۱۰۵۴۰۳۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

کالدرون: نمی‌توانم مارادونا و مسی را مقایسه کنم

سرمربی سابق پرسپولیس درباره مقایسه لیونل مسی با دیه‌گو مارادونا گفت: لیونل مسی بهترین بازیکن جهان در سال‌های گذشته بوده است. نمی‌توانم بگویم چه کسی بهتر از دیگری است، چون موقعیت و شرایط بسیار متفاوت است، بنابراین نمی‌توانم مقایسه کنم.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی سابق پرسپولیس درباره مقایسه لیونل مسی با دیه‌گو مارادونا گفت: لیونل مسی بهترین بازیکن جهان در سال‌های گذشته بوده است. نمی‌توانم بگویم چه کسی بهتر از دیگری است، چون موقعیت و شرایط بسیار متفاوت است، بنابراین نمی‌توانم مقایسه کنم.

به تازگی دیه‌گو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان ۶۰ ساله شد. گابریل کالدرون، سرمربی پیشین پرسپولیس با مارادونا در جام جهانی و در رده‌های سنی مختلف در تیم ملی آرژانتین هم‌تیمی بود و رابطه خوبی با این فوق ستاره بازنشسته دارد. کالدرون که خودش هم ۶۰ ساله است در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا درباره مارادونا صحبت کرد.

وی در ابتدا راجع به مارادونا و اولین جمله‌ای که می‌تواند درباره او بگوید، اظهار داشت: برای من مارادونا بهترین بازیکن جهان است.

کالدرون در پاسخ به این سوال که مسی بهتر است یا مارادونا گفت: مسی بهترین بازیکن جهان در سال‌های گذشته بوده است. نمی‌توانم بگویم چه کسی بهتر از دیگری است، چون موقعیت و شرایط بسیار متفاوت است، بنابراین نمی‌توانم مقایسه کنم. مارادونا در آن زمان بهترین بود و مسی در حال حاضر بهترین است.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره اینکه مسی یا مارادونا، کدام یک در آرژانتین محبوب‌تر هستند، خاطرنشان کرد: هر دوی آنها در آرژانتین بسیار محبوب هستند. برخی می گویند مارادونا بهتر است چون او با تیم ملی یک جام جهانی کسب کرد اما مسی نه. ولی شما خوب می‌دانید، در فوتبال همه چیز ممکن است. نام هر دوی آنها به عنوان ۲ بازیکن برتر در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی درباره بهترین خاطره‌اش از مارادونا گفت: من خاطرات خوب زیادی با دیه‌گو دارم، اما اولین و بهترین لحظه وقتی بود که جام جهانی جوانان را در سال ۱۹۷۹ با هم در توکیو کسب کردیم. ما در جام جهانی اسپانیا در ۱۹۸۲ و کوپا آمریکا در ۱۹۸۹ در کنار هم بازی کردیم، آخرین بار هم در فینال جام جهانی ۱۹۹۰ در ایتالیا در کنار هم بازی کردیم. بازی کردن در کنار او یک امتیاز بزرگ بود.

کالدرون در پایان اذعان داشت: مارادونا به تنهایی می‌توانست کاری کند تا تیم پیروز شود. او شرایط را تغییر می‌داد. در لحظات کلیدی همه چیز مساوی بود ولی مارادونا مهارت لازم را داشت تا تعادل را به سمت شما تغییر دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hm

      اگه از من بپرسند میگم مارادونا خدای مستطیل سبز وتوپ گردوبشر مثل آن نخواهد زایید، وسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج