جاباما
۱۰۵۲۶۱۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آیت‌الله علوی‌گرگانی: به داد مردم برسید

مرجع تقلید شیعیان گفت: مسئولانی که وضعیت معیشت مردم در دست آن‌هاست توصیه می‌کنم تا نهایت تلاش خود را برای ایجاد گشایش در زندگی و معیشت مردم به‌ویژه قشر محروم و آسیب‌پذیر انجام دهند.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان امروز در دیدار با سردار جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: رسول خدا فرمودند که درد شما گناهان تان است و دوای آن این است که انسان از گناه برگردد و توبه کند.

وی افزود: علما و بزرگان به تبعیت از معصومین(ع) همواره مردم را به دعا دعوت می‌کنند، اگر جامعه توجه بیشتری به دین و مذهب داشته باشد بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم اعتقادات جامعه قوی شود، بیان کرد: حضرت فرمودند مردم قدر دو نعمت را نمی‌دانند، این دو نعمت سلامتی و امنیت است که بسیار باارزش است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی: به داد مردم برسید

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: مسئولین باید در راستای رفع مشکلات جامعه اهتمام داشته باشند، مجلس برای حل مشکلات معیشت مردم برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده که دولت نیز باید همکاری لازم را انجام دهد.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به گرانی و مشکلات اقتصادی جامعه ادامه داد: نمایندگان مجلس و مسئولین باید به داد مردم برسند و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل‌ باید به استحکام درونی جامعه و نظام اهتمام داشته باشد، مسئولانی که وضعیت معیشت مردم در دست آن‌هاست توصیه می‌کنم تا نهایت تلاش خود را برای ایجاد گشایش در زندگی و معیشت مردم به‌ویژه قشر محروم و آسیب‌پذیر انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج