۱۰۵۴۱۴۰
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

عامل انتشار تصاویر کشتار حیوانات شناسایی شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کلات گفت: فرد متخلفی که پس از کشتار حیوانات تصاویر و فیلم‎ جنایت‎های خود را تهیه و در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر می‎کرد، شناسایی شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کلات گفت: فرد متخلفی که پس از کشتار حیوانات تصاویر و فیلم‎ جنایت‎های خود را تهیه و در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر می‎کرد، شناسایی شد.

ذوالفقار سلحشور در گفت‎و‎گویی با بیان اینکه فرد متخلف پس از شناسایی به دستگاه قضایی معرفی شده است، افزود: تا به نتیجه رسیدن وضعیت این شکارچی متخلف و دستگیری آن، پیگیر پرونده خواهیم بود.

وی عنوان کرد: این فرد متخلف که در یکی از روستاهای شهرستان کلات زندگی می‌کرده، پس از اینکه تصاویر مربوط به کشتارهای خود را تهیه می‌نمود، در فضای مجازی آن را منتشر می‎کرده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کلات مطرح کرد: فرد متخلف حیوانات را در منطقه سررود شهرستان کلات شکار می‎کرده است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر جرائم صید و شکار وحوش افزایش بسیاری داشته است، به طوری که برای شکار قوچ نر ۲۵ میلیون تومان و برای میش و بز ماده سه برابر این مبلغ جریمه تعیین شده است.

سلحشور با اشاره به اینکه کشتار حیوانات را خود فرد متخلفی که تصاویر را در اینستاگرام منتشر می‎کرده انجام داده است، گفت: حیواناتی که توسط این فرد متخلف به طور غیر قانونی شکار شدند قوچ و میش و کل بودند که در مجموع حدود ۱۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

با کمبود محیط‎بان مواجه هستیم

وی ادامه داد: قوچ و میش، کل و بز، پلنگ، گربه پالاس و چند نوع دیگر، انواع عقاب‎ها، دال سیاه، کفتار و گرگ جزء مهمترین گونه‎های حیات وحش شهرستان کلات هستند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کلات افزود: اگر چه بر اساس استانداردها هر سه هزار هکتار یک محیط‎بان باید باشد اما در کشور برای هر ۱۵ هزار هکتار یک نفر محیط‎بان داریم که این وضعیت شامل شهرستان کلات هم می‎شود.

وی بیان کرد: به جز مناطق شکار ممنوع و آزاد بالغ‎بر ۱۵۸ هزار هکتار فقط منطقه حفاظت شده ارس سیستان در رشته کوه هزار مسجد است که با ۶ تا ۷ نیروی محیط‎بان حفاظت می‎شوند که براساس استانداردها باید به سه برابر افزایش یابند.

سلحشور انتشار هر گونه تصویر از کشتار حیات وحش را جرم دانست و گفت: حمایت از عرصه‌های طبیعی و حیات وحش وظیفه عمومی است و این اداره تمام تلاش خود را برای فرهنگ سازی و حفظ محیط زیست به کار گرفته و با افراد خاطی مطابق قانون برخورد می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • GOGL

      پس معلوم شد طرف آقازاده نیست
      چون اگر آقازاده بود شناسایی او محال بود

    • بدون نام

      زمانی ک مستندی از حیات وحش ایران پخش میشه
      فقط مورچه سوسک و عقرب و کلا حیوانات کوچک جثه برامون نمایش میدن
      برعکس کشورهای دیگه ک چ مستندهایی پخش می کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج