۱۰۵۳۱۶۸
۹۹ نظر
۵۶۱۲
۹۹ نظر
۵۶۱۲
پ

دخترکُش‌های هالیوود: متیو، لئو، کیلین و تام و رفقا

این یک مطلب فانتزی‌ست درباره جذاب‌ترین ستاره‌های هالیوودی در ایران به تفکیک جنسیت! طبیعی هم هست کمی فهرست سلیقه‌ای‌ست و صرفا «جذابیت» و «زیبایی» مبنای انتخاب بوده، قطعا این فهرست کامل نیست، اما صرفا در جایگاه یک مطلب خوشمزه بپذیریدش.

برترین‌ها: این یک مطلب فانتزی‌ست درباره جذاب‌ترین ستاره‌های هالیوودی در ایران به تفکیک جنسیت! طبیعی هم هست کمی فهرست سلیقه‌ای‌ست و صرفا «جذابیت» و «زیبایی» مبنای انتخاب بوده، قطعا این فهرست کامل نیست، اما صرفا در جایگاه یک مطلب خوشمزه بپذیریدش.
کیانو ریوز
«کیانو ریوز» در دوم سپتامبر سال ۱۹۶۴ در بیروت لبنان متولد شد. والدین وی از این جهت نام «کیانو» را روی وی گذاشتند که این کلمه در زبان بومیان هاوایی به معنای نسیم خنک بر فراز کوه است. فعالیت بازیگری او در دوران مدرسه که با بازی در تئاتر‌های گوناگون همراه بود، سبب شد تا او به تلویزیون دعوت شده تا در سریال کمدی «آویزان کردن به» به ایفای نقش بپردازد.
دخترکُش‌های هالیوود: متیو، لئو، کیلین و تام و رفقا
حضور کوتاه، اما کلیدی «کیانو» در آثار مختلف سبب شد تا او در سال ۱۹۸۴ به عنوان بهترین بازیگر نوجوان کانادایی از نظر مردم برگزیده شود. نقطه عطف دوران بازیگری «ریوز» زمانی رقم خورد که وی در سال ۲۰۰۰ موفق شد در فیلم «ماتریکس» حضور پیدا کند و به شهرت زیادی در سرتاسر جهان دست پیدا کند. «ماتریکس» تبدیل به یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های تاریخ هالیوود شد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «ماتریکس»، «جان ویک»
مایکل فاسبندر
«مایکل فاسبندر» در ۲ آوریل ۱۹۷۷ در شهر هایدل برگ در کشور آلمان متولد شد. «مایکل فاسبندر» در آغاز حرفه بازیگری اش چندان موفق نبود. ظاهر جذاب و خیره کننده ایرلندی او، لبخند زیبایش که باعث شد لقب «نهنگ» به او داده شود و قد ۱۸۳ سانتی متری اش توجه‌ همگان را به خود جلب می‌کرد. «مایکل» از سال ۲۰۰۱ در سریال‌های «جوخه برادران» و «قلب‌ها و استخوان‌ها » نقش‌های کوتاهی را برعهده داشت.
دخترکُش‌های هالیوود: متیو، لئو، کیلین و تام و رفقا
بازی در فیلم «۱۲ سال بردگی» باعث شد در سال ۲۰۱۴ نامزد اسکار شود، اما نتوانست این جایزه را به دست آورد در سال ۲۰۱۵ «فاسبندر فیلم «استیو جابز» نقش استیو جابز را ایفا کرد. برای این نقش نامزد گلدن گلوب، اسکار، بفتا و جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم بازیگران شد، اما هیچ کدام را به دست نیاورد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «گرسنگی» ،«حرامزاده‌های لعنتی»، «استیو جابز»، «مکبث»، «۱۲ سال بردگی»
تام هاردی
«ادوارد توماس هاردی» متولد ۱۵ سپتامبر ۱۹۷۷ در هامراسمیت، لندن، انگلستان است. اولین موفقیت رسمی او به‌سال ۱۹۹۹ برمی‌گردد و زمانی‌که در یک مسابقهٔ تلویزیونی به‌عنوان سوپر مدل برتر انتخاب شد. «تام هاردی» مدتی بعد توانست نقشی در سریال «جوخه برادران» به‌دست آورد.
دخترکُش‌های هالیوود: متیو، لئو، کیلین و تام و رفقا
اولین حضور «هاردی» در سینما با فیلم «سقوط شاهین سیاه به‌کارگردانی «ریدلی اسکات» در سال ۲۰۰۱ رقم خورد که وی نقشی فرعی و کوتاه در این فیلم جنگی داشت. او برای فیلم «بازگشته» نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «بازگشته»، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، «تلقین»، «لاک»
جیمز فرانکو
«جیمز فرانکو» بازیگر، کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده آمریکایی متولد ۱۹ آوریل ۱۹۷۸است. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در سال ۱۹۹۶ به دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس رفت و می‌خواست در رشته ادبیات انگلیسی تحصیل کند. اما یک سال درس خواند و سپس به کلاس‌های بازیگری رابرت کارنیج در پلی هاس وست رفت.
دخترکُش‌های هالیوود: متیو، لئو، کیلین و تام و رفقا
«فرانکو» پس از بازیگری به دانشگاه بازگشت و در سال ۲۰۰۸ مدرک گرفت. او همچنین در رشته نمایش پردازی دانشگاه کلمبیا و رشته کارگردانی دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل شد. او در سال ۲۰۱۸ توانست برای فیلم«هنرمند فاجعه» جایزه بهترین بازیگر مرد را از مراسم جوایز گلدن گلوب به دست آورد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «۱۲۷ ساعت»، «هنرمند فاجعه»
جیک جیلنهال
«جیکوب بنجامین جیلنهال» متولد ۱۹ دسامبر ۱۹۸۰ بازیگر و تهیه کننده امریکایی است. «جیک» کارش را در ۱۱ سالگی با فیلم «حقه بازان شهر» آغاز کرد. او در این فیلم نقش پسر «بیلی کریستال» را بازی می‌کرد. اما فیلمی که باعث شد نام او بر سر زبان‌ها بیفتد فیلم «دنی دارکو» بود که در آن « جک»نقش یک بیماری روانی را بازی می‌کرد.
دخترکُش‌های هالیوود: متیو، لئو، کیلین و تام و رفقا
وی در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ برای بازی در فیلم‌های «عشق و دیگر دارو‌ها» و «شبگرد» نامزد جایزه گلدن گلوب شده .او و خواهرش اولین خواهر و برادری هستند که در قرن بیست و یک هردو نامزد دریافت جایزه اسکار شدند.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «زودیاک» ،«حیوانات شب‌زی»،«شبگرد»
متیو مک کانهی
«متیو مک کانهی» در سال ۱۹۶۹ در شهر اووالد واقع در تگزاس آمریکا متولد شد. در اولین بازی سینمایی‌اش در فیلم «مات و مبهوت» درخشید و مورد توجه قرار گرفت،
دخترکُش‌های هالیوود: متیو، لئو، کیلین و تام و رفقا
تقریباً یک دهه ستارۀ بی‌رقیب فیلم‌های کمدی-رومانتیک بود و پس از ۴۰ سالگی، با تغییری اساسی در سبک نقش‌های انتخابی‌اش، به‌سرعت به یکی از بازیگران مطرح سینما تبدیل شد. او برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای فیلم «باشگاه خریداران دالاس» است.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «باشگاه خریداران دالاس»، «میان‌ستاره‌ای»، «کارآگاه حقیقی»
کیلین مورفی
«کیلین مورفی» بازیگر، خواننده و تهیه کننده ایرلندی متولد ۲۵ می ۱۹۷۶ در کورک است. او ابتدا کار بازیگری را با تئاتر، فیلم‌های کوتاه و مستقل در اواخر دهه ۹۰ میلادی آغاز کرد. پس از نقش آفرینی در تئاتر، خیلی طول نکشید تا «مورفی» جوان، مورد تایید «دنی بویل» قرار بگیرد و نقشی در فیلم ترسناک «۲۸ روز بعد» در اختیارش قرار بگیرد، فیلمی که یکی از پرفروش‌ترین آثار سال لقب گرفت و برای «مورفی نیز چندین موفقیت از جمله نامزدی جایزه امپایر را به همراه داشت.
دخترکُش‌های هالیوود: متیو، لئو، کیلین و تام و رفقا
برای نقش‌آفرینی در فیلم «صبحانه در پلوتون» برای اولین بار نامزد گلدن گلوب شد. از سال ۲۰۱۳ مشغول نقش‌آفرینی در سریال موفق «پیکی بلایندرز» است.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «پیکی بلایندرز »، «تلقین»، «دانکرک»
لئوناردو دی کاپریو
«لئوناردو ویلهم دی کاپریو» متولد ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ در لس آنجلس، بازیگر، تهیه کننده و نویسنده امریکایی است. «لئوناردو» بعد از ورودش به تلویزیون موفق شد تا در چند مجموعه دسته چندم تلویزیون حضور پیدا کند، اما با حضور در نقش یک معلول ذهنی در فیلم «چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد» توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.
دخترکُش‌های هالیوود: متیو، لئو، کیلین و تام و رفقا
او همچنین پس از اینکه چهار مرتبه بعنوان بهترین بازیگر نقش اصلی مرد نامزد جایزه اسکار شده بود سرانجام در سال ۲۰۱۵ برای بازی در فیلم «بازگشته» برنده جایزه اسکار شد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «بازگشته»، «جزیره شاتر»، « روزی روزگاری در هالیوود »،«گرگ وال استریت»، «هوانورد»، «تایتانیک»
برد پیت
«برد پیت» در ۱۸ دسامبر ۱۹۶۴ در اوکلاهاما، آمریکا متولد شد. نخستین نقشی که «برد پیت» بر عهده داشت در تیتراژ پایانی فیلم با عنوان «پسر کنار ساحل» ظاهر شد. در سال ۱۹۹۱ در فیلم «تلما و لوئیز»نقش کوچکی به مدت ۱۴ دقیقه بازی کرد.
دخترکُش‌های هالیوود: متیو، لئو، کیلین و تام و رفقا
طی سال‌های ۹۲ تا ۹۵ خود را به یک فوق ستاره تبدیل کرد. در سال ۲۰۰۷، «برد پیت» توانست برنده یکی از جوایز معتبر سینمایی جهان شود؛ او بخاطر بازی در نقش «جسی جیمز» در فیلم «قتل جسی جیمز به دست رابرت ردفورد بزدل»، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره ونیز شد. در جریان نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به برد پیت بازیگر «روزی روزگاری در هالیوود» اهدا شد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «هفت» ،«روزی روزگاری در هالیوود» ،«مورد عجیب بنجامین باتن»،«حرامزاده‌های لعنتی»، «قتل جسی جیمز به دست رابرت ردفورد بزدل»،
هیو جکمن
«هیو مایکل جکمن» متولد ۱۲ اکتبر ۱۹۶۸ در سیدنی استرالیا است. وی در واقع بازیگر و تهیه کننده استرالیایی است. «جکمن» پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در رشته روزنامه نگاری، تصمیم به یادگیری رشته درام و تئاتر در آکادمی هنر‌های زیبای غرب استرالیا گرفت و خیلی زود پیشنهاد بازی در مجموعه تلویزیونی «کوره لی» را دریافت کرد که این مجموعه اتفاقی جدید در زندگی حرفه‌ای جکمن محسوب می‌شد.
دخترکُش‌های هالیوود: متیو، لئو، کیلین و تام و رفقا
پس از این مجموعه و حضور در چندین نقش کوچک دیگر در مجموعه‌های تلویزیونی، ستاره اقبال «جکمن» بالاخره در سال ۱۹۹۹ درخشید چرا که در این سال «بریان سینگر» از وی درخواست کرد تا نقش اصلی فیلم «مردان ایکس» را ایفا کند و همین نقش «هیو جکمن» را مبدل به ستاره‌ای در هالیوود کرد. «هیو جکمن در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم «بینوایان» نامزد جایزه اسکار و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اصلی مرد شود.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «زندانیان» ،«چشمه»، «پرستیژ»،«بینوایان»
جیمی درنان
«جیمی درنان» در سال ۱۹۸۲ در ایرلند شمالی متولد شد. «جیمی درنان» پس از فارغ التحصیلی از کالج به دانشگاه محلی وارد شد. در زمان تحصیل از آژانس مدلینگ به او پیشنهاد شد. «درنان» بی درنگ به لندن رفت و حرفه بازیگری و مدلینگ را آغاز کرد.
دخترکُش‌های هالیوود: متیو، لئو، کیلین و تام و رفقا
او توانست در سال ۲۰۰۶ نقشی در فیلم «ماری آنتوانت» بدست آورد و پس از آن نیز به «سایه‌هایی در خورشید» پیوست که نقش آفرینی او در این فیلم مورد توجه قرار گرفت.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «ماری آنتوانت»
جیسون موموآ
« ژوزف جیسون ناماک‌ها موموآ» متولد ۱ آگوست ۱۹۷۹ در هاوایی است؛ و فعالیت هنری خود را از سال ۱۹۹۹ میلادی آغاز کرد.
دخترکُش‌های هالیوود: متیو، لئو، کیلین و تام و رفقا
او در سال ۲۰۱۱ در مجموعه تلویزیونی «بازی تاج و تخت» نقش «کال دروگو» را ایفا کرد و او با بازی در این نقش بسیار مطرح شد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «بازی تاج‌وتخت »
دنیل کریگ
«دنیل کریگ» در ۲ مارچ ۱۹۶۸ در چستر، انگلستان متولد شد. حضور بین المللی او که شهرت زیادی به او بخشید، مربوط به نقش مکملی بود که در فیلم «لارا کرافت: مهاجم مقبره» در مقابل «آنجلینا جولی» ایفا می‌کرد.
دخترکُش‌های هالیوود: متیو، لئو، کیلین و تام و رفقا
بعد از آن هم با حضور در فیلم تحسین شده «جاده ایی به سوی تباهی» توانست حضور خود در هالیوود را استمرار ببخشد تا زمانی که برای بازی در نقش جیمزباند انتخاب شد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «کازینو رویال»
منابع: سلام سینما، مووی مگ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا که همه پیرمردند .در بخش زنها همه زیر چهل سال بودند .لابد میخوایسن اینجور متبادر کنید که مردها تاریخ انقضا ندارند و چروک هم بشن دخترها دنبالشون هستند هه

      • بدون نام

        بازم هستن

      • بدون نام

        نه آقای حسود اینا پیرمرد نیستن به کوری چشم حسود خیلیم جذابن

      • بدون نام

        فقط و فقط عشقم کیت هرینگتون

      • بدون نام

        وجدانا این پیرمردها قراره ما دخترا رو بکشن از شدت جذابیتشون؟خخخخ

      • بدون نام

        همین هفته پیش در مورد پسر کش های هالیوود گذاشته بودن ؛فقط باید کامنت پسر ها رو تو این دو تا بخونی و لبخند بزنی ...

      • E

        قبل اینکه بخونم اسامی رو مطمئن بودم تام هاردی جز لیست هست

      • بدون نام

        دختر کش !!!!!ما که چیزی ندیدیم به غیر از یکی همه بی نمک بودن

      • بدون نام

        بعد اونوقت همین پسرای حسود درمورد حسادتهای زنانه تز میدن ولی به جذابترین مردای هالیوود حسادت میکنن

    • بدون نام

      هنری کویل رو ول کردین مایکل فاسبندرو گذاشتین؟!!!حای پسرا هم معتقدن هنری کویل خیلی جذابه!

      پاسخ ها

      • بابک

        هر چی تو آینه نگاه میکنم میبینم
        خودم خیلی بهتر از این پیر مردها
        هستم.
        شهرت که جذابیت نمیاره

      • بدون نام

        جاستین ثرو هم خوبه

      • Srh

        اگه از یکی خوشت نمیاد دلیل نیست به قیافش توهین کنی
        به نظر نه تنها جذاب هست بلکه خیلی دختر میکشه و توانا و سخت کوشه
        حداقل هر چقدر هم خوشگل باشی از تو خیلی خوشگل و جذاب تره
        هر چقدر کراشت خوشگل تر باشه به زیر پای استعداد بازیگری مایکل نمیرسه

      • بدون نام

        کاربر بالایی وایکل فاسبندر درمقابل هنری کویل مثل اکبرعبدیه درمقابل پارسا پیروزفر خخخخخ

      • بدون نام

        وایی هنری اره
        الان یادم افتاد درسته

    • بدون نام

      تام هیدلستون و تام الیس و هنری کویل کجان پس!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مایکل فاسبندل رو چرا درست توضیح نمیدن که خیلی فیلم داره
        تمام فیلمهای مردان ایکس ازین بازیگر استفاده شد

      • بدون نام

        هیچکس همسر خودم نمیشه

      • بدون نام

        پس بیخود کردی مردای دیگرو دید میزنی برو همسرتو نگاه کن

    • بدون نام

      فدای مایکل فاسبندر و دی کاپریو

      پاسخ ها

      • Srh

        قربون آدم چیز فهم

      • بدون نام

        اتفاقا من تو لیست از دی کاپریو موموا خوشم نمیاد کلا هیچوقت تحت تاثیر جذابیت کاراکترهایی که دی کاپریو بازی کرده قرار نگرفتم
        اما با باقی لیست عالی

      • هلن

        واقعا پیت نه؟

      • محمود

        فقط دی کاپریو

      • بدون نام

        احتمالا خود کسی که این مطلبو گذاشته نیستی؟اخه کجای فاسبندر جذابه که ده تا کامنت گذاشتی براش

    • بدون نام

      اینها با اینکه بهترین بازیگرهای جهان هستند اما هیچ استعدادی ندارند و هیچ کمکی به جامعه بشریت نمیکنند الگوی مردم دنیا باید دانشمندان ناسا باشه که اگه بود وضع کره خاکی اینقدر گردو خاکی نبود . اکثریت مردم دنیا الگوشون فوتبال و فیلم و .... هست و این باعث این فاجعه ست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا هنرمند هستن و بهترین بازیگرهای جهانن

      • بدون نام

        اگر دو تا بچه درسخون کنارت بودن میفهمیدی چه ادمهای رو مخی هستند دقیقا شخصیت شلدون در سریال بیگ بنگ تئوری دو یه تا از بوه های دانشگاه که میشناختم رفتن امریکا یکی دقیقا رفته ناسا یکی هم در دانشگاه استنفورد استاد هست افرادی که ایران دانشگاه درست خوندن رو مسخره میکنند دیگه چه برسه ادمهای عادی . انگار اینها ادم هستند بقیه میمون و شامپانزه و از تکامل جا موندن در این خد خودشون رو متفاوت میدونند

      • بدون نام

        به این دلیل بهتون منفی دادم که درک نمیکنید اگه هنر نباشه، دنیا به یک جای سرد و بی تخسل تبدیل میشه. هنر (موسیقی- نقاشی - سینما و...) دنیا رو زیبا و قابل تحمل میکنه.
        هم علم و هم هنر در کنار هم ارزشمندند و حال خوب و آسایش رو برای آدما به ارمغان میارن .
        بازیگرا هم قرار نیست الگوی بقیه باشن

    • بدون نام

      اکثر اینا سن بابای مارو دارن. چه کراشی میتونیم روشون داشته باشیم اخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پ ن پ میخواستی پسر کره ایارو بذاره عین جوجه کارخونه این

      • بدون نام

        کاربر ۰۹:۰۹
        فکر میکردم نسل نژادپرستا منقرض شده باشه...... متاسفانه هنوز تو هستی

      • بدون نام

        9:09
        ايول! جوجه كارخونه اى رو خوب اومدى:)))))

      • بدون نام

        ١٢:٣٤
        فعلا كه اين شرقيا بخصوص چينيا دارن نسل بشر رو منقرض ميكنن واسه اغلب مردم هم اين چشم بادوميا همه يكيند و فرق زيادى باهم ندارند

      • هلن

        جایزه نژاد پرستانه ترین کامنت هم میرسه به۱۳:۲۲
        یعنی چی چشم بادومیا؟
        هرچند اصن اونایی که پسرای کره ای رو دوست دارن رو درک نمیکنم!
        ولی خب سلیقه ای دیگه...!

    • بدون نام

      بنظر من که در این لیست فقط دی کاپریو و برد پیت جذاب هستن.البته شاید علتش اینه که از بقیه هیچ فیلم جالبی ندیدم.چون محبوبیت و جذابیت بازیگران در نقشهاشون بوجود میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بردپیت پیر

      • بدون نام

        چرت نگو لطفا

      • بدون نام

        دیکاپریو فقط با دختر زیر ۲۵دوست میشه

    • بدون نام

      تام کروز رو چرا نگفتین؟ من بیست ساله عاشقشم.

    • شهروند

      فقط کیانو ریوز مرد غمگین سینما رو عشقه البته جیک جیلنهال هم خیلی جذابه و خیلی دوستش دارم بخصوص برای بازیش داخل فیلم شاهزاده ایرانی . داخل این لیست جای جانی دپ خیلی خالیه درسته که داره پیر میشه ولی هنوز که هنوزه جذاب و دوست داشتنی هستش. دی کاپریو هم به نظر من وقتی جوون تر بود جذاب تر بود مثلا در زمان ساخت فیلم تایتانیک. در کل همشون خیلی زیبا و جذاب هستن. خیلی ها میگن اینا دیگه پیرهستن ولی به نظرم هنوز هم جنتلمن هستن . تازه این نظری که دارید میخونید از دیدگاه یه پسر هستش

      پاسخ ها

      • sajad

        واقعا درک اینکه زنها به چی نصف بیشتر اینا میگن جذاب برام واقعا سخته اگر یکی مثل شبیه اینا و آدم عادی باشه بهشون پیشنهاد بدن واقعا نمیزنن یارورو نصف کنن؟ فقط به صرف اینکه هنرپیشه هستن و معروف براشون جذابن؟

      • بدون نام

        شهرت و پول جذابیت میاره.منطقی فکر کنی نصف جذابیت یه مرد به . و پولشه. زیبایی برای زن قدرته پولم برای مرد. وگرنه شما الون دلون باش ولی بیکار و الافو و مفت خور کدوم دختری نگات میکنه. ماهم ولو اینکه ماری کوری باشیم ولی خوشگل نباشیم پسرا اون پلنگای عملی بی سوادو ترجیح میدن

      • بدون نام

        ١٠:٢٥
        لابد تورو بايد جذاب ببينن:))؛

      • sajad

        کاربر۱۳.۲۳ شما بیا ببین مشتری میشی

      • بدون نام

        سجاد کمتر حسادت کن داری میسوزیا

    • احمد شوقی

      این لیست تون فقط یه تام هالند و محسن افشانی کم داشت.

      پاسخ ها

      • هلن

        محسن افشانی رو که گفتی تعجب کردم
        اسم کاربریت رو که دیدم همه ابهام ها از بین رفت....

    • بدون نام

      تام هاردی جیمی درنان و کیانو ریوز عشقه

    • دختر ترک

      اینا کجاشون دختر کشه من فقط سلمان خان دوست دارم ۷ سال عاشقشم♡_♡

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ
        به پای عشقت پیر شی!!!!

    • 55

      جیک جیلنهاااااااااال

    • بدون نام

      اینا که همه پیرمردن! یعنی متولد دهه 60 میلادی میتونه الان دخترکش باشه 0_0 کلا تعریفتون از دخترکش چیه؟

      پاسخ ها

      • Srh

        خدا رو شکر ذهنش مثل تو شبیه پیرمرد پیرزن نیست
        کاش یکم بفهمید که حسادت خوب نیست اونا با اینکه جذاب بودن در عین حال سخت کوشن به شدت
        کاش قبول کنید که این پیرمرد ها جذاب تر از ذهن منو و توی بی خرد هست

      • بدون نام

        جذابیت به سن نیست، چه برای زن چه مرد

      • بدون نام

        احتمالا شونزده سالته صدتا کامنت گذاشتی اینا پیرمردن

    • بدون نام

      ای برادر سیرت زیبا بیار

    • بدون نام

      فقــــــــــط برد پیت و جانی دپ

    • بدون نام

      جانی دپ پس چی؟

      پاسخ ها

      • هلن

        •\/•

    • mahdiyeh

      پس تیموتی شالامی و ایان سامر هالدر کجان :/ ؟

    • بدون نام

      کیانو ریوز عالیه بی حاشیه و جنتلمن

    • زهرا

      همشون جذابن جذابیت چهره، قد نیست
      جذابیت به سن ربطی نداره...
      حسودی نکنید بهشون که چیزی بهتون نمیرسه:)

    • Sara

      فقطططططط هنری کویل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقااااااا

    • بدون نام

      فقط بردپیت و دی کاپریو بقیه معمولی و حتی زشتن

    • zan

      کیانو نرد غمگین و محبوب سینما در دنیاستتتتتتتتتتتتتتتت / جیک جینهالم هست البته

    • بدون نام

      موموآ برادر مومو ى خودمونه؟

    • بدون نام

      تیتر خبر مثلا اگه می شد خوشتیپ های هالیوود ایراد داشت؟

    • بدون نام

      باید از جوون تر ها مثل تیموتی شالامی.هری استایلز.زین ملک.کول اسپروس. ایان سامر هالدر و اینا میزاشتی
      دیگه اخه برد پیت ۵۷ سالشه....
      هرچند بعضی ها مثل جانی دپ به دلیل خاطراتی که ازشون داریم برامون دوسداشتنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی هنوز جذابه، معنیش اینه که اسمش باید تو لیست باشه. ذهنتون رو آزاد کنید از اینکه فلان زن یا فلان مرد سنش چقدره. نگاه کنید ببینید جذاب هست یا نه؛ تمام

      • بدون نام

        اینایی که گذاشتی فقط برا دخترای دبیرستانی جذابن

      • بدون نام

        تیموتی شالامی و زین ملک شبیه یچه درس نخونای دبیرستانین چیشون جذابه

    • آرزو

      پس جفری دین مورگان چی شد؟

    • بدون نام

      جود لاو کو؟

    • سلنا

      خاک تو سر دختری که بادیدن این کج وکوله ها بمیره

      پاسخ ها

      • م.ح

        بابک داری،احسنت

      • بدون نام

        با اسم دختر میای حسودی؟

    • بدون نام

      پیرپاتالا چیه جمع کردی؟؟؟؟؟؟یه مشت چروک تاریخ مصرف گذشته
      چارتا جوان میذاشتی دلمون بازشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرز فکرتون تهوع آوره. گیر کردید تو چارچوبهایی که تو ذهنتون فرو کردن

      • بدون نام

        زنگ بزنید اتیش نشون یه نفر داره میسوزه

    • انسولین

      جیسون استتهام و راک از این بهترن که
      فک کنم بازیگرای تورک از اینا دختر کش ترند

      پاسخ ها

      • ساره

        جیسون رو موافقم لایک داری.

      • بدون نام

        بازیگرای ترک خیلی خزو خیلن

    • بدون نام

      نمیدونید کیانو ریوز چقدر فن پسر داره، آقا عشقه این بشر ...

    • ساره

      همه اینا رو گفتی ولی خدایی اینا ی طرف ونتورث میلر هم ی طرف هرکی موافقه لایک لطفا.

    • بدون نام

      دختر کش ترین که ایان سامرهالدره بابا

    • ۵۱۲۲.

      منظورش ک الان نیست در کل گفته دکاپریو وبردپیت عالی بود البته باید جانی دپ هم میزاشت

    • بدون نام

      خاک عالم

      یعنی دخترای ایرانی کشته مرده اینا هستن

    • ارمین

      سلام یک اینکه من از اینا جذاب ترم دو اینکه کریس همثورث کو

    • لیلا

      فقط شهاب تیام

    • بدون نام

      کیت هرینگتون عشق منه

    • Matin

      بدون جانی دپ این لیست کاملا ناقص

    • بدون نام

      معنی دختر کش روهم فهمیدیم

    • بدون نام

      خخخ هیچ کدومشون اندازه همسرم قشنگی ندارند

    • بی نام

      وای خدایا من وقتی جیمی درنان رو می بینم از ترس سرع می گیرم

    • گل قرمزی

      پس چرا کریس پاین و جولیو بروتی توی لیست نیست؟

    • بدون نام

      هنری کویل کو پس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج