۱۰۵۳۲۱۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

باید‌ها و نباید‌های مدیریت جدید پرسپولیس

آسایش و امنیت، حلقه مفقوده‌ای است که پرسپولیس برایش «له له» می‌زند. تصمیم، رفتار و دل‌مشغولی‌های مدیریت جدید باید به پرسپولیس اطمینان خاطر بدهد.

خبرورزشی: آسایش و امنیت، حلقه مفقوده‌ای است که پرسپولیس برایش «له له» می‌زند. تصمیم، رفتار و دل‌مشغولی‌های مدیریت جدید باید به پرسپولیس اطمینان خاطر بدهد.

بدون اینکه مقدمه بچینم، می‌خواهم بلافاصله سوالی از شما بپرسم. سوال این است: «آقای جعفر سمیعی زفرقندی، چرا مدیرعامل پرسپولیس شدید؟!»

برای مدیریت در پرسپولیس، باید فکرتان مثل برق کار کند! فرمان دهد و فعال باشد. برای عبور از بحران‌ها -جدا از پول- به پویایی فکری و اندیشه‌ورزی نیازمندید. به مردانی که اهل دل و کار باشند. سره را از ناسره تشخیص دهند و «راه» را جایگزین «چاه» کنند!

این حق پرسپولیس است که برای رسیدن به ستیغ ترین نقطه ممکن، از مغاک مدیریتی خارج شود. برای رسیدن به این منظور باید برخلاف فرمان اسلافتان - البته به درست‌ترین روش ممکن - حرکت کنید!

می‌دانم که می‌دانید؛ تیمی که شما مدیریت آن را در دست گرفتید، با سیلی، صورتش را سرخ نگاه می‌دارد! بدانید با هر تصمیمی که برای تیمتان می‌گیرید، نباید رنگ از رخسارش بپرد، و وحشت سرتا پایش را فرا بگیرد. رفتارتان با تیم‌تان حالت بی‌تفاوتی نداشته باشد!

آسایش و امنیت، حلقه مفقوده ای است که پرسپولیس برایش «له له» می زند. تصمیم، رفتار و دل‌مشغولی‌های‌تان باید به پرسپولیس اطمینان خاطر بدهد. باید یاس و بدبینی را از سراسر وجود فینالیست لیگ قهرمانان آسیا پاک کنید. باید برای مدیریت در پرسپولیس برخلاف مدیران قبلی، «فسفر» بسوزانید! به اندازه کافی فرصت‌سوزی شده و دیگر جا برای شما و دیگران نمانده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۶۶۶۶۶۶۴۴۴۴

      اینو اوردن تا مبلغ پاداش فینال اسیا رو بگیره که ببره با اون بالایی ها هپولی کنند باز پرسپولیس برای تصفیه بدهی هاش دست بطرف هواداران دراز کنه

    • بدون نام

      واسه استقلال مدیران مولتی میلیاردر میارن حتی تلاش کردن آذری رو بیارن بعد واسه پرسپولیس یا دندونپزشک میارن یا افراد حراستی مثل صمیعی و عرب حالا چه پدر کشتگی با پرسپولیس دارن خدا میدونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج