۱۰۵۵۴۷۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

نصرتی: نتیجه بازی سایپا و پرسپولیس عادلانه بود

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: سایپا و پرسپولیس فوتبال باکیفیتی بازی کردند و نتیجه تساوی در این دیدار عادلانه بود.

خبرگزاری فارس: محمد نصرتی در گفت‌وگویی درباره دیدار تیم‌‌های پرسپولیس و سایپا اظهار داشت: فکر می‌کنم تساوی صفر بر صفر نتیجه عادلانه‌ای برای این دیدار بود. پرسپولیس در بحث مالکیت توپ و کنترل جریان بازی شرایط بهتری داشت اما سایپا با ارنج ۲-۱-۴-۳ بازی کرد و در کارهای دفاعی این سیستم را به ۱-۴-۵ تغییر می‌داد. به همین دلیل با تراکم بیشتری در یک سوم دفاعی بازی کرد.

وی افزود:‌ پرسپولیس هم با اتخاذ سیستم همیشگی‌اش یعنی ۲-۴-۴ به این دیدار آمد. سایپا بیشتر چشم به ضدحملات داشت و سعی می‌کرد در ضربات ایستگاهی به گل برسد. پرسپولیس هم سعی داشت با نفوذ از کناره‌ها و عمق از قدرت ضربه‌زنی وحید امیری و مهدی عبدی استفاده کند که در این راه توفیقی نداشت.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: پرسپولیس در نیمه اول ۲-۳ موقعیت خوب داشت و سایپا هم روی ضربات ایستگاهی و ضدحمله فرصت خوبی ایجاد کرد. حتی در یک صحنه هم موقعیت ۳ به ۳ را از دست داد و صادق بارانی نتوانست پاس آخر را به موقع برای هم‌تیمی‌اش ارسال کند. در مجموع نتیجه عادلانه‌ای رقم خورد و پس از اخراج کامیابی‌نیا هر دو تیم به تساوی رضایت داشتند.

نصرتی درباره کم دقتی بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات نهایی گفت: جدا از درخشش محمدحسین منادی، بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربه نهایی در برخی صحنه ها کم دقت بودند. سایپا هم مانند پرسپولیس فرصت‌های خوبی ایجاد کرد و حتی در یک صحنه پاس رو به عقب سیدجلال حسینی و تعلل لک نزدیک بود برای پرسپولیس خطرآفرین شود. در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: پس از یک وقفه طولانی‌مدت شروع تورنمنت‌ها معمولاً با کیفیت همراه نمی‌شود اما اعتقاد دارم سایپا و پرسپولیس کیفیت فنی بالایی ارائه کردند. تا جایی که با توجه به فشار بازی مجید علیاری و حسینی ماهینی از سایپا و فکر می‌کنم سعید آقایی از پرسپولیس دچار مصدومیت شدند.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره لزوم تقویت این تیم اظهار داشت: با توجه به محرومیت عیسی آل‌کثیر پرسپولیس قطعاً نیازبه جذب یک مهاجم دارد. هرچند آرمان رمضانی و مهدی عبدی در این تیم حضور دارند اما باید یک بازیکن جدید در این پست به ترکیب این تیم اضافه شود. البته بازیکن خاصی هم در لیگ برتر نمانده و گل محمدی فعلاً باید با همین نفرات فعلی‌اش بسازد. هرچند پرسپولیس در لیگ ایران مشکل خاصی ندارد اما برای آسیا کار سختی خواهد داشت.

نصرتی ادامه داد: در ترکیب سایپا ۲ بازیکن یعنی حسین کامیاب و ابوالفضل جلالی نظر من را به خودشان جلب کردند و کیفیت بالایی نشان دادند. این نفرات ثابت کردند آینده درخشانی خواهند داشت.

وی درباره شانس پرسپولیس برای تکرار عنوان قهرمانی گفت: اکنون زود است در این باره صحبت کنیم و باید دید در آینده چه پیش می‌آید اما با توجه به اینکه این موضوع مدام تکرار می شود، احساس می‌کنم شاید دیگر اجازه ندهند پرسپولیس قهرمانی را به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخ ازکی تاحالاشیافی لنگی شده کارشناس فوتبال ایران راستی نصرتی شیث کو

    • بدون نام

      کارشناس؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج