۱۰۵۲۶۶۱
۱۴ نظر
۵۰۱۰
۱۴ نظر
۵۰۱۰
پ

درخواست فوری برای تعطیلی دو هفته‌ای تهران

رئیس کمیته سلامت مجمع نمایندگان استان تهران گفت: تمامی اعضا بر اتخاذ تصمیمات فوری مانند تعطیلی دو هفته‌ای استان تهران با در نظر گرفتن همه ملاحظات تاکید دارند.

خبرآنلاین: جلسه کمیته بررسی مشکلات حوزه سلامت استان تهران (پنجشنبه ۸ آبان ماه) با حضور عبدالحسین روح الامینی، اقبال شاکری و زهره الهیان اعضای کمیته سلامت مجمع نمایندگان تهران و استاندارتهران، رئیس شورای شهر تهران، روسای سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و معاون شهردار تهران در محل ستاد فرماندهی کرونای تهران برگزار شد.

در این جلسه عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته سلامت مجمع نمایندگان استان تهران به نمایندگی از ۴۰ نماینده استان تهران ضمن گلایه‌مندی نسبت به عدم استفاده از ظرفیت‌های نمایندگان و مجلس در این جنگ تمام عیار، بر پشتیبانی تمام قد از ارکان ستاد کرونای شهر تهران تاکید کرد و گفت: جدا از تفاوت در نگاه‌های سیاسی با شورای شهر و دولت، مجمع نمایندگان استان تهران تمام قد در کنار و پشتیبان ارکان ستاد عملیاتی کرونا قرار دارد.

درخواست فوری برای تعطیلی دو هفته‌ای تهران

تمامی اعضا در این نشست بر اتخاذ تصمیمات قاطعانه فوری همچون تعطیلی دو هفته‌ای استان تهران با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی، اجتماعی و امنیتی آن تاکید کرده و اعلام کردند که تنها راه قطع زنجیره و بازسازی توان مدافعان سلامت و امکانات بهداشتی درمانی شهر تهران را این موضوع دانستند.

همچنین در این جلسه مقرر شد؛ رایزنی‌های لازم جهت تحقق فوری این موضوع برای جلوگیری از افزایش فاجعه از دست دادن هموطنان عزیز انجام شود و به جهت اهمیت موضوع پیشگیری و توجه به بهداشت مقرر شد، پیگیری‌های لازم برای در اختیار قرار دادن اقلامی مانند ماسک رایگان و کمک رسانی محله به محله با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی، نیروی انتظامی و بسیج اجرایی شود.

در پایان نشست هم تاکید شد، این جلسات به صورت هفتگی ادامه یافته و محرومیت‌های بهداشتی درمانی نواحی محروم، حاشیه شهر و بازنگری در ساختار و بودجه آن در دستور کار قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین هستم

      یعنی میخواهید بگید شما به فکر مردم هستید!؟

    • یک ایرانی

      تهران رو تعطیل می کنین تشریف می برن شمال رو از کرونا پر می کنن این که نشد راه حل. طرح هاتون احمقانه است. کشور باید اینقدرپول داشته باشد که بتوان به هر خانواده ای مبلغ هنگفتی داد تا حد اقل یک ماه از خونه بیرون نیان اون موقع میشه امیدوار شد

    • بدون نام

      کل کشور رو برا همیشه تعطیل کنید

    • بدون نام

      کسی به کم کردن کارکنان در ادارات اهمیت نمی‌دهد ساعت کاری را کم کنید

    • بدون نام

      روح الامینی که خودش ،رفته بود ملاقات کروناییها

    • بدون نام

      با سلام عزیزان خانه سلامتشما لطف کنید در جلسه هفتگی اینجانب را هم شرکت دهید با توجه به اینکه بنده دکتر نیستم وسوا د دانشگاهی ندارم ولی تجربه کافی دارم که به شما علت شیوع وجولا ن ویروس رابه اثبات بر سانم تادر اطلا رسانی وپروتکلها یتان تجدید نظر کنید واز این هم از دست دادن هم وطنان جلو گیری کنیده با ثشکر تلفونهای

    • بدون نام

      یک پیشنهاد
      مترو و بی ارتی تعطیل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم با چی برن سرکار؟؟!!!!

    • رضا

      چرا فقط تهران. بقیه مردم کشور جز ایران نیستند. کرج با تهران چه فرقی دارد؟؟؟مسئولین کرج چرا سرشان را زیر برف کرده اند.مگر از ب وضعیت استان خبر ندارند؟؟؟

    • رضا

      چرا فقط تهران. بقیه مردم کشور جز ایران نیستند. کرج با تهران چه فرقی دارد؟؟؟مسئولین کرج چرا سرشان را زیر برف کرده اند.مگر از ب وضعیت استان خبر ندارند؟؟؟

    • بدون نام

      وضع خیلی خرابه واقعا واجبه

    • من

      آخه ... ، تعطیل کنید ، از کجا بیاریم بخوریم؟؟

    • بدون نام

      نمایندها خودش همه چی دارن فکربدبخت وبیچاره نیستن مردن براشون معنا ندا ه

    • بدون نام

      سوء مدیر یت وناتوانی در اداره مملکت این بن بست را شامل میشود تعطیل میکنند مردم گرسنه میمانند تعطیل نمیکنند آمار رورانه درگذشتگان افزایش می یابد برای کمک به مردم نبارمند پول ندارند پررویی اجازه کنار رفتن نمیدهد مردم به جرم رای بد دادن باید تقاص بدهند این غافله تا به حشر لنگ است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج