۱۰۵۷۱۷۷
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

۵ ادعای باشگاه النصر در شکایت از پرسپولیس

باشگاه النصر عربستان در ماجرای شکایت از باشگاه پرسپولیس ۵ ادعا را در لایحه ارسالی خود به کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح کرده است.

خبرآنلاین: باشگاه النصر عربستان در ماجرای شکایت از باشگاه پرسپولیس ۵ ادعا را در لایحه ارسالی خود به کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح کرده است.

باشگاه النصر عربستان پس از ناکامی در شکایت از باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی AFC، با استفاده از چند وکیل بین‌المللی این پرونده را در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح و هفته گذشته لایحه شکایت ۱۳۰ صفحه‌ای خود علیه باشگاه پرسپولیس را به این کمیته ارسال کرد.

باشگاه پرسپولیس امروز (چهارشنبه) لایحه دفاعی خود را در این پرونده به کمیته استیناف AFC ارسال می‌کند تا این کمیته با بررسی مدارک و مستندات، رأی خود را به احتمال فراوان تا هفته آینده صادر کند.

النصر که در گام اول به حضور بازیکنان جدید پرسپولیس و غیر قانونی بودن استفاده از آنها در مسابقات معترض بود، حالا ادله‌های جدیدی در لایحه شکایت خود علیه باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران به کمیته استیناف AFC ارسال کرده که پیچیدگی‌های این پرونده را بیش از پیش خواهد کرد.

سعودی‌ها با استفاده از وکلای بین‌المللی در این پرونده، ۵ ادله جدید در لایحه شکایتی خود برای محکومیت باشگاه پرسپولیس مطرح کرده‌اند که از جمله مهم‌ترین آنها این است که باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی‌های بین‌المللی صلاحیت لازم برای دریافت مجوز حرفه‌ای و همچنین حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را نداشته است. النصری‌ها در این‌باره مدعی شدند فدراسیون فوتبال ایران نیز برای حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دچار تخلف شده و باید محکوم شود.

در واقع باشگاه النصر عربستان ادعا کرده با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در زمان حضور در لیگ قهرمانان آسیا از سوی فیفا در پرونده برانکو محکوم شده بود، حضور این تیم در مسابقات غیر قانونی بوده و در بحث صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه نیز فدراسیون فوتبال ایران تخلف کرده است.

وکلای بین‌المللی باشگاه النصر در بخش دیگری از لایحه خود مدعی شده‌اند حق این باشگاه در دادرسی عادلانه در کمیته انضباطی AFC نقض شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا را در صورت عدم توجه به ادله این باشگاه در کمیته استیناف، تهدید به شکایت به CAS کرده‌اند.

تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس نیز لایحه دفاعی خود در این پرونده را آماده و برای تمام ادعاهای باشگاه عربستانی مستندات قانونی را ارائه کرده است و باید دید در نهایت کمیته استیناف AFC چه رأیی برای این پرونده صادر خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      هیچی یه مشت چرت و پرت .. مگه فقط النصر با پرسپولیس بازی کرده؟؟ اینها خودشون هم نمیدونن دارن چیکار میکنن اگر قرار باشه همه تیمها بعد شکست شکایت کنن سنگ روی سنگ بند نمیشه شکایتشون به جایی نمیرسه

      پاسخ ها

      • حمید پرسپولیسی

        این بی پدرای ال سعود با پول و تهدید کار خودشون رو پیش میبرن .اون زمان که خائنین وطن فروشی مث خطیر حرف مفت میزدن و یه عده هم نامه نگاری میکردن یا پست میزاشتن بر علیه پرسپولیس باید فکر اینجا رو هم میکردن که کل فوتبالمون در خطر قرار میگیره

    • بدون نام

      ملخ خورها ولکن نیستند

    • کیان

      تا حذف نکنند لنگ را دست یردارنیستن

    • منصور

      بالاخره به یه بهونه ای پرسپولیس رو از فینال محروم میکنن. محتمل ترینش هم گیر میدن به مجوز حرفه ای پرسپولیس و در اینصورت اصلا جواز حرفه ای بقیه باشگاهها هم زیر سوال میده و درنهایت عملکرد فدراسیون زیر سوال میره. واقعیتش هم اینکه مجوز حرفه ایه همه باشگاههای ما فرمالیته هستش.

    • علی

      ای اف سی فدراسیون رو قبلا جریمه کرده بخاطر سند سازی تازه ای اف سی تیم‌ها رو قبل بازی ها محروم میکنه نه بعد فینال

    • فرهاد پرسپولیسی

      یکی نیست به اینا بگه بابا خوب باختید مثل آدم برید کنار مگر فقط شما از پرسپولیس باختید برید کنار بزارید باد بیاد. والا به خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیان برو کیسه تا بکش .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج