۱۰۵۳۱۳۶
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

تاکید کانون کارگردانان بر تعطیلی پروژه‌ها

شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران در بیانیه ای بر لزوم تعطیلی موقت، همه پروژه های فیلمبرداری تا پایان پیک کرونا تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران در بیانیه ای بر لزوم تعطیلی موقت، همه پروژه های فیلمبرداری تا پایان پیک کرونا تاکید کرد.
تاکید کانون کارگردانان بر تعطیلی پروژه‌ها
کانون کارگردانان سینمای ایران در متن اطلاعیه اش آورده است: بیماری کرونا و بلای قرن، هنرمند دیگری را از ما گرفت. کریم اکبری مبارکه بازیگری که به سلامت نفس و بی آلایشی شهره بود؛ در پی ابتلا به کرونا و در فاصلهای بسیار کوتاه درگذشت و همکاران و دوستدارانش را غمگین و افسرده برجای گذاشت.
کانون کارگردانان سینمای ایران پیش از انحلال ستاد کرونای خانه سینما و طی سه نامه خطرات ناشی از این بیماری را برای گروههای فیلمبرداری تذکر داده بود ولی متاسفانه نه تنها به این هشدارهای دلسوزانه توجه نشد بلکه کانون کارگردانان با شکایت قضائی صدا و سیما روبرو گردید!
کانون کارگردانان ضمن تسلیت از دست دادن زود هنگام این هنرمند باتجربه ، کارآمد و شریف ، یک بار دیگر به مسئولان ، مدیران و دست اندرکاران پروژههای سینمایی و تلویزیونی هشدار میدهد که این بیماری خطرناک همچنان و با قدرتی بیش از پیش بالای سر همه جوامع و بخصوص گروههای متشکل شغلی و حرفهای در حال جولان دادن و قربانی گرفتن است و لزوم تعطیلی موقت همه پروژههای فیلمبرداری تا پایان پیک‌کرونا احساس میشود.
در غیراینصورت تنها باید امیدواریم باشیم که گروه ها موارد بهداشتی/ ایمنی را جهت حفظ سلامتی افراد به دقت رعایت کنند تا باز عزادار هنرمند دیگری نشویم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج