۱۰۵۹۸۷۵
۵۰۴۵
۵۰۴۵
پ

ویژگی جدید توئیتر؛ «استوری» به سبک اینستاگرام

توئیتر قابلیت نشر توییت‌های ناپدیدشونده را برای تمام کاربرانش فعال کرد؛ سرویسی که کارکردی مشابه بخش استوری در اینستاگرام را دارد.

برترین‌ها: توئیتر قابلیت نشر توییت‌های ناپدیدشونده را برای تمام کاربرانش فعال کرد؛ سرویسی که کارکردی مشابه بخش استوری در اینستاگرام را دارد و روز سه‌شنبه خبر رونمایی از قابلیت Fleet که در واقع همان استوری توییتر است را منتشر کرد.

ویژگی جدید توئیتر؛ «استوری» به سبک اینستاگرام

توییتر ویژگی استوری را، که خبر آن اوایل امسال منتشر شده بود و در چندین مارکت جهانی آزمایش کرده بود، بالاخره سه شنبه عملی کرد. اکنون تمامی کاربران توییتر، فارغ از اینکه کجا زندگی می‌کنند و با چه وسیله‌ای به توییتر وصل شده‌اند می‌توانند به این ویژگی جدید دست یابند. استوری توییتر سمت راست بالای تایم لاین در یک ردیف از استوری‌های شبیه حباب قرار می‌گیرد.

استوری توییتر به کاربر اجازه می‌دهد محتوای موقتی را به مدت ۲۴ ساعت در حساب خود قرار دهد. توییتر امیدوار است که این ویژگی جدید به کاربران اجازه دهد احساسات و افکار گاه به گاه خود را پست کنند و فشار ناشی از گرفتن لایک و ریتوییت (پاسخ به توییت یک نفر) را کاهش دهد.

ویژگی جدید توئیتر؛ «استوری» به سبک اینستاگرام

درحال حاضر، فلییتز (استوری توییتر) بهترین ویژگی‌ها و ایده‌های استوری اسنپ چت و اینستاگرام را باهم دارد. شما می‌توانید با آن متنی را به اشتراک بگذارید، به توییت دیگران پاسخ دهید یا ویدئویی استوری کنید. ویژگی دیگر آن هم این است که می‌توانید با ضربه زدن روی استوری، به آن استوری پاسخ بدهید یا یک ایموجی بفرستید. این ویژگی دقیقا مشابه اینستاگرام است که با جواب دادن به استوری یک نفر، یک صفحه چت باز می‌شود. البته همچنان نمی‌توانید استوری توییتر را لایک کنید یا آن را ریتوییت کنید. توییتر اعلام کرده است که استیکر‌های مخصوصی را در آینده طراحی خواهد کرد.

باید در نظر داشته باشید که این ویژگی جدید کامل و بی عیب نیست. توییتر اعلام کرده است که هنوز نمی‌توان مشخص کرد یک نفر از استوری شما اسکرین شات گرفته است یا خیر و کسی که شما را دنبال می‌کند می‌تواند با مشاهده پروفایلتان، آنچه را که فلیت (استوری توییتر) کرده‌اید را ببیند یا خیر.

از زمان انتشار این خبر، تقاضا و کنجکاوی کاربران برای مشاهده آن بالا بوده است به طوری که کاربران می‌گویند سرعت عملکرد این برنامه به شدت کاهش یافته است. حتی برخی از کاربران گزارش داده‌اند که این ویژگی باعث شده برنامه توییترشان خراب شود. توییتر در پاسخ به این شکایات گفته است که از این موضوع مطلع است و به زودی آن را برطرف خواهد کرد.

ویژگی جدید توئیتر؛ «استوری» به سبک اینستاگرام

متولیان توییتر اسفند سال ۹۸ از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی این قابلیت خبر داده بودند. این سرویس از آن زمان تاکنون به صورت آزمایشی برای کاربران کشورهایی، چون برزیل و هند فعال شده بود، اما حالا کاربران توییتر از هر جای جهان می‌توانند از آن استفاده کنند.

شبکه اجتماعی توییتر این روز‌ها به انباری بزرگ از اطلاعاتی تبدیل شده است که برای همیشه ثبت می‌شوند و ممکن است برای کاربران دردسرساز شوند. حال گردانندگان این شبکه اجتماعی با اضافه کردن قابلیت انتشار توییت‌هایی که تنها ۲۴ ساعت در صفحه کاربر باقی مانده و سپس به طور خودکار حذف می‌شوند، به دنبال راهی برای رفع این مشکل هستند.

باید در آینده منتظر باشیم ببینیم این شبکه اجتماعی محبوب این ویژگی را تغییری می‌دهد یا باز هم از اینستاگرام و اسنپ چت کپی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج