۱۰۵۵۹۱۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پایان بلاتکلیفی یک‌سال‌ونیمه کاپیتان معروف

ویزای مغز متفکر تیم ملی والیبال برای برگشت به چین بالاخره صادر شد؛ آن هم بعد از ماه‌ها انتظار و سپری کردن روز‌های بدون تیم.

روزنامه خراسان: ویزای مغز متفکر تیم ملی والیبال برای برگشت به چین بالاخره صادر شد؛ آن هم بعد از ماه‌ها انتظار و سپری کردن روزهای بدون تیم. سعید معروف که در یک‌سال و نیم گذشته در هیچ تیم باشگاهی بازی نکرد و حتی در زمان بلاتکلیفی‌اش برای ادامه همکاری با لیگ چین علاقه‌ای به بازی در لیگ ایران از خود نشان نداد، حالا تا چند روز آینده از آمریکا به چین سفر می‌کند.

تابستان ۹۸ بود که باشگاه چینی با برترین پاسور جهان به توافق رسید و معروف بعد از حضور در انتخابی المپیک-چین، همراه با تیم ملی به ایران برنگشت تا به ترکیب تیم بایک‌موتور اضافه شود. اما شیوع کرونا همکاری تازه‌ آغازشده معروف با لیگ چین را خیلی زود خاتمه داد تا او در زمستان سال ۹۸ به آمریکا سفر کند و منتظر خبر چینی‌ها بماند. این انتظار اما تا همین چند روز پیش ادامه یافت تا ستاره والیبال ایران به صورت انفرادی در آمریکا به تمریناتش ادامه دهد. دیروز اما امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی خبر داد سعید به زودی به چین خواهد رفت: «معروف از طرف تیم چینی پیامی دریافت کرده که در اولین فرصت خودش را به این کشور برساند. او ویزای خود را گرفته و در آخرین صحبتی که با من داشت، گفت به دنبال بلیت هواپیما برای سفر به چین است.

سعید تا چند روز آینده به شانگهای می‌رود و آنجا باید تقریبا ۲۰ روز را در قرنطینه باشد. اگر مشکلی نداشته باشد، آن موقع است که می‌تواند به تمرینات تیمش اضافه شود.» استارت همکاری دوباره معروف با والیبال چین در حالی زده شد که سایت فدراسیون جهانی والیبال(FIVB) در گزارشی ویژه که در تاریخ ۱۲ آبان‌ماه درخصوص سعید معروف منتشر کرد، او را بهترین بازیکن هفته والیبال جهان خواند و نوشت: «معروف تیم ملی ایران را در میادین مختلف به موفقیت رسانده است. او از خانواده‌ای شدیدا والیبالی پا به عرصه این رشته گذاشت و اکنون ۳۵ سال سن دارد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از سال‌ها حضور در لیگ داخلی، برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ برای مدت نیم‌‌فصل به تیم پرقدرت زنیت‌کازان پیوست و با این تیم قهرمان سوپرلیگ روسیه شد تا مدال ارزشمند لیگ قهرمانان والیبال اروپا را به گردن بیاویزد. سپس به مدت ۳ سال به ایران نرفت و پس از آن به تیم ایتالیایی سیه‌نا پیوست که تنها فصل حضور این تیم در لیگ سری‌آ ایتالیا بود.

پس از آنکه سیه‌نا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ به دسته دوم ایتالیا سقوط کرد، معروف به بایک‌موتور چین پیوست.» حال باید منتظر ماند و دید تیم بایک‌ موتور که در حال حاضر یکی از نوابغ دنیای والیبال را در اختیار دارد، با کاپیتان خوش‌فکر والیبال ایران به چه نتایجی در سوپرلیگ والیبال چین خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج