جاباما
۱۰۵۵۸۶۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کارتر: منتظر تغییرات هستیم

جیمی کارتر رئیس جمهوری پیشین آمریکادر واکنش به پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: منتظر هستیم تغییر خوبی را که آنها برای کشورمان ایجاد می‌کنند، ببینیم.

ایرنا: جیمی کارتر رئیس جمهوری پیشین آمریکادر واکنش به پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: منتظر هستیم تغییر خوبی را که آنها برای کشورمان ایجاد می‌کنند، ببینیم.

«جیمی کارتر» که از ژانویه ۱۹۷۷ تا ژانویه ۱۹۸۱ فقط یک دوره رئیس جمهوری آمریکا بود، شنبه شب در بیانیه‌ای با تبریک پیروزی بایدن و معاونش «کامالا هریس» گفت: ما به کارزار آنها که خوب اداره شد، افتخار می‌کنیم و منتظر هستیم تغییر خوبی را که آنها برای کشورمان ایجاد می‌کنند، ببینیم.

کارتر: منتظر تغییرات هستیم

«بیل کلینتون» هم که از سال ۱۹۹۳ تا ژانویه ۲۰۰۱ به مدت دو دوره رئیس جمهوری ایالات متحده بود، شنبه شب در توئیتی نوشت: آمریکا سخن گفته و دموکراسی پیروز شده است. اکنون یک رئیس جمهوری منتخب و یک معاون منتخب داریم که به ما خدمت کرده و ما را گردهم خواهند آورند. به جو بایدن و کامالا هریس بابت این پیروزی مهم تبریک می‌گویم.

کارتر و کلینتون هر دو دموکرات هستند و ساعاتی پیش «باراک اوباما» دموکرات نیز که از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ رئیس جمهوری آمریکا بود، در بیانیه‌ای پیروزی بایدن و هریس را یک پیروزی قاطع و تاریخی توصیف کرد.

بایدن با کسب ۲۹۰ رای الکترال در برابر تنها ۲۱۴ رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و هریس نیز به عنوان اولین زن، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

بایدن شنبه شب در اولین توئیت پس از اعلام پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران

      کارتر خدالعنتت کنه که همه ایرانیهارابدبخت کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج