اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۶۴۰۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ‌برتر کیست؟

سرمربی جوان ماشین سازی تبریز در حالی‌که چندمین سال سرمربیگری خود در فوتبال ایران را می‌گذراند، اما حالا به یک رکورد تاریخی و ویژه دست یافته است.

ورزش سه: سرمربی جوان ماشین سازی تبریز در حالی‌که چندمین سال سرمربیگری خود در فوتبال ایران را می‌گذراند اما حالا به یک رکورد تاریخی و ویژه دست یافته است.

شاید زودتر از آن‌چه تصور می‌شد، وحید بیاتلو سرمربی جوان ماشین‌سازی تبریز خودش را بر سر زبان‌ها انداخت؛ البته نه به خاطر درخشش تیمش در لیگ برتر، بلکه به دلیل موضع‌گیری تند علیه زهره هراتیان رئیس مرکز ایفمارک و مسئولان فدراسیون فوتبال که پس از شکست سه گله تیمش در مشهد در میکسدزون ورزشگاه امام رضا(ع) رخ داد؛ بیاتلو که تنها سرمربی دهه شصتی لیگ برتر به شمار می‌رود، با ۳۲ سال سن در دیدار ماشین سازی و شهر خودرو خراسان در هفته نخست لیگ بیستم توانست رکورد جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر را بشکند و نام خود را در تاریخچه ادوار لیگ برتر به ثبت برساند.

آن‌هم در فصلی که میانگین سنی مربیان فوتبال به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده و چهره‌های جوانی چون محرم نویدکیا، مهدی رحمتی، محمد ربیعی، وحید فاضلی و ... سکان هدایت تیم‌های لیگ برتری را برعهده گرفته‌اند؛ درباره جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر جالب اینکه هر چند او در دوران بازی چهره شناخته شده و مطرحی نبود و خیلی زود هم وارد جرگه مربیان شد، اما سالهاست در تیم‌های لیگ‌های استانی و دسته‌های کشوری در حال مربیگری و سرمربیگری بوده و فصل گذشته نیز نتایج خوبی را همراه نود ارومیه کسب کرد و حتی در مقطعی کوتاه حضور در کادرفنی تراکتور را هم در لیگ نوزدهم پذیرفت که خیلی زود ماموریت او در تراکتور به پایان رسید.

اما حالا جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر پس از تجربه نخست خود در بالاترین سطح فوتبال ایران، خودش را با مصاحبه‌ای جنجالی تیتر یک رسانه‌ها کرد و شکست سه گله تیمش نیز باعث شد تا خیلی زود زیر تیغ انتقادات برود؛ باید دید در فرصت پیش‌رو بیاتلو که حالا پرچمدار نسلِ جدیدی از مربیان جوان در فوتبال ایران است و نخستین مربی دهه شصتی ادوار لیگ برتر به شمار می‌رود، می‌تواند با کارنامه‌ای درخشان خود را به همگان اثبات کند یا خیلی زود پرونده حضور او در ماشین سازی بسته خواهد شد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر

      حداقل بزار تبمت به برد بیاره بعد ادعای مربیان را در بیار ..جای شکرش باقیست سه تا گل خوردی اینجوری میگی وگرنه معلوم نبود الان ادعای مربیگری رئال را داشتی

    • تاج کبیر

      الان خوندم فهمیدم همچین کسی فوتبالیست هم بوده اونم تو شهرستان. . اگه بازیکن معروفی بود وای بحال بقیه مربیان .. باور کنید اولین اسمشو شنیدم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج