اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۳۵۵۳
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

با تخفیفم موافقت می‌شد کار به اینجا نمی‌رسید

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در بیانیه‌ای که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است، در مورد فرآیند تسویه حساب با این باشگاه توضیحاتی داد.

خبرگزاری فارس: سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در بیانیه‌ای که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است، در مورد فرآیند تسویه حساب با این باشگاه توضیحاتی داد.

برانکو ایوانکوویچ پس از تسویه حساب کامل با باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن برخی از مسائل در مورد فرآیند دریافت مطالباتش از این باشگاه بیانیه‌ای را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است که متن آن به شرح زیر است:

«به همه هواداران بزرگ پرسپولیس که در این مدت دلواپس بوده‌اند و با صبر بالای خود که همیشه در همه اوضاع این تیم از خود نشان داده‌اند و در روزهای خوب در کنار تیم بودند باید بگویم من همه مطالباتم را گرفتم و رسماً‌ تسویه حسابم را خدمت این بزرگواران اعلام می‌کنم.

در وهله اول از این طریق از همه شما هواداران تشکر می‌کنم که آنچنان تک به تک پیگیر نکات تیم فوتبال پرسپولیس هستید و حتما در این مدت متوجه شدید که من فقط دنبال حق و حقوق خودم بودم نه بیشتر. در وهله دوم از شخص علی کریمی و مهرداد میناوند که در دو هفته گذشته بیشترین تماس‌ها را با من با کمک کارگزار باشگاه پرسپولیس داشتند و آنها تماس‌ها و نگرانی‌های هواداران را به اطلاع من می‌رساندند و کاملاً در جریان اوضاع و شرایط قرار می‌گرفتم.

آنها با تلاش‌های بی‌دریغ و شبانه‌روزی خود موفق به قانع کردن کارگزار باشگاه شدند که آنها نیز با توجه به اوضاع خود پا به میدان گذاشتند و این مسأله مهم را از پیش‌روی باشگاه برداشته تا این تیم محبوب و خیل کثیر هواداران ارتش سرخ بدون هیچ دلواپسی به پیشواز فینال لیگ قهرمانان آسیا بروند.

قهرمانی پرسپولیس در این مصاف آرزوی یکایک ما دوستداران این تیم است و من نیز از این پس خود را در کنار خیل هواداران این تیم بزرگ می‌بینم و آرزوی سرافرازی در این مصاف بزرگ را دارم تا ستاره دیگری بر روی پیراهن افتخار بازیکنان بنشیند.

هر چند شاید اگر در همان مذاکره نخست در دوران مدیریت ایرج عرب در استانبول ترکیه که مابین وکیل من و نماینده امور بین‌الملل باشگاه برگزار شد و وکیل من آمادگی به تخفیف ۵۰ درصدی ارائه کرد این مسأله همان موقع مرتفع می‌شد چنین مبلغ هنگفتی با ایجاد دلنگرانی در بین هواداران برای پرسپولیس پیش نمی‌آمد اما خوشبختانه با ابتکار عمل محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس در پی جلسات مکرری که با کمک رضا صادق سفیر محترم جمهوری اسلامی در زاگرب برگزار شد بالاخره مبلغ مطالبات نهایی اینجانب که چیزی بیش از تعداد روزهای موفقیتم و انجام کاری که در پرسپولیس انجام داده بودم، نبود روشن شد.

در پایان باز هم از همه هواداران به خاطر حمایت‌هایی که در طی دو هفته گذشته و حتی قبل‌تر از آن هرگز از بنده دریغ نکردند و همواره در کنار تیم و من بودند و همچنین آقایان کریمی و میناوند تشکر می‌کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گنجگون _پرسپولیس❤️

      ای کاش چهارتاادم متعصب وباغیرت مثل برانکوتو پرسپولیس پیدامیشدچقدرشرافتمندی مرد

    • بدون نام

      50 درصد تخفیف میشد نزدیک 500 هزار دلار
      برید این مبلغ از اون مسئول حراست سایبق(عرب) و وزیر ورزش و خانوادهاشون بگیرید
      تا کی باید برای حماقت این افراد بیت المال از بین بره؟ چرا این مدیرای نالایق محاکمه نمیکنید؟

    • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

      نوش جانت برانکوی عزیز بیشتر از اینها حقت بود دهها برابر این پولی که گرفتی ، رقبا خرج کردن دستشون به جام نرسید حتی با هوچیگری و وطن فروشی

    • پرسپولیس

      پروفسور دوستدارم

    • محمد علی

      مدیریت فقط حاج حسن آقا انصاری فرد فوتبالی بازیکن سابق پرسپولیس درخانه باشه اونوقت دندانپزشک و وکیل دادگستری و پلیس آگاهی در پرسپولیس

    • حامی

      درود بر شرف و شخصیتت ای مرد واقعی.
      درود دیگر هم بر علی کریمی مرد بزرگ و دلسوز ما و دیگر دلسوزان واقعی مردم

    • محمد علی

      دلسوز ترین مدیر عامل فوتبالي محمد حسن انصاری فرد فوتبالی بازیکن سابق پرسپولیس ومرد با اخلاق که باتوهین رسول پناه بازهم مصاحبه نکرد تا پرسپولیس در حاشیه نرود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج