جاباما
۱۰۵۲۲۲۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

باشگاه پیکان: برای دریافت مجوز مشکل مالی نداریم

مدیر روابط عمومی باشگاه پیکان گفت: تمام مدارک خود را برای دریافت مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده ایم و از لحاظ مالی هم مشکلی نداریم.

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی باشگاه پیکان گفت: تمام مدارک خود را برای دریافت مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده ایم و از لحاظ مالی هم مشکلی نداریم.

امیر مهدی نفر در باره اقدام‌های باشگاه پیکان برای کسب مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: مدارک لازم را برای کسب مجوز بارگذاری کرده و اکنون منتظر اعلام نظر مسؤولان امر هستیم. سال گذشته باشگاه پیکان تنها به دلیل مدرک حرفه‌ای مربیگری نداشتن حسین فرکی، نتوانست مجوز حرفه‌ای دریافت کند و به همین دلیل مجوز ملی گرفتیم.

وی افزود: در حال حاضر ما مدارک مربوط به سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ را برای AFC ارسال کرده‌ایم و این نهاد هم مشغول رسیدگی به مدارک است. ورزشگاه شهر قدس را هم به AFC معرفی کرده‌ایم و اگر قرار باشد امسال در جای دیگری جز این ورزشگاه بازی کنیم، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا ببینیم ورزشگاه مدنظرمان جزو گریدهای A و B است تا از این لحاظ دچار مشکل نشویم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پیکان با اشاره به هماهنگی‌های این باشگاه با کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ اضافه کرد: در طول هفته تقریبا هر روز با سهیل مهدی و همکارانش در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در ارتباط کامل هستیم و تمام مدارکی که بارگذاری کرده‌ایم از سوی این دوستان ارزیابی می‌شود تا اگر عیب و ایرادی داشته باشد رفع شود.

نفر درباره وضعیت بدهی‌های باشگاه پیکان گفت: خوشبختانه باشگاه پیکان هیچ پرونده شکایتی و آنچنان بدهی معوقه‌ای ندارد که بخواهد دردسرساز شود. البته امسال AFC به دلیل شیوع کرونا برای پرداخت بدهی ها سخت گیری کمتری انجام داده زیرا همه می دانیم این ویروس همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: پیکان به عنوان یک باشگاه صنعتی است که مستقیم زیرنظر شرکت ایران خودرو اداره می شود. به همین دلیل هیچگونه دخل و تصرفی در صورت حساب های مالی باشگاه انجام نمی شود و در این حالت بازرسی و حسابرسی خود شرکت با این موضوع برخورد خواهد کرد. تمام مدارک خود را شفاف در سیستم CLAS بارگذاری کرده ایم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پیکان درباره نواقص ورزشگاه شهدای شهرقدس توضیح داد: دو سال قبل پیمانکاران AFC از این ورزشگاه بازدید کردند و استانداردهای لازم را در اختیار دارد. حتی تیم سایپا یکی از بازی های آسیایی خود را در همین ورزشگاه برگزار کرد. اگر قرار باشد در ورزشگاه شهدای شهرقدس بازی های خود را برگزار کنیم، مشکلی نخواهیم داشت.

نفر افزود: دو سال قبل از اینکه مدارک باشگاه ها در سیستم CLAS ثبت شود مجوز حرفه ای کسب کرده بودیم و از زمان آغاز به کار این سیستم هم دو سال مجوز ملی و دو سال هم مجوز حرفه ای گرفتیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج