جاباما
۱۰۵۲۲۹۴
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

پاپ: همه ما باید مطیع «خانم کرونا» باشیم!

رهبر کاتولیک‌های جهان، پاپ فرانسیس،در دیدار هفتگی خود با پیروان کلیسای کاتولیک در واتیکان، کرونا را به عنوان یک خانم (بانو) توصیف کرد که همه مردم باید مطیع او باشند.

انتخاب: در شرایطی که رهبر کاتولیک‌های جهان و همراهان نزدیک وی بدون ماسک در جمع ظاهر شده بودند، پاپ اعلام کرد که کرونا یک خانم است.

پاپ خطاب به جمعیت چند صد نفری که تقریباً همه ماسک داشتند، گفت: «من اینجا خواهم ماند. خیلی دوست دارم بیایم پایین و به هرکدام از شما سلام کنم، اما ما باید فاصله خود را حفظ کنیم.» وی ادامه داد: «اگر من پایین بیایم، بلافاصله افراد دور هم جمع می‌شوند و اجتماعاتی را تشکیل می‌دهند ... و این برخلاف پروتکل‌ها، اقدامات احتیاطی است که ما باید در مواجهه با این خانم که کرونا نام دارد رعایت کنیم و در نتیجه به ما آسیب زیادی می‌رساند.»

پاپ: همه ما باید مطیع «خانم کرونا» باشیم!

پاپ و بیشتر دستیاران و مترجمان حاضر در این گردهمایی ماسک نداشتند گرچه محافظان و عکاسان حاضر در صحنه ماسک زده بودند، اما اسقف‌ها و کشیش‌هایی که از نزدیک به پاپ سلام می‌کردند، هنگام نزدیک شدن به وی، ماسک‌های خود را برداشتند. این در حالی است که جواب آزمایش کرونای سیزده گارد ویژه پاپ و یکی از ساکنان مهمان خانه‌ای که پاپ در آن زندگی می‌کند اخیراً مثبت شده است.

پاپ که در جوانی به دلیل بیماری بخشی از یک ریه خود را از دست داده است، بیشتر نیز در شبکه‌های اجتماعی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد ملامت کاربران قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقا خانمه چون همه چیز رو ریخته بهم

    • بدون نام

      معلوم نیست با این طرز گفتار پاپ که کرونا یک خانم است و او اگر با شربتی قصد درمان بیماری از ( مونث به مذکر ) را داشته باشد چقدر پول دریافت خواهد کرد؟

    • بدون نام

      اینم دوس داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج