۱۰۵۳۷۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرصت‌سوزی در آاک؛ انصاری‌فرد جور بقیه را می‌کشد

آاک آتن در این فصل خوش‌شانس بوده که با خرید کریم انصاری‌فرد توانسته بخشی از مشکلات خط حمله خود را حل کند، اما رسانه‌های یونانی معتقدند مشکل اصلی این تیم در دیدار‌های اخیر فرصت‌سوزی مهاجمان و از دست رفتن موقعیت‌هایی است که برای آن‌ها ایجاد می‌شود.

روزنامه فرهیختگان: آاک آتن در این فصل خوش‌شانس بوده که با خرید کریم انصاری‌فرد توانسته بخشی از مشکلات خط حمله خود را حل کند اما رسانه‌های یونانی معتقدند مشکل اصلی این تیم در دیدارهای اخیر فرصت‌سوزی مهاجمان و از دست رفتن موقعیت‌هایی است که برای آنها ایجاد می‌شود. سایت «رادیو اتلتیک» این کشور با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ و لیگ اروپا می‌نویسد: «یکی از نکات منفی برای آاک آتن در فصل جاری موقعیت‌هایی است که بازیکنان این تیم مقابل دروازه حریفان از دست می‌دهند و سبب شده تا این تیم در لیگ و مسابقات اروپایی امتیازات مهمی را از دست بدهد.

این تیم تا پیش از دیدار یکشنبه‌شب (دیشب) ۹ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و طی آنها تنها ۱۱ گل به‌ثمر رسانده است. به‌جز در مصاف با پائوک که این تیم از تنها فرصت مهم خود استفاده کرد و به گل رسید در سایر مسابقات بازیکنان این تیم شانس‌های زیادی را برای گشودن دروازه حریفان از دست می‌دهند و در دیدار برابر لامیا، لوانیا، براگا و لسترسیتی شاهد بودیم که چه موقعیت‌های خوبی را به‌راحتی هدر دادند. کریم انصاری‌فرد تا اینجای فصل با ۳ گل، بهترین گلزن تیمش است که ۲ گل در لیگ و یک گل نیز در لیگ اروپا زده است. این مهاجم ایرانی قرار بود ذخیره اولیویرا در پست مهاجم نوک باشد اما به‌قدری خوب کار کرد که حالا سخت است او را روی نیمکت تیم قرار داد.

او همچنین با گلزنی برابر وولفسبورگ حضور تیمش در لیگ اروپا را تضمین کرد و به این ترتیب جایگاه ثابتی در ترکیب تیم به‌دست آورد. ماندالو، لاواگیا و اولیویرا نفراتی هستند که انتظار بیشتری از آنها می‌رود اما در دیدارهای اخیر نتوانسته‌اند عملکرد خوبی داشته باشند. ماندالو فصل پیش آمار ۱۱ گل و ۱۳ پاس گل را داشت و لاواگیا با ۱۵ گل و ۱۲ پاس گل و اولیویرا با ۱۵ گل و ۱۲ پاس گل در فصلی که آاک عملکرد چندان خوبی نداشت توانستند آمار خوبی ثبت کنند. با این حال آنها فصل جدید را بد شروع کردند و اگرچه هنوز در ابتدای مسابقات هستیم اما ادامه این روند می‌تواند برای کاررا و تیمش دردسرساز شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج