۱۰۵۵۵۵۰
۱۱۷ نظر
۵۱۱۶
۱۱۷ نظر
۵۱۱۶
پ

ریحانه پارسا؛ ستاره نبود و نیست و نخواهد شد

ریحانه پارسا اولین بازیگری نبوده که مهاجرت کرده، اما چه تفاوتی با دیگران دارد؟ اول این که اگر فردی مثل گلشیفته فراهانی این اقدام را انجام داد، لااقل به لحاظ حرفه‌ای به جایگاهی در سینمای ایران رسیده بود و می‌دانست در خارج از کشور شانس کار دارد. اما مگر پارسا در چه فیلم مهم بازی کرده یا کدام جایزه را گرفته که حالا در خارج از ایران برایش صف بکشند.

روزنامه صبح نو: از چند روز پیش دوباره بحث مهاجرت یکی از بازیگران سینما و تلویزیون داغ شد. ریحانه پارسا، بازیگر جوانی که با سریال «پدر» شناخته شد، به خارج از کشور رفته و ظاهرا قصد برگشتن به ایران را ندارد. این اولین‌بار نیست که یک بازیگر مهاجرت می‌کند، اما موضوع پارسا مولفه‌هایی دارد که قطعا از آن موردی جالب و قابل بررسی می‌سازد.
ریحانه پارسا؛ ستاره نبود و نیست و نخواهد شد
دوسال پیش بود که سریال «پدر» توسط حامد عنقا و بهرنگ توفیقی برای پخش از شبکه دو ساخته شد. شخصیت‌های اصلی سریال را دوبازیگر جوان و ناشناخته برعهده داشتند؛ یکی سینا مهراد بود که به‌دلیل رابطه پدر و فرزندی با سعید سهیلی، کارگردان سینما راه ساده‌ای را برای بازیگری طی کرده بود و دیگری دختری ۱۸ ساله به نام ریحانه پارسا. «پدر» مولفه‌های همیشگی عنقا را داشت، چیز‌هایی را که همین امروز در «آقازاده» هم شاهدش هستیم.
از همان ابتدا به‌دلیل سکانس پریدن «حامد» از پنجره کلاس به بیرون، «پدر» سروصدا کرد و موردتوجه قرار گرفت، اما حاشیه اصلی ریحانه پارسا بلافاصله با پخش قسمت پایانی «پدر» آغاز شد. او ساعتی پس از پایان سریال، عکس‌هایی با آرایش غلیظ و میکاپ از خودش گذاشت که تا آن روز در موارد مشابه هیچ بازیگر نورسیده‌ای این کار را نکرده بود.
ریحانه پارسا؛ ستاره نبود و نیست و نخواهد شد
پارسا درهمین زمینه نوشت: «من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه سریال پدر هست، از همین پست میگم اگر این روز‌ها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره بی‌هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست، صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره.» این حاشیه سروصدای زیادی به‌پا کرد.
انتقاد از عنقا و سیستم چهره‌سازی سیما
روایات مختلفی از نحوه انتخاب ریحانه پارسا توسط حامد عنقا مطرح شده است. برخی می‌گویند او پیش‌خدمت یک کافه بوده است و اصولا گزینه اول بازی در نقش «لیلا» نبوده، اما در دقیقه‌۹۰ این اتفاق رقم خورده است. همه می‌دانند که برای حضور در مقابل دوربین یک آیتم و اجرای آن، باید موردگزینش و استعلام حراست سیما قرار گرفت، اما ظاهرا برای استفاده از یک جوان آن‌هم در مهم‌ترین نقش یک سریال تنها فیلتر موجود تهیه‌کننده سریال است.
ریحانه پارسا؛ ستاره نبود و نیست و نخواهد شد
مثلا اینکه او تحصیلات مرتبط داشته باشد، ثبات روانی داشته باشد، سابقه زندگی شخصی مناسبی داشته باشد و... به هیچ عنوان برای سازندگان سریال مهم نیست. چه بخواهیم و چه نخواهیم به‌هرحال هنوز تلویزیون در ایران مهم‌ترین و فراگیرترین رسانه است. به همین خاطر است که ممکن است در عرض چندشب یک فرد را به شهرت زیادی برساند. پس طبیعی است که وقتی قرار است یک فرد که تا قبل از آن هیچ جایگاه حرفه‌ای و اجتماعی خاصی ندارد، به واسطه تریبون رسمی رسانه‌ای کشور به شهرت برسد باید از فیلتر‌های مختلف عبور و تامدت‌ها مورد نظارت باشد. «حق شهرت» مساله‌ای‌است که در خارج از ایران درباره چهره‌های نوظهور مورد استفاده است.
بازیگر یا شاخ اینستاگرامی؟
اما این تنها حاشیه بازیگر نورسیده نبود. او نشان داد به جلب‌توجه تصویری علاقه زیادی دارد و بار‌ها این را ثابت کرد. او در حاشیه اکران و نشست خبری «خوب، بد، جلف ۲» تا توانست در مقابل دوربین عکاسان اطوار عجیب و ناشایست درآورد به‌طوری که صدای خیلی‌ها درآمد. انتشار عکس با حوله حمام و... خیلی کار‌های دیگر پارسا روزبه‌روز از او بازیگری می‌ساخت که حاشیه‌اش از متن بیشتر است.
ریحانه پارسا؛ ستاره نبود و نیست و نخواهد شد
البته این کار‌های پارسا برای اهالی رسانه عجیب نبود. در همان ایام پخش «پدر» در مراسم اختتامیه جشن حافظ وقتی او با دودست در جیب روی سن آمد و خیلی‌ها به نشانه اعتراض سوت زدند، معلوم بود که ستاره جدیدی در بازیگری پدیدار نشده، بلکه نهایتا یک «شاخ اینستاگرامی» جدید پیدا شده است! همه این‌ها مدام سیستم فشل چهره‌سازی در ایران-خصوصا تلویزیون- را به‌خاطر می‌آورد. اما قبل از اینکه وارد حواشی بعدی او شویم باید یک سؤال اساسی را مطرح کنیم. اگر درکنار این بازیگر جوان یک مشاور یا مدیر کاربلد و پخته وجود داشت، آیا بازهم پارسا به همین مسیر می‌افتاد؟
ازدواج مجازی
هفته‌های اول شیوع کرونا در کشور بود که یک خبر عجیب در رسانه‌های سینمایی و فضای مجازی پیچید. ریحانه پارسا، بازیگر بیست ساله با مهدی کوشکی که نزدیک به بیست سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد! این خبر در فضای مجازی و در قالب یک عکس سلفی منتشر شد. همان موقع نحوه انتشار این خبر گمانه‌های مختلفی ایجاد کرد. برخی معتقد بودند انتشار عجولانه این خبر آن هم در این قالب به‌دلیل جلوگیری از درز رابطه بوده است.
ریحانه پارسا؛ ستاره نبود و نیست و نخواهد شد
به هرحال هرچه بود پس از مدتی بارهم خبر عجیب دیگری منتشر شد. خبر جدایی پارسا و کوشکی! البته عجیب بودنش صرفا برای آن‌هایی بود که رفتار پارسا را در این مدت بررسی نکرده بودند. چند هفته پیش بود که خبر ساخت سریال «خوب، بد، جلف» رسانه‌ای شد، اما طبق اعلام سازندگان سریال، خبری از ریحانه پارسا در این سریال نبود. چندی بعد سام درخشانی در یک گفت‌وگوی رادیویی اعلام کرد پارسا از کشور خارج شده است.
به عشق ترکیه
پس از خبر سام درخشانی، ریحانه پارسا در یک لایو اینستاگرامی با انتقاد از سام درخشانی گفت دلش نمی‌خواسته کسی از مسافرتش به خارج خبردار شود. این انتقاد در جایی مطرح می‌شود که یعنی آن فرد قصد ماندن در خارج را ندارد. اما چند روز بعد دخترجوان لایو دیگری گذاشت و درآن کشف حجاب کرد. البته خودش گفت، چون موهایش زیر دوسانتی متر است به لحاظ قوانین ایران مشکلی ندارد! معلوم نیست که این بازیگر این حرف‌ها را در چه حالت و شرایطی گفته است. درهمین ایام خبر‌هایی غیررسمی از دیدار و ارتباط او با یکی از شاخ‌های اینستاگرامی ساکن ترکیه که دستی بر شرط‌بندی دارد منتشر شد.
ریحانه پارسا؛ ستاره نبود و نیست و نخواهد شد
پس از اینکه ریحانه پارسا در اینستاگرام خود به‌طور ضمنی اعلام کرد در ترکیه است، گفته شد که او با مافیای شرط‌بندی ارتباط پیدا کرده است. البته این ادعا به هیچ عنوان قابل تأیید نیست، ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرامش پستی منتشر کرد که نشان می‌داد برای بازی دریک فیلم به ترکیه رفته است. دیگر رفتار پارسا به مرحله‌ای بی‌بازگشت نزدیک می‌شد. او حالا به یک بازیگری تبدیل شده بود که کشف حجاب کرده و بعید است دیگر در صحنه رسمی هنری کشور جایی داشته باشد.
تیرخلاص
اما انگار پیشروی ریحانه پارسا در اشتباه تمامی نداشت. او در فاصله کوتاهی که به خارج از کشور رفته بود حاشیه‌های متعددی ایجاد کرده بود، اما اقدام بعدی‌اش چیزی بود که او را به یک مورد خاص و استثنا از هر فرد دیگری تبدیل می‌کرد.
ریحانه پارسا؛ ستاره نبود و نیست و نخواهد شد
پارسا که چندروز پیش از اعلام خبر خروج‌اش از کشور ابراز نارضایتی کرده بود، حالا پس از کشف حجاب به سراغ گفت‌وگوی تصویری مجازی با مسیح علینژاد رفت. هرچند که این بازیگر در گفت‌وگویش مدام سعی داشت که خودش را از مسائل سیاسی و اجتماعی-که علینژاد عاشق‌اش است- جدا نشان دهد، اما کدام آدم عاقلی است که با علینژاد صحبت کند، ولی خودش را جدای از مخاطب‌اش معرفی کند؟
پایان کار
در ابتدای گزارش گفتیم که ریحانه پارسا اولین بازیگری نبوده که مهاجرت کرده، اما چه تفاوتی با دیگران دارد؟ اول این که اگر فردی مثل گلشیفته فراهانی این اقدام را انجام داد، لااقل به لحاظ حرفه‌ای به جایگاهی در سینمای ایران رسیده بود و می‌دانست در خارج از کشور شانس کار دارد. اما مگر پارسا در چه فیلم مهم بازی کرده یا کدام جایزه را گرفته که حالا در خارج از ایران برایش صف بکشند؟ بررسی رفتار ریحانه پارسا از ابتدا تا به امروز نشان می‌دهد که او بیش از آنکه یک پدیده سینمایی، اجتماعی و حتی سیاسی باشد، یک رخداد فردی است که باید در قالب روانشناختی بررسی شود. او در سن بسیار پائینی به شهرت رسید که حتما یکی از دلایل مسیر انحرافی اوست.
ریحانه پارسا؛ ستاره نبود و نیست و نخواهد شد
اما نمی‌توان شرایط زندگی شخصی و خانوادگی او را در نظر نگرفت. قطعامشکلات خانوادگی او در رابطه با پدر و مادرش در این مطلب تاثیرگذار است. رفتار عجولانه، توجه‌طلبی، تناقض، ساختارشکنی و مولفه‌های بسیار دیگری در ریحانه پارسا مشهود است.همه این‌ها باعث شد او که می‌توانست بایک رفتار معقول در چندسال آینده تبدیل به یک بازیگر مشهور شود، امروز در ترکیه و دلخوش به ویوی لایوهایش باشد. ویویی که به مرور کم خواهد شد و او دیگر راه بازگشتی ندارد.
ریحانه پارسا نمونه مناسبی برای بررسی روانشناسان است؛ کسی که آینده خودش را به پای تزلزل‌های رفتاری و عشق دیده شدن تباه کرد. او راهی را رفته که بجز یک مورد استثنا برای هیچ بازیگر دیگری خیری نداشته است. عاقبت انتخاب بازیگر از کافه و اینستاگرام می‌شود ریحانه پارسا. شاید اگر او برای بازی در «پدر» انتخاب نشده بود امروز مثل یک آدم عادی مشغول زندگی بود و شکست بزرگی که در ماه‌های آینده متحمل خواهد شد را تجربه نمی‌کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      خودش ادعا کرده که هدف آینده زندگیش نویسندگی و کارگردانیه. برای قضاوت زوده شاید اینم مثل تینا آخوند تبار بازیگر بدی باشه ولی تو زمینه دیگه ای استعداد داشته باشه

      پاسخ ها

      • ممد

        مردم خیلی ادعا ها میکنن!

      • ferishon

        ستاره نبود
        ولی ....

      • بدون نام

        الکی ازش بد میگفتند با حرکت اخر و مصاحبه با مسیح حال کردم باهاش

      • بدون نام

        تو یه زمینه خیلی استعداد داره لامصب

      • بدون نام

        ایران جای زندگی نبوده نیست نخواهد بود دیگه همه فهمیدند نویسنده هم میدونه مقاومت بیخود میکنه فرافکنی میکنه با امثال ریحانه

      • سالوادور دالی

        تینا آخوندتبار انقدر گدای توجه نبود هیچ وقت

      • یک ایرانی ( کاربر قدیمی )

        این بنده خدا روانپربشه . چکارش دارین ؟ از اینا زیاد بودن و رفتن .

      • بدون نام

        دست از سر این بنده خدا بردارید . بچه هست و عشق دیده شدن داره . شما مردم هم این یکی رو مثل تتلو دیوانه میکنید . اینقدر توجه و تحلیل برای ادا و اطوارهای یه دختر بچه واقعاً زشت هست .

      • پویا قویدست

        درود بر شما. مهم نیست شخصِ موردِ بحث چه کسی هست.قضاوت و پیش داوریِ همیشگیِ ما مردم در هر شرایط و اتفاقی، خیلی قابلِ بحث تر از خیلی حاشیه های زودگذر و بی ارزش هست. رسانه ها در هر اِشِل و رویکردی نشون دادن که از خِیرِ این ماجراهای خاله زنکی طور رَد نمیشن.
        این مُشت باشد نمونه ی خَروارها ...

      • بدون نام

        مگه برای گلشیفته فراهانی صف کشیدند؟ کلی فیلم و نقش بنجل دست چندم بازی کرد یه دونه این اواخر بعد یازده سال مهاجرت فیلم هالیوودی گیرش اومد ولی باز مخاطب غیرایرانی چندانی نداره از کامنتها و فالوئرهاش مشخصه

      • بدون نام

        چه کشور باحالی داریم.به جای اینکه با اینو اون بگید بی استعداد و بگید شاخ مجازی بشینید ببینید تو این چهل سال شما رسانه ها و اصل کاریه این حکومت پادشاهی آخوندا چه کاری برای مردم و جوونا کرده که الان درمقابلش میاد این نقدارو میکنه.شما چیکار کردید برای این مردم چیکار کردید برای این جوونا که بخاطر زندگی کردن و راحت بودن حاضرن دست به هرکاری بزنن تا از این کشور فرار کنن و برن دنبال زندگی خودشون پس مشکل اصلی شماهایید

    • بدون نام

      اینم از دهه شصتی ها و دهه هفتادیها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما تو خوبی که فسیل شدی

      • بدون نام

        hhhiiiiiiiisssssssssssssss

      • بدون نام

        چطوری دهه ۴۰ لی

      • بدون نام

        شايد دهه هشتادي ه

      • بدون نام

        شستی ها که خیلی وقته فسیل شدند کار نداریم که هی بازارگرمی می کنند و خودشونو میندازن وسط

    • بهاره

      جَو زده های تازه به دوران رسیده ی بی جنبه... خدایا هرچیزی میخوای به هرکی بدی اول جنبش رو بهش بده.
      برترینها ثبت لطفااا

      پاسخ ها

      • Fotros313

        الحق که دختری

      • امین

        کل دختر های ایرانی جو زده روان پریش عقده ای هستن از جمله ریحانه پارسا برترینها ثبت لطفاااا مسخره

      • تاج کبیر

        تابلو هست حسادت کورت کرده خخخخخخ

      • بدون نام

        کاربر بهاره فکر کردی کی هستی که اینجوری حرف میزنی؟اون رفت دنبال سرنوشت خودش به منو تو ربط نداره فضول نباش

      • ننه فرانکی

        حسادت دخترانه به همجنسی که همجوره ازتوسرتره

      • بدون نام

        بهاره جان كوتاه بيا پيداست طرفداراى پر و پا قرصى داره كه عشق كورشون كرده:)))))

      • NEGAR

        چیه حمله کردین؟ چون دختره؟ چون زنه؟ چون راجب همجنسش حرف زده و انتقاد کرده؟ اگه یه مرد یا بدون نام بود چی میگفتین؟ میگفتین اره حرف راست و از اینجور چیزا

    • بدون نام

      اخه خداوکیلی این بنده خدا اصلا تو سینما کیه؟
      ولش کنین بابا

      پاسخ ها

      • مهسا

        حالا هر چی هست، خداییش خوشگله
        من که دخترم ، از قیافش خوششم میاد

      • رشید

        دخترا چرا حسادت میکنی، خب معلومه ما پسرها از این تیپ دخترها خوشمون میاد

      • بدون نام

        من پسرم و به نظرم این خانم هییییییچ زیبایی ای نداره که هیچی، استعداد هم نداره. سر تا پا حاشیه س!
        ...

    • بدون نام

      این بنده خدا خودش گفته که من همینی هستم که الان میبینین حقیقت من همینه ......شماهایین تا یکی رو تو تلویزیون نشون میده اونقدر روش زوم میکنین و خبر ازش مینویسین و سلبریتی و هزار دنگ و بساط دیگه بجای متهم کردن و مقاله نوشتن برا افراد بهتر نیست بذاریم آدمها تو فضای مناسب که لیاقتشونه به اونچه که واقعیتشونه برسن بعد روشون مانور بدین ....یه روز یه بچه ای بیست ساله دوتا آهنگ میخونه میشه مهراد جم وااااای کنسرت و طرفدار و چه میدونم مقاله و هزار کوفت دیگه یخ روزم یه دختر بچهبا یه سریال میشه تیتر یک روزنامه ها...بابا اجازه بدین برادریشونو ثابت کنن بعد ارث بهشون بدین که اینجور آشفته نشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا منم موافقم

      • پویا قویدست

        آفرین به طرز فکرِ شما

    • سس

      یه آدم چقدر میتونه از نطر عقلی بچه باشه؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این طور افراد از درون تهی و خالی اند.

    • بدون نام

      خانم پارسا دیشب اینستاگرام دیدم گریه میکنی ... تو اخه عددی نیستی خودت فکر میکنی کسی هستی وگرنه ملت اصلا بهت فکر هم نمیکنن

      پاسخ ها

      • فقط اندکی آسایش

        تو داری فکر میکنی که داری دربارش نظر میدی،پس خودتو جز ملت نمیدونی متواضع

      • من

        من به عنوان یک انسان بهشون اهمیت میدم وارزوی موفقیت میکنم چطور مارو به جون هم انداختن که رخم ومروت نداریم

      • ننه فرانکی

        من بعنوان عضوی ازاین ملت بهش فکرمیکنم ودوس دارم به هرچی میخوادبرسه

      • بدون نام

        داداچ داری اینستاشو دنبال میکنی بعد میگی بهت فک نمیکنن :/

    • بدون نام

      چه جایگاهی هستی که مردم قضاوت کنی

    • بدون نام

      اولا زندگی مردم و انتخاباشون به ما ربطی نداره دوما قبل از سرزنش و نظر دادن راجع به مردم به خودت نگاه بنداز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدمی که کل زندگیش رو میاره تو چشم بقیه دیگه حریم خصوصی واسش نمیمونه. پس ربط داره.

    • بدون نام

      متاسفانه سن پایین مخصوصا ۲۰ تا ۲۵ دختر/پسر بد بودن لذت بخش و افتخار آمیز و این ذات انسان

    • بدون نام

      میشد حدس زد پای همچین خبری همه مردم میشن کارشناس؛ دوست عزیز اول به خودت نگاه بنداز

    • بدون نام

      حالا من کاری با این خانم ندارم
      ولی یه جوری از گلشیفته میگین انگار ن انگار وقتی رفت همه بهش کوبیدن و تاسف خوردن و گفتن دیده نمیشه و شکست میخوره
      سالهای اول کار خاصی نکرد ولی الان که داره دم به دیقه فیلم سینمایی و سریال با رتبه بالا بازی میکنه سنگشو به سینه میزنین
      مطمئنا این خانم نه سواد نه استعداد و نه جنبه هنری گلشیفته رو نداره اما خدا رو چ دیدین شاید موفق شد
      فقط خواستم بگم شما براتون مهم نیس که کی رفته و چرا رفته بهش میگین اخ
      بعدش که موفق شد.....

    • بدون نام

      چه سریع پرونده زندگی یکی رو میبندین به کسی چه زندگی خصوصی مردم

    • بدون نام

      چه صورت نفرت انگیزی هم داره بخدا قسم هر کی با این بخواد زندگی کنه افسردگی میگیره کوشککی چند ماهم نتونست تحملش کنه چون یه حالتای روان پریشی داره مثل تمام دخترای ایرانی که روان پریشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعضی ازدخترا ممکنه مشکل داشته باشن.روان پریشی شامل همه نیس که به همه دخترا تهمت میزنید!!!!!

      • بدون نام

        تو خوبی

      • ننه فرانکی

        روان پریش تویی که به صورتی به این زیبایی خدادادی میگی نفرت انگیز

      • بدون نام

        شاید این نتونست کوشکی رو تحمل کنه.

      • ۲۳۲۴

        لطفا ترو خشک رو باهم نسوزونیدجوری ازدختراحرف میزنید که انگار اونا اصلاانسان نیستن ولی درصورتی که مسئولیت های سنگینتری روبه دوش میکشن....

      • اوس تقی بازنشسته

        اصلا مگه شماها پزشک هستیدآنهم روانشناس؟ بگذاریدمردم زندگیشونوبکنند.اینهمه قضاوتهای غیرکارشناسانه انصاف نیست داریددرخصوص یک هموطن صحبت میکنیدبیگانه نیست که صراحتا حرف میزنید. تعصب وارق ملی هم چیز خوبیه وا.... همیشه اینطوره البته کتمان نمیکنم بعضیها کشته شهرت هستند وبی جنبه وبی ظرفیت و فرصت طلب .این هنرمند شاید میخواست راه گلشیفته را طی بکنه امازهی خیال باطل.

    • بدون نام

      چون موهاش رو زد داد بیرون با مسیح حرف زد شد بد عالم حالا

    • بدون نام

      مگه جوونا و هنرمندا برده تون هستند رفته اونور هر کاری بخواد میکنه

    • بدون نام

      خودتون مردم ایران رو اینطوری بار آوردید گولتون بزنند چون خودتون هم گول میزنید

    • بدون نام

      عادت کردند سو مدیریت کاسبی از تحریم گرونی رو بندازن گردن یکی با حواس پرتی به ریحانه ترامپ ربطی نداره فساد ناکارامدی

    • Fotros313

      اصلن. چیزمهمی نیست. یه دختر نجوونو تصور لطفا که انقدر خونواده درگیری داره که باید واس شندرغاز تو کافه جلو هر کسو ناکسی سرویس بده
      حالا همون دخترو به پولو بالار از اون شهر و یا حتی محبوبیت برسونید اما خونواده هنوز همونجوره پس یک دو سه
      یه آینده پژوهی یر مبنای این داده هامون و این فاکتوره کمبوده عاطفه شدید و شهوت سیری ناپذیره دیده شدن

      پاسخ ها

      • ننه فرانکی

        منکه متوجه منظورت نشدم

    • بدون نام

      همه جوونا نسل جدید و قدیم حتا میانسال یه غم بغض فرو خورده دارند چرا درکشون نمیکنید

    • بدون نام

      همه جوونا نسل جدید و قدیم حتا میانسال یه غم بغض فرو خورده دارند چرا درکشون نمیکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی درکمون کنه؟ همونایی که باعث بوجود اومدن این غم و این بغض فروخورده درون ما هستن ؟ حالا ازشون میخوای درکمون کنن

    • بدون نام

      اگه هیچی نیست پس چرا بیخیالش نمیشین

    • بدون نام

      به نظر من خیلی دختر خوب و بااخلاق است ومن که دوستش دارم چون بعضی از مسوولان پشت پرده این کارها را انجام میدهند

    • بدون نام

      همه مثل ریحانه هستیم حس خفگی دربند بودن داریم اون سنگینی روی دوش رو بخاطر سالها محدودیت انواع ممنوعیت و رفتار سلیقگی احساسی بیخودی دیگران ما به دوش میکشیم

    • محمد...

      حالم ازش بهم‌مبخوره

    • بدون نام

      چرا با آبروی مردم بازی می کنید. اومد یکی مثل ایشون توبه کرد و گناهش رو با خدا صاف کرد. حالا چه جوری ذهنیت منفی این همه آدم رو درست می کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ بامزه بود

    • علیرضا

      نگید گلشیفته موفق بوده تو جنتا فیلم درجه ۳ بابازیهای غیر اخلاقی
      و مثبت ۱۸ افتخار داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درجه سه؟
        محض اطلاع استخراج بالاترین رتبه رو در بین اکران شده های امسال بدست آورده تا به حال
        مینی سریال جدیدشم که کلید خورده مطمئنا با این اکیپی ک دارن میسازنش عالی خواهد بود
        شما ک انتظار نداشتی از همون زمان خروج با جانی دپ و کریس همسورث همبازی بشه
        بالاخره باید استارتشو با نقشای کوتاه و حاشیه ای میزد

    • بدون نام

      هیچی هم نبود

    • حسین

      حالا اگه بیومد مثل بقیه بازیگرای نون به نرخ روز خور یه عمر مردم رو سر کار میگذاشت آدم خوبی بود یا بازیگر درجه یکی میبود

    • یوسف

      ستاره نیست

      پاسخ ها

      • من

        حالا ستاره هست یا نیست نه که براستاره ها خیلی ارزش قائلن حالا فقط مونده ریحانه

    • بدون نام

      خداوند عزیز،خانم پارسا و همه ما بندگانش را عاقبت بخیر فرماید

    • محمود

      چه استدلالی آوردی؛ اگر برای فیلم پدر انتخاب نشده بود الان فردی معمولی بود
      پس بر اساس نظر کارشناسی شما؛ به هیچکس موقعیت ابراز توانایی داده نشود تا مبادا به گمراهی کشیده شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت بر این سخن بجا .و اف بر اون سخن نابجا

    • بدون نام

      چقدر دلم برای این دختر بچه میسوزه

    • م

      انهایی که سرشان به تنشان میارزد میرن مثل ریحانه افشار وبقیه اینها ستاره حقیقی بودند

    • م

      ۱۰۵۸ حتما صورت زشتی داری که دخترا نگاهت نمیکنند

    • محمد

      این کی باشه اخه ؟

    • م

      ایرانی از حسادت هیچی نمیشه خانم پارسا چون زیبایی صورت داره ی عده دارن میمیرن

    • م

      دهه شصتیها وهفتادی ها برن به گور سیاه

    • م

      خانم پارسا درود کل ملت ایران بر شما باد

    • بدون نام

      عقده ايي عقب افتاده.

    • بدون نام

      یه تنه گند زد به خوب بد جلف2

    • جمشید

      اینو شما میگی ستاره نبود؟. هرکس که با شما نباشد یک وصله به آن می چسپانید.از نظر شما کل ملت هیچی نیست.

    • م

      خانم پارسا عقده ای زیاد داریم چون صورت زیبایی داری همه حسرتت میخورن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا فکر میکنی حسرت قیافه اینو میخورن چرا فکر میکنید همچی بظاهر اسا چن تا دانشمند و پزشک و مهندس موفق تو کشور ببیند شاید تصف قیافه این بچه رو نداشته باشن ولی بتعث افتخار خودشون و کشورشون هستن.کاش این طفلک نصف قیافه اش عقل داشت تا اینطوز الکی خودشو نابود نمیکرد

    • بدون نام

      حالم از این دختر به هم میخوره

    • م

      برترینها جان هرکه دوست داری سانسور نکن خانم پارسا از صمیم قلب دوستت داریم

    • بدون نام

      لطفا هیچکس را قضاوت نکنیم...
      به فکر اصلاح و تربیت نفس خود و خانواده خودمان باشیم...

    • م

      خطاب من به ملت ایران دست از حسادت بردارید از بخل از دورنگی از غیبت تا خدا به شما نضر کند

    • بدون نام

      ای بابا. انتخابات آمریکا رو بچسب

    • عدالت خواه

      بابا این بچه است ازش انتظار آدمهای بزرگسال را دارید ممکنه اشتباه هم کرده باشه اما شما ها کاری کردید که این بچه بخواد هم برگرده دیگه از ترسش برنمیگرده

    • بدون نام

      دختره خیلی بی خود بود...

    • بدون نام

      قیافش مردونس .

    • بدون نام

      سلام
      من به شدت از این دختر بدم میاد احساس میکنم خیلی دوست داره فیس بیاد اصلا هم بازیگر خوبی نیست و خیلی آدم سبکی هست تازه خیلی به نظر من زشته و میخواد ادعا کنه خوشگله و این خیلی رو مخه

    • سید

      چرا اینقدر بزرگ میکنید وقت مردم را با مزخرفاتی که بهیچ دردی نمیخورد میگیرید

    • بدون نام

      جوجه رو آخر پاییز می شمارن

    • سید

      ریحانه پارسا هیچ چیز نیست بجز یک ادم معمولی بس کنید این همه شامبورتی بازی را

    • ننه فرانکی

      ریحانه پارساخیلی باهوش است به محض دیده شدن خودرابه خارج ازایران رساندوازاین جهنم فرارکردشایداگرقبل ازدیده شدن به خارج میرفت درخارج یک زندگی معمولی داشت امااوباهوش سرشارش تلاش کرددیده شودودرمراسمهاتمام دوربینهاروی اوزوم کردن که این همان چیزی بودکه ریحانه دنبالش بودسپس برای اینکه بیشتردرکانون توجه قرارگیردتن به ازدواج باکوشکی دادوزمانی که فکرمیکردتوجه هانسبت به اوکم شده اینبارتیرخلاص رازدوازکوشکی جداشدهمه اینهاباعث شدکه امروزریحانه درخارج دیگرزندگی معمولی نداشته باشدوبدون شک درآینده صاحب زندگی لاکچری خواهدشد

    • DR.a.s

      ای کاش این همه انرژی که جوانها برای آنالیز و تقلید از بازی و زندگی بازیگرانی که خود از روی سناریو یک نفر دیگر بازی میکنند میگذارند ، این انرژی رو برای تقلید از مفاخر کشورمون و حتی دنیا که خود برای دنیایی سناریو نوشتد می گذاشتند.

      پاسخ ها

      • اوس تقی بازنشسته

        درکش سخت نیست درکشورما هنرمندشدن ومشهورشدن آسونه فقط کافیه خوش تیپ وخوشگل باشی . همینها برای ترقی هنری کافیه . بقیشوبذاریدعهده کارگردان وتهیه کننده کارتون نباشه . درایران دردنیای هنروسینما تخصص و سوادهنری ملاک نیست ملاک زیبایی و خوش تیپی وپارتی داشتنه بقیه کاراکارچاق کن درستش میکنه . اماخدابدادنسل حاضرمابرسه که چه مارمولکهایی براشون الگومیشه .

    • بدون نام

      روزتون نگیره بیخوم خرابش نکنید دلش خواسته تهمت بهش نزن مردم شعورشون خیلی بالارفته همه چیز خوب میدونن

    • بدون نام

      مادر من اینو میزد تو سرم اون موقع که سریال چادریشو دیده بود از وقتی واقعیتو فهمیده کلا سکوووووت اختیار کرده!:))))))))))))مرسی ریحانه

    • بدون نام

      ریحانه پارساستاره ست

    • بدون نام

      چیزی که مشخصه این خانم بزرگتر و خونواده درستی بالا سرش نبوده. رفتارش توجیحی نداره ولی باید شرایطم در نظر گرفت. بدبختانه نود درصد خونواده ها تو ایران ناکارامدن. حالا یکی ظرفیتش بالاس میشه ادم حسابی یکیم مثل این دختره تو دوازده سالگی مونده

    • بدون نام

      ول کنید بابا مگه این کیه،
      خدانکنه تو این مملکت نقش یکی بیاد

    • بدون نام

      لابد بهنوش بختیاری بازیگره

    • بدون نام

      بابا کارای این بچه مچه ها رو اینقد جدی نگیرید الکی اینقد بزرگشون نکنین ناموسا
      اینا هیچ نبودنو نیستن

    • محمد

      بابا این بازیگر بوده
      هنرمند نبوده
      درضمن سرگرمی بیش نیس

    • 2324

      کسایی که میگن ایشون مهم نیستن پس باید اونقدرهم براشون مهم نباشه که زیر هر خبری ازایشون ویاهرکس دیگه ای پست بزارن که مهم نیست این نهایت توجه شمارومیرسونه...

    • بدون نام

      بعد ایواناکا فقط ریحانه پارسا

    • م

      برترینها نضر مرا پخش نکردی با اینکه قسمت دادم

    • بدون نام

      چرا ایرانیها اینقدر عادت دارن تو کار هم دخالت میکنن مگه یه نفر ادا جلو دوربین درا ورد چه مشکلی داره مگه یکی با حوله عکس گرفت چه مشکلی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج