطاری از نام‌ها برای مدیریت باشگاه پرسپولیس ردیف شده و حتی برخی از هواداران پرسپولیس برای بازگشت برخی از مدیران سابق و البته موفق در فضای مجازی فعال هستند و هشتگ زده‌اند. اکثر هواداران پرسپولیس خواهان بازگشت حمیدرضا گرشاسبی هستند؛ مدیری که به زعم آنها موفق بوده و در دوران مدیریت وی که به دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها در مناصب دولتی برکنار شد، سرخ‌ها حال و روز خوبی داشتند.

البته گرشاسبی مخالفانی هم دارد و عده‌ای از پرسپولیسی‌ها با استناد به صحبت‌های انتقادی برانکو ایوانکوویچ علیه گرشاسبی که او را مقصر جدایی‌اش از پرسپولیس معرفی کرده بود، به دنبال گزینه‌های دیگری چون علی‌اکبر طاهری، محمد دادکان و حتی محمد مایلی‌کهن هستند. البته گرشاسبی به دلیل همان مشکل بازنشستگی و این‌که از مدیران وزارت ورزش نیست شانس کمی برای بازگشت دوباره به پرسپولیس دارد. با این حال گمانه‌زنی رسانه‌ای هم چند گزینه به لیست آنها اضافه کرده است.

برخی منابع خبری از شانس بالای محمد علیپور، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای تصدی پست سرپرستی باشگاه خبر می‌دهند. البته این محمد علیپور با محمد علیپور، مدیرعامل باشگاه تراکتور فرق می‌کند و یک تشابه اسمی جالب است و اگر علیپور سرپرست و در ادامه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود در لیگ بیستم ۲ محمد علیپور به عنوان مدیران عامل ۲ باشگاه مختلف حضور خواهند داشت. برخی رسانه‌ها هم از علی رغبتی، عضو منتقد و معترض و البته مستعفی هیئت مدیره باشگاه به عنوان جدی‌ترین گزینه سرپرستی یاد می‌کنند.

رغبتی به طور آشکار با رسول‌پناه موضع و اختلاف داشت و این مسئله در جریان انتخاب کارگزار باشگاه پرسپولیس علنی و رسانه‌ای شد. مخالفت رغبتی با همکاری دوباره باشگاه با کارگزار قبلی و عدم حضور او در جریان عقد قرارداد و نبود امضایش پای آن، چالش بزرگی ایجاد کرد و رغبتی تهدید به استعفا کرد. او چندی پیش استعفا داد اما درست روزی که رسول‌پناه کناره‌گیری کرد وزارت ورزش با استعفای علی رغبتی که خود از کارمندان ارشد وزارتخانه است مخالفت کرد.

به اعتقاد خیلی‌ها مخالفت وزارت ورزش با استعفای رغبتی بیانگر شانس بالای او برای تصدی سمت سرپرستی باشگاه پرسپولیس است. رغبتی در بین اعضای فعلی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قدیمی‌تر بوده و بر تمامی امورات این باشگاه آشناست. از این‌رو شانس زیادی دارد تا به زودی به عنوان جانشین رسول‌پناه معرفی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صادق درستکار

      فقط دکتر دادکان میتواند پرسپولیس را از گرداب مشکلات بیرون بیاوزد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج