جاباما
۱۰۵۳۳۴۶
۲۷ نظر
۱۸۱۸۹
۲۷ نظر
۱۸۱۸۹
پ

حالا که «هودی» می‌پوشم، با چی بپوشم؟

پاییز و سرما سر رسیده و زمان آن شده که کمد‌های خود را با هودی‌های رنگارنگ و لباس‌های پاییزی دیگر بیارایید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا لباس‌هایی را که می‌توانید به همراه هودی آن‌ها را بپوشید، معرفی کرده و تصاویری زیبا از استایل با هودی با شما در میان بگذاریم.

برترین‌ها: پاییز و سرما سر رسیده و زمان آن شده که کمد‌های خود را با هودی‌های رنگارنگ و لباس‌های پاییزی دیگر بیارایید. ست کردن لباس‌ها به طریق صحیح، تاثیر به سزایی بر جذابیت هر فرد خواهد شد. شاید برایتان سوال باشد که هودی‌های خود را با چه لباس‌هایی می‌توانید بپوشید و ترکیب این «زیبای پاییزی» با چه چیز‌هایی متناسب‌تر می‌باشد؟ اگر به دنبال پاسخ این دسته از سوال‌ها هستید، این مطلب کاملا مناسب شماست.

اگرچه استفاده از هودی می‌تواند یک حالت اسپرت پسرگونه به استایل شما بدهد، اما با تمام این اوصاف نیز می‌توانید شیک و زیبا و در عین حال به روز باشید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا لباس‌هایی را که می‌توانید به همراه هودی آن‌ها را بپوشید، معرفی کرده و تصاویری زیبا از استایل با هودی با شما در میان بگذاریم.

حالا که «هودی» می‌پوشم، با چی بپوشم؟

هودی چیست؟

هودی‌ها در واقع همان سوئیشرت‌های کلاه‌داری هستند که اصولا زیپ و دکمه‌ای ندارند و جلو بسته می‌باشند. هودی‌ها را می‌توانید با لباس‌های مختلفی پوشیده و استایل پاییزی زیبایی ایجاد کنید. از آن جایی که با افزایش محبوبیت هودی‌ها در میان جوانان، طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی از آن‌ها در بازار عرضه شدند، انتخاب برای طرفداران این زیبای کلاهدار دشوارتر گردیده است.

به طور کلی می‌توان گفت که هودی را با هرچیزی که دلتان بخواهد می‌توانید بپوشید، اما باید از خلاقیت خود نیز بهره بگیرید. از آن جاییکه هودی‌ها ذاتا لباس‌های آزاد و رهایی هستند، پس امکان پوشیدن آن‌ها با لباس‌های آزاد دیگری نیز می‌تواند گزینه درستی باشد.

حالا که «هودی» می‌پوشم، با چی بپوشم؟

ممکن است تصور کنید که پوشیدن هودی، می‌تواند شیک و خوش‌استایل بودن را از شما بگیرد، در حالیکه این طور نیست و خرید هودی می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین خرید‌های شما باشد. زیرا با پوشیدن هودی نه تنها استایلی کژوال و خاص را صاحب می‌شوید، بلکه احساس راحتی بسیار زیادی نیز در آن خواهید داشت. پس اگر در کمد خود هودی ندارید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما یک هودی خریده و در کمد خود داشته باشید.

هودی را با چه چیز‌هایی می‌توان پوشید؟

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، با خلاقیت در زمینه پوشش می‌توانید بهترین استایل‌ها را با هودی برای خود بسازید. اما به طور کلی می‌توانید هودی‌های خود را با المان‌های زیر ست کرده و بپوشید.

ست کردن هودی با کت‌های جین

حالا که «هودی» می‌پوشم، با چی بپوشم؟

کت‌های جین یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای پاییز می‌باشند پس یکی از اصلی‌ترین استایل‌ها با هودی، ست کردن آن با کت جین است. پوشیدن این کت‌ها از روی هودی می‌تواند جلوه‌ای بسیار زیبا به استایل فرد بخشیده و نیز بسیار راحت می‌باشد. معمولا کت‌های جین آبی رنگ گزینه مناسب‌تری می‌باشند، زیرا این رنگ دست فرد را در انتخاب سایر المان‌های استایل باز می‌گذارد. شلوار‌های اسلیم یا لگینگ جین و یا مشکی گزینه‌های بسیار مناسبی برای این استایل می‌باشند. البته می‌توانید از شلوار‌های جین آزاد نیز استفاده کنید. برای کفش نیز می‌توانید از اسنیکرز‌های سفید و یا نیم بوت‌های ساده استفاده کنید.

ست کردن هودی با کت‌های آزاد چهارخانه

حالا که «هودی» می‌پوشم، با چی بپوشم؟

ترکیب هودی با کت‌های ضخیم چهارخانه نیز می‌تواند انتخاب بسیار خلاقانه و البته زیبایی برای پاییز و زمستان باشد. این استایل را می‌توانید بسته به رنگ کت چهارخانه خود، با شلوار اسلیم متناسب با آن ست کرده و از اسنیکرز‌ها یا کتانی‌های سفید رنگ به عنوان کفش استفاده کنید تا جلوه‌ای زیبا به استایل خود ببخشید.

ست کردن هودی با کت چرم

حالا که «هودی» می‌پوشم، با چی بپوشم؟

استفاده از کت‌های چرم استایلی راک گونه به افراد می‌بخشد و البته بسیاری از افراد جسارت انتخاب و پوشیدن کت‌های چرم را ندارند. اما اگر به دنبال استایلی منحصر به فرد با هودی هستید، پیشنهاد ما به شما پوشیدن یک کت چرم از روی آن می‌باشد. استفاده از شلوار‌های راسته می‌تواند ظاهر راک گونه‌ی شما را به خوبی حفظ کند.

پوشیدن هودی به صورت ساده

حالا که «هودی» می‌پوشم، با چی بپوشم؟

یکی دیگر از روش‌های پوشیدن هودی این است که آن را به تنهایی و با یک شلوار اسلیم مشکی یا جین ست کنید. این استایل بسیار راحت و ساده می‌باشد و معمولا می‌تواند به عنوان لباس روزمره مورد استفاده قرار گیرد. اسنیکرز‌های سفید گزینه بسیار مناسبی در کنار هودی و شلوار شما خواهند بود. همچنین می‌توانید از کیفی کوچک استفاده کنید که حالت سادگی و راحتی استایل‌تان را نیز حفظ کرده باشید.

ست کردن هودی با کت‌های کوتاه

حالا که «هودی» می‌پوشم، با چی بپوشم؟

یکی دیگر از راه‌های ساخت استایل با هودی کت‌های پاییزه می‌باشند. هودی‌های زیبای خود را می‌توانید با کت‌های پاییزه‌ی کوتاه بپوشید. شلوار‌های مام استایل گزینه بسیار مناسبی برای این استایل‌ها می‌باشند. همچنین می‌توانید جوراب‌هایی بلند به رنگ پالتوی خود بپوشید و سادگی بیش از حد را از استایل خود دور کنید. کفش‌های کتانی و همچنین اسنیکرز‌ها هر دو گزینه‌های مناسبی برای ست کردن با این استایل می‌باشند.

ست کردن هودی با پالتو

حالا که «هودی» می‌پوشم، با چی بپوشم؟

هودی‌های خود را همچنین می‌توانید در زمستان از زیر پالتو‌های خود به تن کنید. ترکیب پالتو و هودی یکی از کم‌نظیرترین استایل‌های زمستانی می‌باشد که به شدت نیز ترند شده است. به هنگام ست کردن لباس‌های مختلف با هودی باید جسارت به خرج دهید و از ترکیب لباس کژوال مانند هودی و لباسی رسمی مانند پالتو هراس نداشته باشید. در این استایل نیز بهتر است از شلوار‌های آزاد استفاده کنید. البته لگینگ‌های مشکی نیز گزینه‌های بسیار مناسبی برای این نوع از استایل می‌باشد. به عنوان کفش نیز می‌توانید از اسنیکرز و یا نیم‌بوت‌های بنددار استفاده کنید. دقت داشته باشید که به خوبی می‌توانید میان رنگ‌های قسمت‌های مختلف استایل خود هماهنگی ایجاد کنید.

ست کردن هودی با کاپشن‌های پف‌دار و پالتو‌های بادگیر

حالا که «هودی» می‌پوشم، با چی بپوشم؟

در صورت سرد بودن هوا می‌توانید از پالتو‌های بادگیر بر روی هودی‌ها استفاده کنید. این استایل نیز به نوبه‌ی خود بسیار منحصر به فرد می‌باشد. در این استایل می‌توانید از شلوار‌های آزاد، مام استایل و یا راسته استفاده کنید. همانطور که در تصویر نیز می‌بینید کفش‌های آل استار به خوبی با این استایل مچ می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.

ست کردن هودی با پیراهن‌های اورسایز

حالا که «هودی» می‌پوشم، با چی بپوشم؟

در این استایل با هودی نیز می‌توانید از روی هودی‌های خود پیراهن‌های اورسایز و آزاد چهارخانه و یا ساده را بپوشید. استفاده از لگینگ‌های مشکی گزینه بسیار مناسبی می‌باشند. همچنین می‌توانید از شلوار جین آبی و یا ذغالی نیز استفاده نمایید. انتخاب کفش نیز می‌تواند با توجه به سلیقه هر فرد متفاوت باشد. اما مناسب‌ترین گزینه برای این استایل، نیم‌بوت‌های بنددار می‌باشند.

ست کردن هودی با پافر

حالا که «هودی» می‌پوشم، با چی بپوشم؟

پافر از زمستان سال گذشته به محبوبیت بسیاری در میان مردم رسید و به سرعت توانست ترند شود. پافر‌ها نیز گزینه بسیار مناسبی برای ست شدن با هودی می‌باشند. معمولا بهتر است از هودی‌های رنگ روشن و پافر رنگ تیره کمک بگیرید. این تضاد رنگی می‌تواند زیبایی بسیاری را به همراه داشته باشد. در کنار پافر هم می‌توانید شلوار اسلیم چرم تهیه نموده و استفاده نمایید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالیییییییییی

      پاسخ ها

      • عیار

        کجا داریم میریم اخه

    • بدون نام

      هودی با کاپشن ؟؟؟ ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره تو خود کشورها ابداع کننده اش هم اینطوری میپوشن و ست میکنن

      • بدون نام

        اشتباهی مثبت دادم

    • عجب

      بیا منو بپوش(با لحن مریم امیر جلالی بخوانید)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایووول

    • بدون نام

      جالب بود

    • بدون نام

      اینجا ایرانه مثل اینکه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره اینجا ایران سرزمین متحجران که هنوز درگیر لباس ملت هستند
        سرک کشیدن تو زندگی مردم از ارزشها و فریضه هاشون هست
        حقیقتا غربی ها خوب ذات مسلمونخا رو شناختن هرکی در کشور مسلمون بزرگ میشه فکر میکنه سرک کشیدن تو زندگی مردم وظیفه اش هست

    • بدون نام

      شماهم یجوری پست میزارید انگار نه انگار اینجا ایرانه

    • رضا

      آخه این تیپا که به درد ایران نمیخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلاح میکنم به درد همه جای ایران ‌نمیخوره

      • کاربر

        همینو بگو :))) با اون حجم از شال :/ آدم بیشتر شلخته به نظر میاد تا خوشتیپ.

      • بدون نام

        من چندتایی هودی دارم ولی فقط توی خونه میشه پوشید واقعا راحتن

      • @

        نکه الان‌نمیپوشن دخترا.چشماتو باز کنی بدترشم‌ میپوشن اینا که خوب بود.

      • بدون نام

        ما که تو تهران زباد میدیدیم

    • ............

      بنظرم هودیتو بپوش بتمرگ تو خونه ات الان وقت مهمون بازی نیست

    • nazli

      نویسنده ی محترم اسنیکرز اسم شکلاته، منظور شما کفشهای اسکچرز بوده احتمالا.. این اشتباه چندبار در متن تکرار شده..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسنیکرز اسم یک نوع کفش هم هست البته :/

      • Xlarge

        اول فک کنید بعد کامنت بذارید....
        sneakers یعنی همون کفشای اسپرت
        snickers اسم برند شکلاته

    • بدون نام

      چه مسخره فقط با پیژامه نمیشد پوشید با همه چی میشه کلا مد و ست مفاهیم من درآوردی ان

    • بدون نام

      ما کلا یه دست لباس داریم
      با چی ست کنیم؟

    • بدون نام

      هودی دیگه چه کوفتیه؟

    • بدون نام

      نگا به عکسا نکنین.هرکدومو اینطوری بپوشین شبیه قل مراد میشین.برین همون ساده بپوشین

    • عاطی

      با مانتو چی میشه پوشی. خو ما باید مانتو بپوشیم وگرنه خودمونم میدونیم هودی رو هم میشه اینجوری پوشید بعد مناطق گرمسیر همون یدونه رو هم بزور میپوشیم بریم دوتا کت و هودی و کلاه بزنیم خو میپزین. تازه من اصلا هیچوقت طرفدار هودی نبودم تو جنوب خصوصا موقع مدرسه گرممون درآوردنش دردسر کل مقنعه میپاشید بیرون، تو خیابونم که کلا نمیشه درش آورد خلاصه آبپز میشدیم تا خونه. حال خيلي ها میگین چرا پوشیدی اگه گرمه باید بگم خب صبح سرد بود ظهر برگشتن گرم

    • سلی

      کاش ما هم انقدر راحت بودیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج