جاباما
۱۰۵۲۱۶۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اصولگرایان تنور انتخابات ۱۴۰۰ را گرم می‌کنند

یک فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به ادعای اصلاح طلبان که می گویند «اگر انتخابات حداکثری باشد مردم به نامزد اصلاح طلب رأی می دهند» اظهار کرد: اینها خوش خیالی اصلاح طلبان است. اصلاح طلبان در ۸ سال گذشته کاری کردند که مردم تحت هیچ شرایطی به آنها اقبال نخواهند کرد.

نامه نیوز: یک فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به ادعای اصلاح طلبان که می گویند «اگر انتخابات حداکثری باشد مردم به نامزد اصلاح طلب رأی می دهند» اظهار کرد: اینها خوش خیالی اصلاح طلبان است. اصلاح طلبان در ۸ سال گذشته کاری کردند که مردم تحت هیچ شرایطی به آنها اقبال نخواهند کرد.

انتخابات ریاست جمهوری آینده ۸ ماه دیگر برگزار می شود اما آنقدر که اصلاح طلبان خود را دغدغه مند برای مشارکت حداکثری نشان می دهند، اصولگرایان چنین تمایلی از خود نشان نمی دهند. از این رو متهم می شوند که علاقمند به مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هستند تا گزینه مدنظر آنها رئیس جمهور شود.

حجت اسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در واکنش به این ادعای اصلاح طلبان گفت: ادعای نیروهای جریان اصلاحات صحیح نیست. اصولگرایان تابع ولایت و رهبری هستند. یکی از رهنمودهای همیشگی مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات مشارکت حداکثری مردم است.

وی مشارکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی خواند و افزود: حضور پرشور و نشاط مردم در پای صندوق های رأی پشتوانه عظیم مردمی و سیاسی در سطح ملی و جهانی است و ما همواره طرفدار آن هستیم. به عبارت دیگر اصولگرایان همیشه تلاش می کنند تا تنور انتخابات گرم باشد تا در سایه این اتفاق راه برای پیشرفت و سربلندی کشور در عرصه های مختلف هموار شود.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: هیچ اصولگرایی نیست که دنبال مشارکت حداقلی در انتخابات باشد یا برای آن تبلیغ کند. البته هنوز فصل انتخابات نرسیده، بعد از اعلام نامزدهای تأییدصلاحیت شده، سفرهای استانی، روش های تبلیغاتی و مناظرات نامزدها موجب جلب توجه مردم به موضوع انتخابات می شود و در نتیجه سطح مشارکت بالا می رود.

وی افزود: برنامه اصولگرایان برای ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ آن است که تنور انتخابات را گرم و کاندیداهای متعدد شرکت کنند. البته کم کم اجرای این برنامه ها دارد شروع می شود.

این عضو فراکسیون اکثریت مجلس با اشاره به تبعات منفی مشارکت حداقلی مردم در انتخابات گفت: حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی نشان می دهد که مردم به موضوعات سیاسی کم رغبت هستند و این یک سهم مهلک محسوب می شود چون نشانه ای از ناامیدی آنها است.

وی افزود: عملکرد بد اصلاح طلبان باعث ناامیدی و دلسردی امروز مردم است. اصولگرایان هر وقت سرکار آمدند انتخابات بعدی پرشور بوده چون مردمی تر عمل می کنند و همیشه در میان مردم هستند اما در عوض اصلاح طلبان هروقت در دولت و مجلس سرکار بودند انتخابات کم رونق شده است.

میرتاج الدینی در واکنش به ادعای اصلاح طلبان که می گویند «اگر انتخابات حداکثری باشد مردم به نامزد اصلاح طلب رأی می دهند» اظهار کرد: اینها خوش خیالی اصلاح طلبان است. اصلاح طلبان در ۸ سال گذشته کاری کردند که مردم تحت هیچ شرایطی به آنها اقبال نخواهند کرد.

همچنین مرتضی طلایی در گفتگو با نامه نیوز گفت: خود اصلاح طلبان دنبال مشارکت حداقلی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج