۱۰۵۳۸۲۱
۱۶۷ نظر
۶۲۳۰
۱۶۷ نظر
۶۲۳۰
پ

داستان یک ازدواج؛ سپیده و‌‌‌ ناصر، زیر سایه شهلا

همسر فعلی ناصر محمدخانی برای اولین‌بار به سوالاتی درباره چگونگی آشنا شدنش با ناصرخان، ماجراهای لاله و شهلا میزان مهریه‌اش و ... پاسخ می‌دهد.

روزنامه خراسان - مجید حسین‌زاده: «حتما می‌دانید که من تا حالا با هیچ روزنامه، مجله، تلویزیون‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی که درخواست گفتگو داشتند و خیلی هم بودند، صحبت نکردم از خبرنگار‌هایی که دوست نزدیک ناصرخان بودند و قول گرفتند که اگر تصمیم داشتم صحبت کنم، آن‌ها و رسانه‌شان اولین نفر و جایی باشند که صحبت می‌کنم، بگیرید تا بقیه، اما وقتی زندگی‌سلام را دیدم و سوالات شما را به ناصرخان نشان دادم، تصمیم گرفتیم که جواب سوالات‌تان را بدهیم»، سپیده فکوری، ۳۸ ساله، نقاش و همسر تازه «ناصر محمدخانی» فوتبالیست پیش کسوت تیم ملی و پرسپولیس است که با بیان این مقدمه، حاضر شد تا برای اولین بار جزئیات شنیده نشده‌ای از تصمیم‌اش برای زندگی با این چهره شناخته شده باشگاه پرسپولیس را با ما در میان بگذارد.
داستان یک ازدواج؛ سپیده و‌‌‌ ناصر، زیر سایه شهلا
ناصر محمدخانی، فوتبالیست ارزنده‌ای بود که بعد از پایان فوتبالش و به دلیل ماجرای قتل همسرش توسط همسر موقتش شهلا دوباره مورد توجه قرار گرفت و بعد از مدتی دوباره به خاطر ماجرای درگیری با خانواده همسر موقت بعدی اش حاشیه ساز شد، اما حالا زندگی تازه‌ای را با همسر فعلی اش شروع کرده است. شایان ذکر است که محمد خانی از مرحوم سحرخیزان دو پسر به نام‌های علی و عرفان و از همسر فعلی‌اش هم یک پسر به نام والارضا دارد.
امروزبه سراغ پاسخ‌های همسر فعلی «ناصر محمدخانی» رفتیم تا کمی با مسائل زندگی با آدم‌های شناخته شده و مورد حساسیت بخشی از جامعه بیشتر آشنا شویم و البته بدیهی است که روایاتی در این گفتگو آمده دیدگاه‌های خانم فکوری است و ممکن است دیدگاه‌های دیگری در باره بخشی ازموضوعاتی که در این گفتگو مطرح شده، وجود داشته باشد. او در ابتدای صحبت‌هایش به این نکته اشاره می‌کند که دوست دارد به همه سوالات‌مان، صادقانه جواب بدهد، چون آدم رک و راستی است.
من خیلی آدم مشکل‌پسندی بودم
به عنوان اولین سوال می‌پرسم که چطور با ناصرخان آشنا شدید که می‌گوید: «چند سال پیش من به ناصر زنگ زدم که خبر فوت یکی از فامیل‌های نزدیک‌مان را که با ناصرخان هم دوست بود به او بدهم. آن موقع وقتی تلفن را قطع کردم به برادرم گفتم که ناصرخان چقدر صدای قشنگی دارد و صدایش مثل دوبلورهاست. وقتی هم برای اولین بار در مراسم ختم همان فامیل نزدیک‌مان، او را دیدم به خانواده‌ام گفتم که چقدر شبیه شاهزاده‌هاست.
داستان یک ازدواج؛ سپیده و‌‌‌ ناصر، زیر سایه شهلا
زمانی هم که ناصرخان از من خواستگاری کرد، تعجب نکردم و یک جور‌هایی می‌دانستم که این اتفاق خواهد افتاد. در کل من خیلی آدم مشکل‌پسندی بودم و دوست داشتم که همسرم همه چیز را با هم داشته باشد یعنی خیلی خوش‌تیپ باشد، حرف زدن بلد باشد، تحصیلات داشته باشد، برای انسانیت ارزش قائل باشد و ... که وقتی با خانواده ناصر آشنا شدم، متوجه شدم که انتخابم درست بوده است. درباره واکنش خانواده‌ام به خواستگاری ناصرخان از من، باید بگویم خانواده‌ام ناصرخان را می‌شناختند و خیلی هم او را دوست داشتند بنابراین از این نظر مشکلی نبود.»
علی آقا پروین گفتند که مراسم عروسی را لغو کنید
برگزاری مراسم عروسی‌تان در سال ۹۶ با حرف و حدیث‌های زیادی همراه شد، در این باره توضیح می‌دهید: «ما مهر ۹۵ با یکدیگر آشنا شدیم و اسفند همان سال عقد کردیم و آذر ۹۶ رفتیم خانه خودمان و جشن عروسی مختصری گرفتیم. هرچند شبکه‌های اجتماعی و بعضی سایت‌ها زدند که جشن عروسی مفصلی برگزار کردیم، اما واقعا این‌طور نبود و فقط برای آشنایی خانواده‌ها بود.
داستان یک ازدواج؛ سپیده و‌‌‌ ناصر، زیر سایه شهلا
همان زمان علی‌آقا پروین به ناصرخان گفته بود که، چون آن موقع زلزله آمده بود، هزینه‌های مراسم را خرج زلزله‌زده‌ها کنید و کل مراسم را لغو کنید، اما من گفتم که کاش علی آقا زودتر این نکته را گفته بودند و، چون مهمان‌هایم را دعوت کرده بودم، امکان لغو کردنش وجود نداشت و به همین دلیل هم علی‌آقا در مراسم‌مان شرکت نکردند و به نظرم ناراحت شده بودند که امیدوارم این‌طور نباشد.»
قبل از ازدواج با ناصرخان، اصلا فوتبال نگاه نمی‌کردم
شاید این‌طور به نظر برسد کسی که با فوتبالیست‌ها ازدواج می‌کند، خودش هم باید یک طرفدار دو آتشه باشد. فکوری در این باره می‌گوید: «من قبل از ازدواج با ناصرخان اصلا فوتبال نگاه نمی‌کردم، چون فوتبال یک ورزش به شدت استرسی است و حرص‌و‌جوش دارد. البته خانواده‌ام فوتبالی بودند و در زمان‌های دربی با این‌که بازی را نگاه نمی‌کردم و فقط صدایش را می‌شنیدم، اما چون عاشق رنگ قرمز بودم، همیشه دوست داشتم که پرسپولیس برنده باشد.
اما بعد از ازدواج کلا شرایطم فرق کرد. الان پرسپولیسی دو آتشه هستم و اصلا مگر می‌شود که زن ناصر محمدخانی باشی و پرسپولیسی نباشی. یادم هست در مراسم «فرشاد آقای گل» که رفته بودم و اوایل ازدواج‌مان بود، من اصلا آقای علیپور و حسین ماهینی و ... را نمی‌شناختم و دوستان ناصرخان به او می‌گفتند که این چه زنی است که گرفتی، هیچ بازیکنی را نمی‌شناسد و آبروی‌مان را برد!»
مهریه‌ام تنها یک سکه است
از او می‌پرسم بعضی‌ها می‌گویند که شما به خاطر پول با ناصرخان ازدواج کردید. در ابتدای گفتگو هم گفتید که می‌خواهم صادقانه به سوالات پاسخ بدهم بنابراین می‌شود بگویید که مهریه‌تان چند سکه است و ناصرخان تا امروز چه چیز‌هایی را به نام شما زده از ملک گرفته تا خودرو، که پاسخ می‌دهد: «من مهریه‌ام یک سکه است به یگانگی خداوند. ناصرخان قبل از عقد با این تعداد موافق نبود و قبول نمی‌کرد.
داستان یک ازدواج؛ سپیده و‌‌‌ ناصر، زیر سایه شهلا
حتی تا چند لحظه قبل از خوانده شدن عقد می‌گفت که نمی‌شود و باید مهریه‌ات را ببری بالا، اما من به او گفتم که من به مهریه اعتقاد ندارم. بعضی مردم فکر می‌کنند من به خاطر پول با ناصرخان ازدواج کردم. من هر چیزی هم که دارم، به نام مادرم است، چون از آن دسته آدم‌هایی نیستم که حوصله محضر رفتن، سند زدن و ... داشته باشم. پدرم هم هر وقت خواسته چیزی به نامم کند، گفتم که به نام مادرم بزند. درباره ناصرخان هم همین‌طور است، هر وقت خواسته چیزی به نامم بزند، به او گفتم که من نمی‌خواهم مدیون بچه‌های لاله باشم. به او گفتم که تو هر چه داری، مال سه تا بچه‌ات است. ناصر خودش و وجودش برای من، مهریه است.»
از نظر من ناصر در قتل لاله هیچ نقشی نداشت
تصمیم به ازدواج با مردی که یک زنش به قتل رسیده، همسر دیگرش قاتل بوده، خانواده زن سومش او را دزدیدند و ... اصلا کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. فکوری، اما نظر دیگری در این باره دارد: «من می‌دانستم که ناصر حتی یک درصد هم در ماجرا‌های پیش آمده برای ازدواج‌های قبلی‌اش مقصر نیست. یکی از فامیل‌های خیلی نزدیکم که قاضی دادگستری بود، همان زمان برایم توضیح داد که ناصر مقصر نبوده و در قتل خدابیامرز لاله هیچ نقشی نداشته است.
داستان یک ازدواج؛ سپیده و‌‌‌ ناصر، زیر سایه شهلا
تنها تقصیر ناصر این بود که ازدواج موقت کرده بود. افرادی امثال شهلا دنبال آدم‌های با آبرو هستند تا زندگی‌شان را به هم بریزند و خراب کنند. من مطمئن هستم اگر ناصرخان لاله را آن‌قدر دوست نمی‌داشت، لاله هیچ‌وقت کشته نمی‌شد. اگر او به خواسته‌های خانم جاهد تن می‌داد، هیچ وقت لاله کشته نمی‌شد. البته و به خاطر بزرگ بودن اسم ناصرخان، در این ماجرا بعضی رسانه‌ها شیطنت کردند وگرنه مثل این قتل‌ها، روزی چندین مورد در کشور اتفاق می‌افتد و هیچ فردی خبردار هم نمی‌شود، اما به خاطر اسم و رسم ناصر، بعضی مجلات به ماجرا برای فروش بیشتر دامن زدند.
تا جایی که من ناصر را می‌شناسم، او نمی‌تواند یک مورچه را زیر پایش له کند، حتی وقتی می‌خواهم یک مگس را بکشم می‌گوید که لطفا پنجره را باز کن تا برود بیرون. همه آن‌هایی که در این سال‌ها به ناصر تهمت زدند یا آن‌هایی که فیلم زندگی ناصر را به دروغ ثبت کردند، مدیون ناصر و خانواده مرحوم سحرخیزان هستند.
از نظر من، ناصر عاشق لاله بود و شهلا پرستو بود. اولا که همه می‌دانند ناصر ازدواج موقت کرده بود، ثانیاً که شهلا به اصرار وارد زندگی ناصر شده بود و هدف‌هایی داشت. وقتی قاضی از شهلا پرسید که چرا از شوهر دومت جدا شدی، گفت او به من دروغ گفته بود و زن و بچه داشت و قاضی هم پرسیده بود مگر ناصرخان، زن و بچه نداشت؟ به نظر من همه چیز در این ماجرا‌ها واضح است.»
اسم شهلا که می‌آید، ناصرخان یک هفته بی‌خواب می‌شود
تا به حال با ناصرخان درباره گذشته‌اش صحبت کردید؟ کنجکاو شدید تا بیشتر در این باره بدانید؟ واکنش ناصر چه بوده است؟ فکوری پاسخ می‌دهد: «راستش را بخواهید وقتی اسم شهلا می‌آید، ناصرخان یک هفته در خانه فقط راه می‌رود و نمی‌خوابد، چون واقعا هم به او و هم به پسرهایش خیلی آسیب‌زده است.
داستان یک ازدواج؛ سپیده و‌‌‌ ناصر، زیر سایه شهلا
من واقعا دوست نداشتم که از ناصرخان در این باره سوالی کنم. هر وقت، فرد دیگری هم در این باره از او سوالی می‌کند، تا یک هفته می‌رود تو خودش. من عکس‌هایی از آن موقع را دیدم که عرفان و علی می‌رفتند روی قبر مادرشان می‌خوابیدند، بوسش می‌کردند و .... من وقتی آن عکس‌ها را دیدم، یک هفته از لحاظ روحی داغون شده بودم. این را هم شنیدم که مرحوم سحرخیزان از شهلا خواهش کرده بود که او را به خاطر بچه‌هایش نکشد، اما ....»
من به ناصر مطمئن هستم و اعتماد کامل دارم
به او می‌گویم من را ببخشید، اما راستش هنوز نمی‌توانم این ماجرا را هضم کنم که شما چطور به خواستگاری ناصرخان جواب مثبت دادید؟! همسر ناصرمحمدخانی این‌طور پاسخ می‌دهد: «زن‌های شناسنامه‌ای ناصر فقط دو نفر بودند، یکی من و یکی مرحوم لاله. اگر فرد دیگری وارد زندگی ناصرخان شده، دلیل اش این بوده که او دوست نداشته با فردی آشنا باشد که محرمش نباشد و در صحبت‌هایش به گناه آلود شود.
داستان یک ازدواج؛ سپیده و‌‌‌ ناصر، زیر سایه شهلا
حتی وقتی دختر و پسر‌های امروزی تصمیم به ازدواج می‌گیرند، بعد از آشنایی اولیه، عقد می‌کنند و صیغه محرمیت می‌خوانند، بعدش اگر به درد هم خوردند، می‌روند زیر یک سقف برای زندگی‌مشترک. در این مورد آخر، ناصر همه مسیر را رفت، اما وقتی دید که طرف مقابلش خیلی مشکل دارد، چرا باید با او ازدواج می‌کرد؟ الان در همین تهران، کم داریم دختر و پسر‌هایی که با یکدیگر دوست هستند؟ ناصر از این شخصیت‌ها نبود که با یکی صحبت کند، رستوران برود و .... ناصر ازدواج موقت داشته تا ببیند اگر طرف مقابلش اهل زندگی است، ازدواج کند، اما دیده که مشکل‌دار است. آیا بایدبا او ازدواج می‌کرد تا خودش را بدبخت کند؟ از همه این‌ها گذشته، من به ناصر مطمئن هستم و اعتماد کامل دارم. من ناصر را می‌شناسم و می‌دانم دیگر از این ماجرا‌ها برایش پیش نمی‌آید.»
این روز‌ها ناصرخان جایی مشغول کار نیست
از خانم فکوری درباره شرایط اقتصادی این روز‌های ناصرخان و برنامه روزانه‌شان می‌پرسم که می‌گوید: «الان ناصر جایی مشغول کار نیست و همه روز را در کنار یکدیگر و والارضا سپری می‌کنیم. او مغازه‌هایش را اجاره داده و الان سر کار نمی‌رود. یک روز در میان سه نفری به پیاده‌روی می‌رویم، یک روز در میان هم والا را می‌بریم استخر که ناصرخان به او شنا یاد می‌دهد. گاهی هم می‌نشینم پای تابلو برای نقاشی کشیدن. به تازگی هم نقاشی کشیدن ناصرخان خیلی بهتر شده است. خودروی ناصرخان اکنون اپتیما و من هم مزدا ۳ دارم. ناصر خیلی سرعتی رانندگی می‌کند و من از این موضوع ناراحت می‌شوم البته رانندگی‌اش بی‌نظیر است.
از شوخی با ناصر در شبکه‌های اجتماعی ناراحت نمی‌شوم
از او می‌پرسم بعد از ازدواج ناصرخان با شما، هر از چندگاهی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی درباره چندین بار ازدواجش، شوخی‌هایی می‌شود. از دیدن آن‌ها ناراحت می‌شوید؟ می‌گوید: «اصلا با شوخی‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی با ناصرخان می‌شود، ناراحت نمی‌شوم. آن حرف‌ها اصلا برای من مهم نیست، چون می‌دانم که ناصرخان فقط دو تا زن داشته، یکی من و یکی مرحوم لاله. فردی که با شناخت کامل وارد زندگی‌مشترک شود، هیچ نگرانی نخواهد داشت و من ناصر را کاملا می‌شناسم.»
چند روز ناصرخان را نبینم به کما می‌روم
به خانم فکوری می‌گویم که بعد از پنج سال زندگی‌مشترک با ناصرخان از این تصمیم‌تان راضی هستیدمی گوید: «خدا من را خیلی دوست داشت که ناصرخان را سر راه من برای ازدواج قرار داد. او این‌قدر مهربان، خوب، باشخصیت و ... است که من به همه فامیل و آشنا‌ها گفتم که امیدوارم زودتر از ناصرخان بمیرم، چون حتی نیم ساعت بدون او نمی‌توانم به زندگی ادامه بدهم. چند وقت قبل در یک آرایشگاه زنانه این‌ها را گفتم که همه گفتند هیچ زنی در این دوره و زمانه این جوری نمی‌گوید! خیلی به او وابسته هستم.
داستان یک ازدواج؛ سپیده و‌‌‌ ناصر، زیر سایه شهلا
هرچند وقت یک بار، ناصرخان چند روزی برای دیدن پسرش عرفان به قطر یا انگلیس می‌رود و واقعا من به کما می‌روم یعنی نه غذایی درست می‌کنم، نه بیرون می‌روم، نه می‌خندم، نه در یخچال را باز می‌کنم برای خوردن چیزی و .... یک جوری زندگی می‌کنم که انگار لحظه‌ها را می‌شمارم برای رسیدن ناصر. نیم ساعت هم نمی‌توانم دوری‌اش را تحمل کنم.»
هیچ مشکلی با بچه‌های ناصرخان ندارم
ازدواج با فردی که دو پسر دارد، از دیگر مسائلی است که نمی‌توان بدون توجه از کنارش گذشت. فکوری می‌گوید: «ناصرخان دو پسر به نام‌های علی و عرفان از مرحوم لاله دارد. علی ایران است و برای خودش خانه دارد و جدا از ما زندگی می‌کند. عرفان هم که برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی به انگلیس رفته است.
بچه‌های ناصر فوق‌العاده خوب هستند و همان‌طور که من به آن‌ها علاقه دارم و احترام‌شان را نگه می‌دارم، آن‌ها هم به من و والارضا احترام می‌گذارند. چون ناصر را دوست دارم، عاشق بچه‌هایش هم هستم. الان هم که پسران ناصر، برادران پسرم والا هستند.»
مادر مرحوم لاله با ناصر و من هیچ مشکلی ندارد
«مادربزرگ علی و عرفان در قطر است و به هرکدام از نوه‌هایش یک ویلا در آن جا داده است. مادر لاله فوق تیلیاردر است، هم در خانه شیرازش راننده و آشپز و ... دارد و هم در خانه قطرش»، فکوری با این مقدمه ادامه می‌دهد: «رابطه مادر مرحوم سحرخیزان با ناصرخان هم خیلی خوب است. ناصرخان برای تمدید اقامتش هر شش ماه باید به قطر برود و آن‌ها اصلا مشکلی با ناصرخان ندارند. ۳۰ سال است که دامادشان است و از نزدیک او را می‌شناسند. خانم سحرخیزان با من هم مشکلی ندارد.»
عشق‌مان دو طرفه است
«ناصر محمدخانی» هم بعد از درخواست ما، راضی می‌شود که چند جمله کوتاه درباره همسر فعلی‌اش به ما بگوید. البته قبلش می‌گوید که من به خاطر کرونا چند وقتی است که به زیارت نیامدم و دلم خیلی هوای حضرت را کرده است، اسم بچه‌ام را هم به خاطر امام رضا (ع) گذاشتم والارضا. درباره عشق همسرش و زندگی این روزهایش هم می‌گوید: «کم و بیش صحبت‌های سپیده جان را شنیدم و فقط می‌توانم بگویم که دل به دل راه دارد و این عشق و علاقه دو طرفه است.
داستان یک ازدواج؛ سپیده و‌‌‌ ناصر، زیر سایه شهلا
به قول مهران‌مدیری در برنامه دورهمی که می‌پرسید آیا احساس خوشبختی می‌کنید، باید بگویم که خیلی احساس خوشبختی می‌کنم. بیشتر روز هم با هم هستیم، می‌ر ویم پیاده‌روی با بچه‌مان و .... این انتخابم آگاهانه بود و با قبلی‌ها خیلی فرق می‌کرد. هم ایشون شناخت داشت و هم من. او یکی از بهترین کدبانوهاست، اهل زندگی، خانواده‌اش اصیل است، تحصیل کرده، خانه‌دار، استاد من در نقاشی و .... خیلی خوشبختم، همین.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالم بهم خورد عوق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا ربطی به شما نداره عزیز

      • خودم

        مجبوره اینقدر ازش الکی تعریف کنه . وگرنه همه میدونن ازدواج با همچین مردی حماقت محضه

      • مهشیدخان از شیرازخان

        اره مخصوصا دماغ و چک و پوز ناصرخان خیلی شبیه شاهزاده هاس!!!!!!

      • بدون نام

        دقیقا واااییبی این دیگه کیه ؟؟؟

      • بدون نام

        راست میگه بنده خدا دلیلی ندارد به خاطر پول ازدواج کرده باشه، خیلی سن هاشون به هم میخوره و مشخصه از رو عشق پاک با هم آشنا شدن،یاد جنگ دو تا شیر میفتم رو شکار و وقتی همدیگرو لت و پار کردن کرکس میاد لاشه شکار رو می‌بره و تا آخرین استخون لاشه نوش جان میکنه

      • بدون نام

        :/دوستان حالا به قیافه هاشون‌چیکار دارین

      • بدون نام

        مهشید خدانکشتت مردم از خنده

      • بدون نام

        دوتا زن بخاطر این قیافه بمیرند خیلی زور داره

      • هما از پارس آباد

        ناصر خان من شما رو خیلی دوست دارم همیشه از بچگی عشق دوران کودکیم بودین.

    • بدون نام

      خدا شانس بده خیلیا تو گرفتن یه دونه اش موندن خیلیا هم 4 تا 4 تا میگیرن

      پاسخ ها

      • bano

        پول داره

      • شاغلام

        منم ۵تازن دارم

      • بدون نام

        این پول داره توام پول داشته باش بیشتر از این میتدنی زن بگیری

    • بدون نام

      شبیه شاهزاده ها ؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • شهروند

        اونوقت کجاش شبیه شاهزاده هاس؟ ...

      • حمید مشهدی

        شاید منظورش صورت نبوده

      • بدون نام

        شاهزاده هاى ايرانى همينجوريند ديگه:)))

      • بدون نام

        منظورش این بوده که از نظر مالی شبیه شاهزاده هاس وگرنه رفتار و قیافش که ...

      • بدون نام

        پولش

      • سلام

        من فکر کردم گوشی من کیفیت نداره بد نشون میده نگو گوشی همتون خرابه تشخیص نمی دید شاهزاده رو؟

      • بدون نام

        لابد این خانم خودشم احساس پرنسس بودن داره! تازه میگه من مشکل پسند بودم!راسته میگن مشکل پسند،آشغال پسند،دو تا زنو به کشتن داده یه جوری ازش حرف میزنه که آدم به خودش و چشماش شک میکنه که لابد من بد میبینم و لابد این اونی نیست که دو تا زنو به خاطر هوس خودش به کشتن داد

    • بدون نام

      :))))))))))
      کاملا صادقانه و روراست بودن:))))))))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به ما ربطی ندارد

      • بدون نام

        وقتی مصاحبه میکنن خیلی هم ربط داره

    • بدون نام

      چقدر چیپ بود طرز حرف زدنش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل کامنت شما

      • بدون نام

        1042
        تو خوبی

    • بدون نام

      این محمدخانی مهره ی مار داره؟
      تا حالا هر زنی گرفته، زنه اول عاشق شده بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول داره

      • بدون نام

        نه بابا واسه پولشه مهره مار چیه همون علی داییشم پول نداست زنش زنش نمیشد که حالا دایی پز بده مهریه زنش آب بوده

    • 13سلامی

      ناصرخان شاهزاده و کشتن مگس .خدایی چقدر هم زشته قیافه این همه آرایش ننهدبزرگ منم میکرد از این بهتر میشد .خدایی همه خانومها فقط آرایش بلدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كاش شما و ننه بزرگتون هم بلد بودين تا بدونيم واقعا ميشه نكاهتون كرد يا نه؟

    • بدون نام

      پیرمرد پرحاشیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این سن بچه یک ساله زنگوله پایه تابوت.

    • بدون نام

      خیلی
      خوش.تیپ.است.شبیهجهان
      گیری.خودمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :))))

      • رویا

        سپیده خانم تو ا هیچی خبر نداری ،پشت سر شهلا حرف نزن اون نگاه شهلا هزارتا حرف برای گفتن داشت
        شهلا هم مثل شما عاشق بود
        خیلی به خودتمغرور نشو

    • بدون نام

      ناصر کجاش شبیه شاهزاده هاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن بیچاره کشته شدبه خاطرهوس ناصرخان ازکجامعلوم یکی دیگه توی بساطش نداره توبه گرگ مرگه

    • بدون نام

      چطوریه با این قیافه همه عاشقش میشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول داره قربونت قیافه کجا بود ؟

      • بدون نام

        پول عزیزم مرده رو زنده میکنه

      • E

        البته یادت نره عاشق پولش میشن نه خودش

    • بدون نام

      ناصر در عرصه فوتبال و ازدواج یکه تاز بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ميگه ناصرخان خوشتيپ و اهل انسانيت ! والا خوشتيپيش رو كه داريم ميبينيم اهل انسانيتشم از كشتن دو تا زن مشخصه

      • رویا

        کلا یه خصلت هایی را ب ناصرخان نصبت داده که خود خصلت ها شاخ در اوردن

    • بدون نام

      عجیبه شانس داره همه دوستش دارند قیافه هم نداره

    • بدون نام

      چقدر داستان داشت محمد خانی اگه قیافه داشت کلی قتل دیگه میشد

    • بدون نام

      حال به هم زنن هردوشون

    • بدون نام

      شبیه شاهزاده ها!!!!!!!!!!!!!
      خخخخخخخخخ
      ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هر وقت حالم میگیره میام نظرات میخونم یکمی میخندم دلم وا میشه خخخخخخ

      • بدون نام

        سرگرمی منم همینه:)

      • بدون نام

        منم همینطور

    • عجب

      میخوام بالا بیارم !
      آدم انقدر سبک و چیپ آخه!

    • ا

      به خاطرپول زنش شده.وگرنه کجاشبیه شاهزادس.تازه باعث قتل زن اولشم شده.حالم ازاین زنهای پول پرست بهم میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این زن سومشه . زن دومش شهلا باعث قتل زن اولش لاله بوده . این یکی جدیده

      • بدون نام

        این زن چهارمشه

      • بدون نام

        این زنه چهارمه دو تا صیغه ای و ذو تا عقدی

      • بدون نام

        درسته

      • بدون نام

        دیگه شما هم زیادش نکنید زن سومشه هنوز به چهارمی نرسیده

    • بدون نام

      خیلی حال بهم زن بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون بهتر که تا حالا مصاحبه نکرده بودی

    • بدون نام

      چندسال اختلاف سنی دارین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه نیم قرنی فک کنم

    • *

      من هر وقت فیلم خشم و هیاهو رو میبینم یاد شهلا جاهد میفتم

    • هموطن

      این چرا اینقدر ناصر خان ناصر خان میکنه ولا ناصر نه خان هست نه شاهزاده ی پیرمرد ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونم یه پیرمرد پر حاشیه

    • بدون نام

      جالبه همه زنها بد بودند و ناصر خان خوب بوده خانم عزیز شما با مردی ازدواج کردی که دوتا زن رو به کشتن داده ....
      اینکه باهاش ازداج کردی به خودت مربوطه ولی دفاع بیجا نفرما ...
      بازم دعا می کنم ده سال دیگه هم نظرت همین باشه الان گفتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

      • م م

        من‌دلم برای اون زنا که مردند میسوزه

    • بدون نام

      این خانوم نیازمند درمان روانپزشکی اونم بصورت اورژانس هست
      شاهزاده؟!!!!!!!!!!
      این شب میاد به خواب آدم :)))))

      پاسخ ها

      • اقتصاد ونزوئلای

        دمت گرم‌

      • بدون نام

        میگه مهریم یه سکه اس تو فقط با پولای این آقا اندازه ۱۴۰۰تا سکه عمل زیبایی انجام دادی فوق تلیاردرخخخخخخ

    • بدون نام

      بدبخت اون دو تا زن که قربانی شدن...

    • بدون نام

      آخه این کجاش خوش تیپ و خوش قیافه اس
      خخخ مشکل پسند کی بودی تو
      فکر می کنم تنها زنی که واقعا دوستش داشت شهلا بود و به خاطر همین احساس هم ناصر تونست همه جوره از ین زن سواستفاده کنه

      پاسخ ها

      • من

        برا همینه وقتی اسمش میاد یه هفته خابش میپره که البته من فکر نمیکنم وجدان داشته باشه

      • بدون نام

        شهلا عاشق عاشق بود ،
        اون نگاهش .....

    • بدون نام

      بایدازش میپرسیدن الان هم اجازه داره بایه زن دیگه صیغه بشن که خدای نکرده گناه نکنه.مسخره......

      پاسخ ها

      • با نام

        همش دروغ بود ناصر محمدخانی انقدر پول داشت تا داداگاه را بخرد تا شهلا بیچاره بالای دار برود مثل روز روشن بود

    • بدون نام

      عشق پیری سر بجنبد سر به رسوایی کشد

      پاسخ ها

      • م م

        درسته

      • بدون نام

        عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی کشد

    • بدون نام

      انشالله خوشبخت بشه .ما هیچی نمی دونیم که تو جریان های قبلی مقصره یا نه ؟خودش میدونه امیدوارم الان خوشبخت بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله واقعا ما از چیزی خبر د رستی نداریم بیاین قضاوت نکنیم و ارزوی خوشبختی کنیم براشون

    • بدون نام

      بیخود نیست میگن هرچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند. انقدر حرفای این خانوم تصنعی بود که هیچ کس باورش نشده قشنگ مشخصه حرف دلش این نیست. امان از پول که از یه پیرمرد شاهزاده میسازه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ دمت گرم ک چقد خندیدم .با این ک حالم بد بود امروز

      • بدون نام

        من شدیدا سرماخوردم وهیچ حال درستی ندارم فکر کنم کرونا گرفتم
        ولی خداییش
        با تعریف و تمجیدای این خانوم از ناصرخان مثل اینکه کرونا را شکست دادم

        هوررررااااااااااااا

      • بدون نام

        خخخخخخخخ.خدانکشتت

    • بدون نام

      خیلی ناراحت کننده بود حرفای این خانوم همه ماجرا رو میدونن و لازم نیست شما با زبون بازی ماجرا رو طور دیگه ای وانمود کنین وقتی یکی اعدام شده و نمیتونه از خودش دفاع کنه مقصر دونستنش خیلی راحته در ضمن مزدا ۳ داشتن خودش یعنی پولداری حالا مهریه شما ۱ سکه باشه فرقی نمیکنه

    • بدون نام

      حالا انشاله این یکی به اتفاق بدی منجر نشه.

    • بدون نام

      به نظرم همه حرفهاشون ساختگی و دروغ بود

    • بدون نام

      دوتا زن بیچاره را روانه قبرستون کرد راحت داره زندگی میکنه .

    • نامداری

      تن هر چی شاهزاده بود تو گور لرزید خیر نبینی الهی

      پاسخ ها

      • طنین

        دلت شاد، باعث خنده ام شدی

      • بدون نام

        تو هم خیر ببینی الهی ک چقد خندیدم

      • بدون نام

        خیلی عالی گفتی، ای جاااان

      • من

        راست میگه بابا .شاهزاده ها حرمسرا داشتن فقط

    • بدون نام

      اگه لاله را خیلی دوست داشت دنبال زن دوم نمیرفت

    • مهدی

      انشا الله تا آخر عمرشون با هم خوشبخت باشند. حالم از خوندن این متن خوب شد. مرسی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهدی نکنه تو خود سپیده ای؟

    • ن. و

      باعث مرگ اون دوتا زن شد
      الانم ....

    • سانسور؟

      بیچاره این دختره! یا تو باغ نیست ، یا خودشو زده به کوچه علی چپ ، یا مجبورش کردن اینارو بگه ،
      آخه این که قیافش میخوره .... زن صیغه هم که داشته ، اونوقت میگه دو روز نبینمش کما میرم !! خخخخخ

    • بدون نام

      دو نفر رو بدبخت کرد خودش هم حالا داره دو روز یه بار می ره پیاده روی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه روز در میون

    • ققنوس

      بعد از سالیانی که از جریان شهلا و لاله میگذره هنوز هیچکس از از اصل ماجرا خبر نداره و نمیدونه دقیقا چه اتفاقی افتاده به جز همین آقای ناصرخان که مسلما خودش رو بی تقصیر نشون میده اونوقت این خانم واسه ی شهلا حکم صادر می کنه و شهلا رو مقصر صد در صدی حساب میکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا برا همینه تا اسمشو میشنوه ی هفته بی خواب میشه

    • بدون نام

      چیکار میکنه انقد زنا شیفتش میشن؟
      همه رو هم ماشاالله به کشتن میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول

    • بدون نام

      زن سوم چهارمی خوشتیپ ندیده قاتل دوزن بی گناه چقدربعضی ها پرروهستند وتو که چقدربی شوهری کشیدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دخترا الان اکثرا دوست دارن زن پیرمرد بشن که پول داشته باشه

    • بدون نام

      بیچاره لاله سحرخیزان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیچاره شهلا

        پزشکی قانونی تجاوز به لاله را تایید کرده بوده

    • بدون نام

      اين همه پول رو از كجا آورده؟ يه فوتباليست كه بيشتر نبوده اونم در عهد دقيانوس

    • بدون نام

      مشكل پسندهاى پيش از تو سوءتفاهم بود

    • ایروونی

      مگه مجبوری انقد بلوف بیای بعدشم بایدم شاهزاده ی زشتت تا یه هفته بهم بریزه چون باعث کشتن دو تا زن شده

    • بدون نام

      آره شاهزادس شما هم همون سیندرلا بودی.

    • داود

      خانم فکور خیلی مواظب خودت باش.با توجه به شناختی که ما از این آدم داریم اصلا" دلمان نمی خواهد شما و حویتان هم به سرنوشت دو نفر قبلی گرفتار شوید. بعدش هم گیریم مرحوم شهلا جاهد پرستو بوده باشد ناصرجان شما چرا با وجود زن و بچه چشم سیر نبوده؟

      پاسخ ها

      • نامداری

        ناصر هم ارسطو بوده،هر دفعه عاشق یکی میشه

    • بدون نام

      زندگی شخصی هرکس مربوط به خودشه از اینکه این خبر و شنیدم خوشحال شدم چون مدتها زندگی ایشون دچار تلاطم شده بود خوبه که الان در آرامش هستن .از خدای بزرگ آرامش و خوشبختی رو برای تموم هموطنای عزیزم میخوام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قتل به یک جامعه مربوطه

      • بدون نام

        ممنون از دعای قشنگت

      • بدون نام

        ممنون ک دلت بزرگه . ان شاءالله برای خودت

    • @

      وای خدایا.آخه این‌کجاش خوشتیپ و شبیه به شاهزاده ها هست.امان از پول که‌میتونه یک‌دختر رو عاشق مردی کنه که سن پدرش رو داره.خدایی ناصر خان‌خیلی زشته بنده خدا.ببخشید البته.

    • sahar

      اره واقعا نمیدونم فقط کجاش خوشتیپه با این ماشینی که زیر پات انداخته معلومه خوشبختی ففط نگو بخاطر خود ناصر زنش شدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما میتوانستی با پیرمرد پولدار دیگه ای ازدواج کنی که لااقل اینهمه حرف پشت سرش نباشه
        معتادم نباشه

    • بهروز

      پس فردا که ازت سیر شد تو هم میری پیش مرحوم لاله و شهلا

    • رضا

      قهرمان ملی دادش این حرف چی خدا نگهدار شان باد.

    • بدون نام

      فقط بخاطر ثروت ازدواج کردی،

    • بدون نام

      ببینم مادر بزرگ پسراش شوهر نمیخواد منو به غلامی قبول کنه،گفتن فوق تیلیاردرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ دمت گرم

    • بدون نام

      دوتا زنو بیچاره کرد خودشم. که....... از سرو روش میباره

    • بدون نام

      به من وشما چه ربطی داره که زندگی شخصی دیگران رو قضاوت میکنیم اصلا سر پیازیم یا ته پیاز قضاوت فقط وفقط از آن خداوند است پس لطفا وارد زندگی خصوصی دیگران نشوید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوتا خانم کشته شد کدوم زندگی خصوصی

      • بدون نام

        قتل ب کل جامعه مربوط میشه ، من هنوز برای اون دوتا زن بیچاره ناراحتم

    • امین

      شاهزاده رو خوب اومدی واقعا بدپسندیا....بدو انتخاب کردی

    • بدون نام

      از ناصرخان چيزي هم مونده بتو برسه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه نمونده بود که براش تو کما نمیرفت:)

    • بدون نام

      شبیه شاهزاده های که تو کتیبه های هخامنشی هست!!!!

    • بدون نام

      راست میگن پول کج رو راست میکنه

    • بدون نام

      فکر کردم ی لحظه درباره آلن دولن حرف میزنه

    • بدون نام

      به نظر من قاتل خود این آقا هستش بیچاره شهلا

    • نیما

      چی بگم؟
      پول همه کار میکنه

    • لیلیان

      فقط مادربزرگ علی و عرفان!!!!!!

    • بدون نام

      من موندم با این شکل و قیافه وبا این سابقه درخشان چطور میان زن این میشن

    • امیر

      حالم به هم خورد

    • شاغلام

      پولدارکه باشی
      خدایت
      نیازت
      احساساتت
      عواطفت
      همه چیزت باهمه مردم تفاوت دارد

    • بدون نام

      میگه عاشق زن اولش بود پس چرا جاهد رو گرفت یارو کجاش مثل شاه زاده هاست ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ جاش فقط پولش شبیه شاهزاده هاست این شاهزاده بچه هاشم زده تو سر مادرزن اولش

      • بدون نام

        حرف مفت که مالیات نداره

    • یک ایرانی

      شاهزاده رویایی و دوبلور خوش صدا!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      شمام بودين تو كما ميرفتين آخه فكر ميكنه رفته سراغ پروژه ى بعدى

    • بدون نام

      از همون اول همیشه دلم به حال شهلا میسوخت و دقیقا میشد حس کرد که شهلا این مرد رو تا چه حد دوست داره و تا آخرین لحظه هم انتظار داشت این مرد براش کاری بکنه و نجاتش بده چون بهش قول داده بوده که نجاتش میده

    • بدون نام

      علف باید به دهن بزی خوش بیاد که اومده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علف به دهن کی شیرین اومده مهم نیست برای کسی هم اهمیت نداره مهم اینه که این خانم با وقاحت داره دروغ میگه و فریبکاری می کنه

      • سارا

        بزی رو خوب اومدی

    • شراره

      متاسفانه از کلام اول مشخص هست که فقط دروغ همراه با غلو در صحبتهای ای خانم هست. همه خصوصیات این آقا رو کاملا بر عکس عنوان می کنه

    • بدون نام

      معنی شاهزاده عوض شده؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای حداد عادل گفتن که مدتی یکبار مثلا ده سالی یکبار
        معنای بعضی از کلمات بنا ب مقتضیات جامعه عوض میشه
        ظههرا معنای شاهزاده هم عوض شده،

      • ناشناس

        نه چون حرمسرا داره یوخده شبیه شاهزاده هاس

    • بدون نام

      اره خیلی خوش تیپه خخخخخخخ

    • منصور

      عاشق استارتهای ناصرخان بودم وقتی همه رو بهممیریخت .تو زندگی همه بالاوپایین زیاد هست سرتون بکارخودتون باشه بهتره

    • بدون نام

      زمانی که شهلا رو می بردند برای اعدام، ناصر خان شما اصلا هیچ نگاهی به شهلا نکرد. شهلا امیدوار بود که برای آخرین بار ناصر خان نگاهی به او بیاندازد تا با نگاه با او حرف دلش رو بزند اما ناصر خان عین یک مجسمه روبرو را نگاه کرد و دریغ از یک نگاه کوچک. بیچاره شهلا که عاشق چه مردی شده بود. این سردی ناصر خان در زمان اعدام شهلا همه به خاطر پول مادر زن تیلیاردرش و آبروی از دست رفته خودش بود والسلام.

    • سارا

      کم قضاوت کنید

    • بدون نام

      چقدرم که سخت پسند بودی!!!!

    • مهدي

      مزدا سه کجا بود ماتيز داشتي که حودم ديدمت

    • عبدالرحمن

      مقصر اصلی ناصر محمدخانیه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج