اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۸۳۹۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تارتار-VAR؛ پیشنهادی که بایگانی شده است!

مهدی تارتار، سرمربی تیم پیکان در آستانه شروع لیگ برتر به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده برای کاهش اشتباهات داوری زمینه ورود تکنولوژی کمک داور ویدئویی را به استادیوم‌های ایران فراهم کند.

ورزش سه: مهدی تارتار، سرمربی تیم پیکان در آستانه شروع لیگ برتر به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده برای کاهش اشتباهات داوری زمینه ورود تکنولوژی کمک داور ویدئویی را به استادیوم های ایران فراهم کند.

بعداز مذاکرات ابتدایی که فدراسیون فوتبال به بهانه ورود VAR به ایران داشت و به همین بهانه نماینده فیفا هم به ایران سفر کرد بعد از آن درخواست فدراسیون فوتبال برای خرید این تکنولوژی از شرکت های مورد تایید فیفا مسکوت مانده است و یا بهتر است بگوییم درخواستی اصلا به فیفا ارایه نشده است و مادامی که این درخواست ارایه نشود ورود این تکنولوژی به ایران امکان پذیر نخواهد بود. البته در این میان یکی از شرکت های داخلی تلاش کرد این تکنولوژی را زیر نظر فیفا بومی سازی و به فدراسیون فوتبال ارایه دهند که این پروژه هم مسکوت مانده است.

خرید این تکنولوژی از سوی فدراسیون فوتبال از یکی از شرکت های طرف قرارداد فدراسیون فوتبال جهان یعنی فیفا یکی از چالش های اصلی ایرانی هاست. در حالی که فدراسیون فوتبال می گوید پرداخت هزینه VAR بر عهده باشگاه های ایرانی است برخی از باشگاه های ایرانی می گویند این اقدام باید از سوی استادیوم های میزبان صورت گیرد چون آنها برای برگزاری هر دیدار خانگی به استادیوم میلیون ها تومان پول می دهند و از سویی قرار است این تکنولوژی در استادیوم نصب شود نه باشگاه. این چالش در همان ابتدای مسیر فدراسیون فوتبال را از خرید این تکنولوژی منصرف کرده است! در حالی که پیش از این روسای کمیته داوران وعده داده بودند این تکنولوژی حداکثر در دور برگشت فصل گذشته وارد ایران خواهد شد.

متاسفانه این طور باید بگوییم پیشنهاد مهدی تارتار به فدراسیون فوتبال که خواست همه باشگاه های لیگ برتری است مسکوت مانده به این خاطر که وحدت رویه در این موضوع وجود ندارد و البته سرپرست موقت هم به دنبال اجرایی کردن این چالش نرفت چرا که حضور او در فدراسیون فوتبال کوتاه است .این درحالبست که این تکنولوژی می تواند اشتباهات داوری در فوتبال ایران را به نحو قابل ملاحظه ای کاهش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دخل و خرج داورا با کی هس ؟
      همین فرمون برید جلو که مدیر و مربی و داور و دلال و بوقچی و ایجنت و شرط بندها ، با هم نون بخورید !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج