۱۰۵۷۲۲۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کرونا خوب بهانه‌ای شده آقای علی‌نژاد!

انتخابات ۷ فدراسیون ورزشی هنوز برگزار نشده است.

خبرآنلاین: انتخابات ۷ فدراسیون ورزشی هنوز برگزار نشده است.

مصاحبه امروز شما را خواندم آقای دکتر.به هیچ چیز آن اشاره نمی کنم فقط در آخر این مصاحبه گفته‌ای که انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری را به دلیل کرونا برگزار نمی کنید.دلیلی خوب و منطقی.ولی من می گویم خوب بهانه ای شده برایتان.

نمی دانم این همه تعلل برای چه چیزی است؟چرا و در شرایطی که می شد انتخابات فدراسیون های ورزشی را برگزار کرد وزارت ورزش اجازه این کار را نداد؟!

نمونه اش فدراسیون شطرنج.اگر در همان موعد مقرر انتخاباتش برگزار شده بود حالا یک رییس قانونی بالای سر این فدراسیون حضور داشت،نه فردی که هفت ماه از مدت زمان سرپرستی اش می گذرد.

فدراسیونی که انتخاباتش برگزار نشده باشه کم نداریم و با این رویه ای که شما در پیش گرفته اید باید گفت که تا سال آینده اتفاق مهمی نخواهد افتاد و مجامع انتخاباتی این فدراسیون ها برگزار نخواهد شد.

فدراسیون های بدنسازی و پرورش اندام، روستایی و بازی‌های بومی و محلی، پزشکی ورزشی، اسکی، موتورسواری و اتومبیلرانی و نجات غریق فدراسیون‌هایی به حساب می آیند که در کنار شطرنج مترصد برگزاری انتخابات‌شان هستند.

این قبول که کرونا خیلی چیزها را زمین گیر کرده اما به نظر نمی رسد که عدم برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی همه‌اش ربط به کرونا داشته باشد.قبلا هم خدمت شما عرض کرده بودم که تحرکاتی در فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند در حال انجام است و آقایان سرپرست ظاهرا بدشان نمی آید که خودشان ریاست آن فدراسیون ها را برعهده بگیرند!عجیب تر از این اتفاق دل دادن وزارت خانه به دل سرپرستان است و کرونا بهانه خوبی شده تا انتخابات به تعویق بیفتد،تا گزینه ای مهندسی شده انتخاب شود و ...البته همه این ها شایعه است و ما هم مثل خیلی های دیگر باور نخواهیم کرد.

به امید کاهش بیماری کرونا،برگزاری مجامع انتخاباتی و به سرانجام رسیدن تکلیف بلاتکلیف‌ها!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      افرادی از خودشان به عنوان سرپرست در فدراسیون ها منصوب میکنند تا مدتی تجربه کسب کنند، تا در انتخابات ریاست فدراسیون ها کاندید شوند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج