اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۲۹۹۳
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

سهم صفر استقلال از قرارداد ۳۳میلیاردی آقای خاص

با وجود مذاکرات چندباره مسئولان استقلال با علی کریمی هافبک شماره ۶ و ملی‌پوش این تیم، این بازیکن حاضر به تمدید قرارداد نشد و با دریافت پیشنهاد وسوسه‌انگیز القطر همان باشگاهی که مشتری بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس هم بود، راهی دوحه شد.

روزنامه خراسان: با وجود مذاکرات چندباره مسئولان استقلال با علی کریمی هافبک شماره ۶ و ملی‌پوش این تیم، این بازیکن حاضر به تمدید قرارداد نشد و با دریافت پیشنهاد وسوسه‌انگیز القطر همان باشگاهی که مشتری بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس هم بود، راهی دوحه شد. با این‌که کریمی اواخر هفته گذشته به قطر رفت، اما طبق اعلام نشریه استاد الدوحه بازیکن سابق استقلال به باشگاه القطر پیوسته تا هشتمین بازیکن ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر باشد.

بر اساس شنیده‌ها مبلغ قرارداد این بازیکن ایرانی یک میلیون و‌۲۰۰ هزار دلار است که با دلار ۲۸ هزار تومانی بازار آزاد ارز تهران بیش از ۳۳ میلیارد تومان‌ می‌شود یعنی تقریبا ۳ برابر پیشنهاد باشگاه استقلال. اما نکته مهم و ناراحت‌کننده این است که باشگاه استقلال هم مثل باشگاه پرسپولیس که هیچ سودی‌ از انتقال شجاع خلیل‌زاده، مهدی ترابی و علی علیپور به باشگاه‌‌های خارجی نبرد، در انتقال آقای خاص به تیم قطری سرش بی‌کلاه ماند!

فارغ از معطل کردن ۲ باشگاه سپاهان و استقلال برای عقد قرارداد و بلاتکلیفی کادر‌فنی ۲ تیم برای پست هافبک‌دفاعی، نکته مهم دیگر چگونگی عقد قرارداد کریمی با القطر با وجود عارضه مادرزادی کمرش و سابقه رد شدن او در تست‌‌های پزشکی چند تیم خارجی از جمله ترابزون ترکیه است! باشگاه قطری که‌ ‌از ۲ سهمیه بازیکن خارجی و آسیایی خود‌ استفاده نکرده بود، با خرید علی کریمی یکی از این ۲ جای خالی را پر‌ کرد و در‌واقع هافبک استقلال جایی را پر‌ خواهد کرد که قرار بود بشار آن را با پیشنهاد ۳ میلیون دلاری بگیرد. مورد دیگری هم که بیشتر مورد‌توجه کاربران استقلالی در فضای مجازی قرار گرفته، طلسم شماره ۶ و هافبک‌‌های‌دفاعی استقلال است.‌

کاربران استقلالی در واکنش به جدایی علی کریمی نوشته‌اند‌ پست هافبک دفاعی استقلال همیشه باید جدایی‌‌های تلخ را تجربه کند! زمانی آندو تیموریان و حسین کاظمی در اوج نیاز استقلال به آن‌ها تیم را ترک کردند و جای خالی آن‌ها پر نشد و ناکامی آبی‌ها را به دنبال داشت‌. هر‌چند این ۲ بازیکن شماره ۶ نمی‌پوشیدند اما در چند سال اخیر استقلالی‌ها شاهد جدایی ۳ هافبک‌دفاعی تاثیرگذارشان بوده‌اند که از قضا هر ۳ هم شماره ۶‌ را می‌پوشیدند. زمانی جواد نکونام هافبک تیم ملی در میانه فصل از استقلال جدا شد و به الکویت رفت و همان شوک استقلال را از ریل موفقیت خارج کرد‌. ۲ سال پیش هم‌ امید ابراهیمی که لقب فرمانده تیم یدک می‌کشید، استقلال را ترک کرد و به لیگ قطر رفت.

حالا پس از جدایی ۲ شماره ۶ تاثیرگذار و ۲ هافبک دفاعی ارزشمند،‌ ‌علی کریمی شماره ۶ جانشین امید ابراهیمی هم استقلال را ترک کرده و دست کادر‌ فنی استقلال را در پوست گردو گذاشته است. البته گفته‌ می‌شو‌د مهدی مهدی‌پور هافبک تازه جذب شده استقلال توانایی بازی در پست علی کریمی را دارد اما او چقدر باید محک بخورد و تجربه کسب کند تا بتواند همان نقش تاثیرگذار علی کریمی را در میانه میدان آبی‌ها ایفا کند و باید دید آیا او در سیستم فکری‌ می‌تواند همان کارایی علی کریمی را داشته باشد یا نه؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید . ش

      قطری ها پیش خودشون فکر کردن طرف چون اسمش علی کریمی هستش! حتمآ قد و اندازه ی علی کریمی اصلی کارایی داره واسه شون اما سرشون کلا بزرگی رفته....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا خخخخخخخ

      • بدون نام

        هرگردی گردو نمیشه

    • بدون نام

      پول پول پول

    • ح غ

      اینقدر علی کریمی را گنده نکنید بابا نام استقلال بزرگتره

    • جانم ایران

      تمام بازیکنان ایرانی فقط به جیب خودشان توجه دارن اینکه لباس آبی یا قرمز میپوشند عرقی قلبی بآن ندارن وفقط منتظر میشینن فرصتی دستشان بیفته تامن من کنن وبرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج