جاباما
۱۰۵۴۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۱۱
۱۳ نظر
۵۰۱۱
پ

وزیر کشور، سورپرایز وزارت بهداشت را لو داد

وزیر کشور گفت: نویدی که وزارت بهداشت در این دو، سه روز به ملت ایران دادند این است که حوزه غربالگری و تشخیص را وسیع‌تر کنند و با بسیج عمومی‌تر امکانات امیدواریم این گام‌ها با شتاب و موفقیت بیشتری برداشته شود.

فارس نوشت: وزیر کشور گفت: نویدی که وزارت بهداشت در این دو، سه روز به ملت ایران دادند این است که حوزه غربالگری و تشخیص را وسیع‌تر کنند و با بسیج عمومی‌تر امکانات امیدواریم این گام‌ها با شتاب و موفقیت بیشتری برداشته شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز پس از دیدار با سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش گفت: این هفته سومین جلسه عمومی بود که در قالب قرارگاه داشتیم.

وی افزود: یک جلسه خود قرارگاه و جلسه دیگر شورای اجتماعی و امروز هم جمع استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد. امیدواریم با این مقطعی که شروع کردیم( قرارگاه عملیاتی) و تمرکزها در اجرا و دادن اختیارات لازم و همکاری‌های صمیمانه، بتوانیم این مرحله را با گام های بلند و موفق بیشتری برداریم.

وزیر کشور تاکید کرد: همان طور که آقای نمکی توضیح دادند، همه دوستان ما در کادر درمان از روزهای اولیه و هم‌چنین استانداران و فرمانداران در جبهه مقابله با این بیماری بوده‌اند و اگر الان هم قرارگاه درست شده به معنای انفکاک مسئولیت‌ها نیست بلکه به معنای تجمیع مسئولیتهاست تا بتوانیم پشتیبانی بهتری از کادر درمانی که در خط مقدم مقابله با کرونا هستند، داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: هم خود آقای نمکی و هم کادر درمان از ابتدای شیوع این بیماری تلاش‌های شبانه روزی داشته و دارند و نویدی که در این دو، سه روز به ملت ایران دادند این است که حوزه غربالگری و تشخیص را وسیع‌تر کنند و با بسیج عمومی‌تر امکانات اعم از نیروی انسانی، تجهیزات و منابع که دولت به ایشان قول داده، امیدواریم این گام‌ها با شتاب و موفقیت بیشتری برداشته شود.

رحمانی فضلی گفت: مردم از ما انتظار دارند و حق مردم است که این موضوع مدیریت جدی‌تر و سریع‌تر بشود. از رسانه‌ها می‌خواهیم که موضوع کرونا اولویت اول‌شان باشد؛ وقتی مقام معظم رهبری فرمودند در بین سلامت، امنیت و معیشت، سلامت مهم‌تر است و وقتی خود ایشان که همه‌ی ما همیشه برای سلامتی ایشان دعا می‌کنیم و قرنطینه را باز کردند و به‌خاطر اهمیت موضوع، جلسه گذاشتند و همچنین آقای رییس‌جمهور نیز هر هفته جلسات متعددی در این‌باره میگذارند، انتظار می‌رود که رسانه‌ها این را اولویت اول خود قرار بدهند.

وی گفت: جان مردم عزیز و مهم است و باید در اقناع‌سازی مردم همکاری بیشتری داشته باشیم و در مقطعی که قرار است با انسجام بیشتر کار را پیش ببریم، نیازمند همکاری مردم هستیم و اولین گام در مشارکت مردم، خودمراقبتی است و گام دوم نیز دگرمراقبتی یعنی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ماسک و فاصله‌ اجتماعی و بعدش مراقبتهای وسیع امتمعی و دعوت یکدیکر به همکاری است، نقش رسانه‌ها در این عرصه مهم است. ان‌شاءالله خداوند در این ایام با برکت کمک خواهد کرد که در این مقطع نیز موفق خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تورا خدا رحمانی استعفا بده

      پاسخ ها

      • GOGL

        جناب آقای رحمانی
        وزیر کشور
        با سلام
        احتراما به استحضار میرساند همان گونه که در جریان هستید
        بیماری کرونا هر لحظه ممکن است به شما سرایت کند
        لا کن شما بهتر است کشور را در خانه مثل گذشته مدیریت کنید

    • بدون نام

      به ما چه مهم نیست

    • بدون نام

      سوپرایز وقتیه که واکسن ایرانی تولیدبشه،اونوقت مردم ایران خوشحال میشن

    • مهدی منتقد

      نکشیدمون با این همه سورپرایز.

    • سیامک

      اشک در چشمانم حلقه زد، خیلی سورپرایز شدم...

    • بدون نام

      سه هفته تعطیل عمومی کل کشور ادارات و بانکها که کسی بیرون نیاد حساب مردم هم برای امرار معاش شارژکنند مطمئن کرونا را شکست میدهیم . فقط همین باشه هست و بس..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونوقت همدیگه رومیخورید

      • بدون نام

        چرا باید کرونا رو ‌شکست بدن!؟ فقط یک دلیل بیار تا مسئولین محترم اینکار رو بکنن!

    • بدون نام

      ترکیدم از سورپرایز!

    • بدون نام

      خدا کنه مثه سورپرایز بنزین پارسال نکنن

    • بدون نام

      مردم از شما ها هیچ انتظاری ندارن . کار خودتون باشین

    • خورزو خان

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      سورپرایز خارجیها تولید و عرضه واکسن میباشد اونوقت سورپرایز ما اونم چی میگه امیدواریم یعنی خودشون هم شک دادن؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج