فقط ۱۰درصد اختیارات متعلق به رئیس‌جمهور است
۱۰۶۰۲۸۶
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
۳۹۸۴
نماینده پیشین مجلس گفت: اساسا در جمهوری اسلامی، اختیارات رئیس جمهور و دولت در کشور ۱۰ درصد است و شاید ۹۰ درصد اختیارات در دستان قدرت های دیگر است.

خبرگزاری برنا: نماینده پیشین مجلس گفت: اساسا در جمهوری اسلامی، اختیارات رئیس جمهور و دولت در کشور ۱۰ درصد است و شاید ۹۰ درصد اختیارات در دستان قدرت های دیگر است.

 ناصر قوامی، نماینده پیشین مجلس، در این باره که نمایندگان با وجود گذشت شش ماه از عمر مجلس، هنوز نتوانسته‌اند قوانینی را در راستای معیشت مردم به تصویب برسانند، گفت: مجلس، طرح‌هایی را که می‌خواهد تصویب کند اگر برای دولت بار مالی داشته باشد، خلاف قانون اساسی است و رد می‌شود. از این مجلس تاکنون هر چه دیدیم همین است که می بینیم؛ از این مجلس بیش از اینها انتظار نمی‌رود و کاری از دستش بر نمی‌آید که بخواهد، انجام بدهد چه برسد به اینکه مصوبه ای را به نفع مردم تصویب کند.

او افزود: بنده فکر نمی کنم، این نمایندگان در این دوران چهار ساله در فکر حل مشکلات مردم باشند.

قوامی با اشاره به اینکه نمایندگان به جای اجرای شعارهایشان، به دولت حمله می‌کنند، تصریح کرد: اساسا در جمهوری اسلامی، اختیارات رئیس جمهور و دولت در کشور ۱۰ درصد است و شاید ۹۰ درصد اختیارات در دستان قدرت های دیگر است. بنابراین این نهادها همواره نیاز به دولتی داشتند که همه مشکلات را به گردن آن رئیس جمهور و دولت، بیندازند.

این چهره سیاسی اصلاح طلب عنوان کرد: از این رو بنده بر این باورم که در این دوره هم، وضعیت بدین گونه است و تا یک سال باقی مانده ریاست جمهوری روحانی، همه تلاش مجلس و نهادهای قدرت این است که مشکلات را به گردن دولت و رئیس جمهور بیندازند. درحالی که ۹۰ درصد عامل ایجاد مشکلات برای کشور از سوی بخش‌های دیگر است نه اینکه، از سوی دولت و رئیس جمهور باشد.

این نماینده پیشین مجلس اظهار کرد: بنابراین این روش همچنان برقرار خواهد بود و تمام کاسه و کوزه‌ها را بر سر دولت و رئیس جمهور می‌شکنند تا اینکه خودشان را مبرا از مشکلات، بدانند.

برچسب ها:
انتشار یافته: 203
در انتظار بررسی:11
Iran, Islamic Republic of
16:33 - 1399/08/30
خوبه ۱۰ درصد دست دولته ...
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
پس چرا ما انتخابات شرکت میکنیم ..وقتی برای مردم سودی نداره ...
المیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
آقا این یارو خودش اصلاح طلبه
مهراد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
چرا سال ۸۸ ملت را به شورش وا داشتید با ادعای تقلب ؟شما که گفتی ریاست جمهوری قدرتی نداره؟
مهراد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
یعتی دولت محبوبت که سال ۹۲و ۹۶ وعده های آنچنانی به مردم میداد دروغ گفت؟یا تو الان دروغ میگی؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
این نماینده بوده ؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
رای بی رأی!
م،ش
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
این حقیقت هست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
راست میگه . ولی همه تون مثل هم هستید و مقصر ما مردم ساده لوح هستیم که همش گول شما رو میخوریم و رای میدیم !!! ولی اینبار رای بی رای
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
پس چرا برای این ده درصد یقه پاره می کنند که قدرت را قبضه کنند در سیاست شاید ولی در اقتصاد جبیبشان پرپول است
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اگر این یارو رای اورده بود عمرا این حرفهارو میزد الانم تیرش به سنگ خورده پس چرا اون موقع نماینده بود حرف نزد.
لابد الانم حرف زده ماشینشو ازش گرفتن
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
با 10 درصد اختیار این همه خرابکاری و نالایبقی و فسادو ... انجام می دهند و ....
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
ژالبه!
مذهبیون میگن 90 درصد اختیارات دست رییس جمهور!!!...
من کاری ندارم به این امار و ارقام فقط وای به حال این مردم ترسو...
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
انگار منظورش رو خوب متوجه نشدی.
صیادی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
چقدر خبر خوبی، چقود قشنگ بود،
والله هرچه نظر میدیم تایید نمیشه، گفتم تهریف و تمجید کنم ببینم شاید نشون بدن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
بدبختی یعنی همین.خدارا شکر که همه فهمیدنددولت هیچکاره است.
بدون نام
Germany
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
یه سلام ویژه به دولت پنهانی که دولت واقعی رو تدارکاتچی خود کرده
مجیدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
پس چرا کاندیداهای ریاست جمهوری موقع انتخابات اینقدر قولای الکی میدن، مثلا همین رئیس جمهور محترممون چه قولایی که ندادن، حالا یا شما با ادعای ۱۰ درصدی دروغ گو هستید یا رئیس جمهور عزیزمون و یا هر دو...
بدون نام
Germany
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
خیلیا در پشت دولت ظاهرآ مشروع اقدامات عجوج و مجوج کردند
عزیزجون
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اون هم منحصر به چای آوردن برای مسؤلین است.
Iran, Islamic Republic of
16:33 - 1399/08/30
یا معنی درصد را نمیدونی یا اختیارات
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
خب راست می گه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
تو مثل اینکه در ایران زندگی نمی کنی یا نفست از جای گرمی می آید کسانی ۹۰درصد قدرت را دارند که دائما دنبال ماجراجوی در کشورهای دیگر هستند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
درست. میگه آقای. محترم ظاهرو نگاه. نکن. دولتی. که نمیتونه. یک قدرت. نظامی. داخل. کشور و. از اقتصاد. بزار کنار. این. دولته؟؟؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
حالا کدوم دوره فکر مردم بودند ، اگه بودند این وضع مردم نبود .
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
نخیر ، شما از مرحله پرتی یاس عزیز
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
خدابدرت رابیامرزه بقول قدیمیها رحمت به اون شیری که خوردی یکی پیداشد حرف درست رابزنه دولت کاره ای نیست فقط براروزهایی که بندازنش جلو وبگن کاردولت جان مادرت پخش شود
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
دولتی که حتی اونقدر اختیار نداره ونمیتونه یه پیام تسلیت برای درگذشت یه هنرمند بفرسته به نظرت چقدر توان واختیار داره ? کلا مترسک سر جالیز هم قدرتش بیشتر از دولت هست
عقابها
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
نه عزيز جان این نماينده چون در مجلس شورای اسلامی ایران بوده دقیقا همان طور که میگه است یعنی همان ده درصد عزیزم یا علی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
دقیقا ریس چمهور هیچکارس
بدون نام
United Arab Emirates
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
رای دادن فقط یک خیمه شب بازی هست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اولا قدرت نظامی رو که کل بودجش سر جمع همه کمتر از چهار درصد بودجه کشور هست رو از اقتصاد بزاره کنار همون چهارتا کاری که تو مملکت میشه هم میخوابه
مثالش پالایشگاه خلیج فارس. در ثانی تو مسائلی که اختیار مطلق دست خودشه مثل مسکن یه نمونش فقط چکار کرده؟! اینا اصلا عادتشون همینه که تا میبینن گند زدن میگن ما اختیار نداشتیم!!
علیخانی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
چرا احمدی نژاد اینهمه کارکرد پس ،بیمه کارگری قالیبافی باغبانی کشاورزی ،مسکن مهر،اتمی ،نانوتکنولوژی ،صنایع نظامی
Iran, Islamic Republic of
16:36 - 1399/08/30
صددزصد ریسجمهور پنج درصد اختیار داره وسلام
Iran, Islamic Republic of
16:36 - 1399/08/30
احسنت واقعا نه از دست این مجلس نه از دست مجلسهای بعدی و قبلی هیچ کاری دیگه برنمیاد
Iran, Islamic Republic of
16:36 - 1399/08/30
یعنی برای ده درصد خودشون جر میدن برو خدا شفات بده
Iran, Islamic Republic of
16:37 - 1399/08/30
حرف هر کیو باور کنین ولی حرف این اصلاح طلبان رو نه
Iran, Islamic Republic of
16:38 - 1399/08/30
میخواهیم تک الگوی باشیم و به دنیا میگویم شما از مایادبگیرید چگونه ملت وهم دیگر را پاره کنید متاسفانه گوش نمکنند چرا حتی بدبخت ترینها
Germany
16:40 - 1399/08/30
یاس نادان ان شسته رفته همچیز را گفت تو کج فهم هستی
Iran, Islamic Republic of
16:42 - 1399/08/30
سلام خدا خیرتان بدهد که حرف حساب زدید نماینده عزیز گذشته.
پاسخ ها
مهراد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
حرف حساب؟!دروغ به این بزرگی را میگی حرف حساب تو دیگه از کدوم غاری اومدی
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
پس توام یه حرف حساب بهش بزن بگو موقع انتخابات برای جمع کردن رای به هر دروغی متوسل نشن
صیادی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
مهرداد خان خیلی وقته دیگه غار نشین نیستیم، تو هم از غار بیرون بیا، ۱۰ درصد هم به نظر بنده زیاد گفته
فردین
United Arab Emirates
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
خوب آقای /ش/راست میگه طرز فکر خودت بیشتر به غار نشین میخوره آقا مهرداد.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
دقیقا
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
بله اینا کلا اهل حرف زد هستن. البته نه به قول شما حرف حساب. بلکه حرف مفت و دروغ.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
آقا مهرداد دمت گرررم . از بچه های کجایی . این پست تحویل ما هست و من شما رو نمیشناسم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
آقای مهرداد احتمالا شما یکی از آن نود درصدی که زورت اومده یکی حرف حق رو زده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
توداخل غاری که حرف حقیقت رو انکار میکنی و امثال تو بهتر اینم نمیشن
مهران
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
شما درست میفرمایید
Iran, Islamic Republic of
16:43 - 1399/08/30
جناب قوامی داری از غیبیات میگی خود مردم میدونن که تو این کشور رئیس جمهور هیچ کارست.
Iran, Islamic Republic of
16:44 - 1399/08/30
نماینده ها از اول شعار مجلس انقلابی و جهای سر دادند اول انقلابی و جهادی باید در عمل ثابت شود نه حرف زدن و شعار دادن باید پرسید این آقایان کدام وعده هایی که به مردم دادند به آن عمل کردند قالبیاف که می خواست یخچالهارا پر کند تورم و مسکن ارز و گرانی را سر سامان دهند پس چرا ناتوان هستند کاری انجام نمی دهند بیشترین وقت مجلس صرف حاشیه سازی و تخریب و حرف ناسزا با دولت است برای اینکه از زیر بار فشار ملت بیرون بیاید به دولت حمله می کند
Iran, Islamic Republic of
16:44 - 1399/08/30
خوب گفته البته اگر دولت ده درصد اختیار داشته باشد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
شما که نماینده مجلس بودی چه طرح یا پیشنهادی برا معیشت مردم داشتی
خاصیتت چه بود

بی خاصیت ترین مجلس. شمابودی که20 دقیقه برجام رو تصویب کردی

عاقبت برجام ومجلس شما شد دلار 30 هزارتومنی

ضمنا 10 درصد قدرت دولت یعنی همه ی وزارت خانه ها وبودجه ی کشور درسته؟
ایرانی همان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اگرراست میگندهمه جمع بشند همفکری بکنند برای ارامش مردم نه اینکه همدیگررابکوبندبس معلومه بمرام وحزب خودشان تلاش میکنند وازحرص تمع سیر نمیشند
Iran, Islamic Republic of
16:45 - 1399/08/30
واسه ۱۰ درصد آنقدر دروغ گفتید
Iran, Islamic Republic of
16:46 - 1399/08/30
این نماینده مجلس ظاهرا قانون اساسی مطالعه نکرده است .
Iran, Islamic Republic of
16:46 - 1399/08/30
اون ۹۰ درصد کیان
Iran, Islamic Republic of
16:47 - 1399/08/30
در دوره خودتون چه کردین؟
پاسخ ها
گل یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
احسن
گل یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
احسن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
در دوره خودشون همه مملکت رو گللللل و بلبللللل کردند. همه قوانین به نفع معیشت مردم. تورم صفر درصد. ارزانی بیش از حد تا حدی که مردم خودشون میگفتن بعضی کالاها رو گرون کنید. خلاصه در دوران این اصلاح طلبان همممممه چی عالی بود. بیچاره ها همش به فکر مردم بودن، مثل دولت تدبیر و امید.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
همشون مثل هم
دعواهای زرگری
بخور بخور
شماهم دنبال قاتل بروسلی بگرد!
نوری
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
واقعا
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
چشماتو باز کن و ببین
Iran, Islamic Republic of
16:47 - 1399/08/30
تواناییش ده درصد است وگرنه اختیاراتش خیلی بیشتر از اینهاست
پاسخ ها
مهراد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
احسنت
صیادی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اگر بیشتر بود احمدی خودتون ۱۱ روز قهر نمیکرد، میگن حافظه ی ماهی گلی کمه،
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
تواناییش که اگه ده درصد بود جای خوشحالی داشت. معمولا افراد نا کارآمد حربه ای جز همین فرافکنی ها ندارند.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
احسنت
ایرانی همان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
نخیر
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
والا
Iran, Islamic Republic of
16:48 - 1399/08/30
پس نتیجه میگیریم که رای بی رای
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
در اصل باید بگیم رای گیری سر کار گذاشتن مردمه
Iran, Islamic Republic of
16:50 - 1399/08/30
اگر نماینده خوب بود قبلا مشکلات معیشتی مردم را حل میکردن ...
Iran, Islamic Republic of
16:51 - 1399/08/30
واقعا خیلی بیسوادی مردم شماها را کاملا شناخته اند وبه هیچ عنوان رای به دروغگویان نمیدهند
Iran, Islamic Republic of
16:53 - 1399/08/30
پس چرا تو انتخابات طوری شعار میدن که از عهده هر کاری بر میان تا مردم فریب بخورن ؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
چون همه اینها یه بازیه تا مردمو سرکار بزارند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اره چیه ناراحتی؟!
پاشو کاری کن پس و نگرخ
ق ج
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
احسنت ایشون درست میگه ولی رئیس جمهور برای ده درصد نباید منم منم کند و مردم را امید وار کند یا بمردم بگوید که چیزی دستم نیست یه نماد فقط
Iran, Islamic Republic of
16:53 - 1399/08/30
10 درصد ریس جمهور لابد بقیه امریکا هست
پاسخ ها
ماوشما
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
بقیه آقازاده هایشان درامریکااست که باتحریک وکمک آنهابه مردم عادی ایران فشارمی آورند. تحریم وتهدیدمی کنندوووووود
ق ج
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
ای آدم توی کشور روغن گیر نمیاد خجالت نمی کشند دم از قدرت میزنند باورم نمی شد مغازه گفت روغن اصلا ندارم دولت بی حساب فردا میگن احتکار شده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
مثل اینکه تو این مملکت زندگی نمیکنی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
نه عزیز بقیه دولت در سایهذ به آمریکا چه ربطی داره چرا دست از سر آمریکا بر نمی دارین از آمریکا بد تر تو کشور داریم
Iran, Islamic Republic of
16:54 - 1399/08/30
این آغا بجای شرح عملکرد خودش در دوره مجلس قبل داره این مجلس رو نقد میکنه
آغا خودت چکار کردی
خودت چه قدمی اون موقع که نماینده بودی کردی
پاسخ ها
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اگر کمی تامل فرمایید ایشان جان کلام را بیان نمودند.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
هییییچ
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
درست گفته ده درصد هم اختیار نداره حتی وزیر هم نمی تونه انتخاب بکنه مردم سرکار گذاشتن انتخابات سوری بر گذار می کنند
م.عسگری
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
خب دهق ان این نماینده مشغول محاسبه در صدها بوده.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
کاملا درست میگه در دوره خودش در حوزه نمایندگیش خیلی کارها کرد مردم حوزه اش خیلی قبولش دارن اطلاعات ندارید قضاوت نکنید آقای قوامی مرد شریف و توانا وبارشهامت بود. وجدانا سانسور نکن
m.gh
United Arab Emirates
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
شما کاری به خودش نداشته باش که چیکارکرده فکر این مجلس و امروز باشین که دارن همه رو بازی میدن و از طرفی حقیقتو میگه رییس جمهور یه مترسکی بیش نیست
Korea, Republic of
16:54 - 1399/08/30
این مجلس مجلس فرمایشی میباشد وناکارامد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
مفت نگو
Iran, Islamic Republic of
16:55 - 1399/08/30
نه اینکه زمانی خودت مجلس بودی کلی مشکل از مردم حل کردی حالا گیر دادی به اینا
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
زمانیکه خودش هم بوده اختیارات رئیس جمهور ۱۰درصد بوده
Iran, Islamic Republic of
16:57 - 1399/08/30
این آقا همه جا بوده غیراز حضوردرمجلس وقت چون حرفهای دوراز واقعیت می زنه.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
اتفاقا واقعیت همینه که این آقا گفته
Iran, Islamic Republic of
16:57 - 1399/08/30
دقیقا
پاسخ ها
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
این آقا‌دروغ‌میگه‌
چوب‌حراج‌به‌کارخانجات‌کی‌زد‌،کارگران‌راکی‌بیکار‌کرده،پتروشیمی‌،فولاد‌،مواد‌اولیه‌‌خودرو‌،لوازم‌خانگی‌دست‌کیه‌،ساخت‌وساز‌مسکن‌۸ساله‌تعطیله،نظارت‌برگرانفروشی دست‌کیه،دلار‌وطلا‌دست‌ بانک‌مرکزی‌دولت‌‌نیست‌و....
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
احسنت دقیقا
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
مجلس ایران قوه اضافه است باید اصلاح شود
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
این آقا بی سواد است به همین خاطر رد صلاحیت شده
اگر سواد داشت این گونه توصیف نمی کرد
مردم را ساده حساب کرده
نمی داند مردم فهیم و درک و شعور دارند
و می دانند این ۷ سال چه گذشت
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
متاسفانه شمایانمیخوایدبدونیدیاحق رانمیخوای بگی،واقعاتواین مملکت هرگروه وحزبی برای این مملکت تصمیم میگیره که به این روزافتادیم ،همش هم جنگ زرگریه،هرجاخوبه فلانیا،هرجابده اون یکیا،همینطوری همه سرکاریم،درنهایت همه یکی هستن،
هاج و واج
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
همون ده درصد رو هم نداره مثلاً اگه تونست بگه یا آمریکا رابطه برقرار کنیم، یا از فردا فلان چیز آزاده، یا در امور کشورهای دیگر دخالت نکنیم، یا آزادی بیان مشکلی نداره، یا به سفارت فلان کشور تو ایران حمله نکنید ويا........
Iran, Islamic Republic of
17:00 - 1399/08/30
پس چرا احمدی نژاد را اینقدر لگد مال کردید تو ۸ سال دولتش و مشکلات را به او نسبت دادین؟
Iran, Islamic Republic of
17:06 - 1399/08/30
همه اش چرت و پر ته. اختیار بیشتر از این که بدون اجازه و مشورت با مقام بالا برجام رو نوشتند. سازمان هسته ای رو تعطیل کردند تازه خوب شد جلو شون گرفته شد و الا با برجام 2، 3، 4، 5، مملکت رو نابود کرده بودند. دولت بی عرضه غرب زده بهتر از این نمیشه
Iran, Islamic Republic of
17:06 - 1399/08/30
آقای قوامی لطفابه این سئوال جواب بدهید:
وقتی میدونید دولت (به فرض محال) این مقدار اختیار داره، چرا در انتخابات گذشته با اینهمه تهمت وافترا برای ریاست جمهوری تلاش کردید، اصلا چرا از حالا برای انتخابات 1400 برنامه ریزی میکنید، عقل هم خوب چیزی است...
Iran, Islamic Republic of
17:07 - 1399/08/30
کاملا درست فرمایش میکنند.هرکس نظری غیراز این داردبیسوادتشریف داره
Iran, Islamic Republic of
17:09 - 1399/08/30
90درصد حکومت درسایه حرکت می‌کند.
Iran, Islamic Republic of
17:10 - 1399/08/30
قدرت در این مملکت پنهان است.
Iran, Islamic Republic of
17:11 - 1399/08/30
موش های موزی در جاهای تاریک قدم می‌زنند.
Iran, Islamic Republic of
17:18 - 1399/08/30
نماینده ای که این حرف چرندوپوچ رامی زنی خودتان چه کارکردید ازطرفی دولت چه گلی دراین چندسال کاشته اگررییس جمهور اختیارندارد پس چرادوردوم خودش رابه اتش می زدبرای جزب رای وازطرفی چرا مرحوم رفسنجانی هنوزتازنده بوددست بردارنبود ‌همه اش چرت پرت گفته می خواهد گندکاری خودشان رابپوشانند
Iran, Islamic Republic of
17:18 - 1399/08/30
اگه ده درصد هستش چرا هر دوره پا میشین کارناوال و قشون کشی میکنین بعد پیروزی هم دنبال آب و صابون هستید .یا خود ... یا مردم رو .... فرض کردی
Iran, Islamic Republic of
17:19 - 1399/08/30
با ده درصد هم تونسته مملکت رو ویرانه کنه
کمترش کنید بی زحمت
Iran, Islamic Republic of
17:28 - 1399/08/30
کاملا صحیح گفته ... اگر خوب و بدور از تعصب نگاه کنیم مردم و منتخب ملت کاره ی نیست ... خطوط قرمز و سبز دسته کسانی دیگه هست
Iran, Islamic Republic of
17:28 - 1399/08/30
اقای قوامی حرف حساب میزنه کی هست گوش بده عمل کرد این نماینده را میتوانید از حوضه انتحابیش ببپرسید که همه رضایت دارند نماینده ای که مردمی باشه رد صلاحیت میکنند
Iran, Islamic Republic of
17:31 - 1399/08/30
مجلس فقط نماینده بله قربان گو میخواهد نه نماینده مردمی
Iran, Islamic Republic of
17:32 - 1399/08/30
دنا پلاس وام سیصد میلیونی ومزایا ی دیگه ازحمات شبانه روزی این مجلس ده درصد مردمی است
Iran, Islamic Republic of
17:37 - 1399/08/30
بس دیگه فسیل,شدین خجالت نمیکشی برعکس نود درصد اختیار دارد حسن کلید ساز زمان خاتمیهم همینو کم میاوردین میگفتین اگر اختیار ندارد جر استعفاع نمیده ببم
Iran, Islamic Republic of
17:51 - 1399/08/30
اگه دولت ۱۰ درصد اختیار داشت چرا شما اصلاح طلبها همه خرابیها رو گردن احمدی نژاد میذاشتید و چرابرای پست ریاست جمهوری کشور رو به آشوب کشیدید،حالا که کشور رو با تفکرات لیبرالیتون به اینجا رسوندید میگید اختیار ندارید دیگه مخواستید چیکار کنید که نکردید جالبه واقعا
Iran, Islamic Republic of
17:55 - 1399/08/30
میگه کل اگر طبیب بودی...سر خود دوا نمودی.
Iran, Islamic Republic of
17:57 - 1399/08/30
ملت مگر بیکاران ریس جمهور انتخاب کنند همان نود درصد ده درصد را بگیرن این همه هزینه انتخابات نکنند
Iran, Islamic Republic of
18:01 - 1399/08/30
این روش اصلاح طلباست.وقتی گند میزنن میگن هیچکاره ایم.
یه سوال دارم.چرا موقع انتخابات اینقدر خودتونو کشتین؟نمیدونستین اختیاراتتون چقدره؟چرا وعده صد روزه داد؟چرا تو همون مجلس قبل رییس جمهور گفت اگه بخایم میتونیم دلارو ارزون کنیم و ...
Iran, Islamic Republic of
18:07 - 1399/08/30
اما من فکر میکنم هیچ اختیاری نداره دولت
Iran, Islamic Republic of
18:08 - 1399/08/30
اگر یکی حقیقت رو گفت این اقا بود دنبال مقصر جای دیگه باید گشت تا مملکت پاسخکو بشه
Iran, Islamic Republic of
18:10 - 1399/08/30
کلا هر کی عرضه نداره میگه تقصیر بقیه است من اختیار ندارم اگه با ۱۰ درصد میشه این بلا روو سر مردم اورد خدارو شکر که بیشتر نشده
Iran, Islamic Republic of
18:11 - 1399/08/30
خیر آقای قوامی توان مدیریت دولت ده درصد است، اما اختیاراتش زیاد هست... تو رو خدا بی عرضه گی دولت رو توجیه نکنید
Iran, Islamic Republic of
18:14 - 1399/08/30
باعرض سلام .این افسادطلب هاهروقت خودشان درمصندکاربودن ونتوانستن برامملکت ومردم کاری انجام بدهند می گویندکه ما۱۰٪ اختیارداریم .ولی درمقابل رقیباشون رای میارن. تمام کاسه کوزهاراسررئیس جمهورمی شکنند .شماهای که می دانید۱۰٪ اختیارداری چراخودتان رابه آب آتش می زنیدکه به هرنهوی که شده رای بیارین
Switzerland
18:20 - 1399/08/30
حرف حساب زده. دولت تو کشور ما هیچ کاره، هست
Iran, Islamic Republic of
18:21 - 1399/08/30
اگه سالها درمجلس و قوه قضاییه نبودی میگفتم این حرف ازروی نا آگاهی است حال چه بگویم ؟ تمام امور اجرایی کشور ودر اختیار داشتن تمام در آمدها وهزینه سالانه کشور را ده درصد حساب میکنی
Iran, Islamic Republic of
18:21 - 1399/08/30
این اقا دروغ میگوید
چون وقتی کسی نامزد ریاست جمهوری میشودبا اطلاع از وضع موجود وعده به مردم میدهد میگوید رئیس جمهورقبلی خراب کرده من میخواهم درست کنم
ملت که دنبالش نرفتن بگن بیا درست کن خود اون نامزد میاد میگه قبلی خراب کرده من درست میکنم
پس از اول دروغ گفته کسی که ۱۰درصد اختیار داشته باشه نمیاد زیر بار این مسئولیت
لطفا شما هم که پات لب گور هست دروغ نگو
Iran, Islamic Republic of
18:22 - 1399/08/30
تازه اون ده درصد هم با اجازه
Iran, Islamic Republic of
18:24 - 1399/08/30
خدا به داد این مردم برسد
Iran, Islamic Republic of
18:29 - 1399/08/30
فقط بلدید از خودتون سلب مسئولیت کنید،همین...!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
18:33 - 1399/08/30
ایران همیشه اینطور اداره شده برای همین بدبختیم
United Arab Emirates
18:38 - 1399/08/30
چقدر پول گرفتی این حرفهای دروغ رو بزنی. یک کم بده به ما تا باور کنیم.
Iran, Islamic Republic of
18:38 - 1399/08/30
از این مجلس بیسواد انتظار دیگری دارید
Iran, Islamic Republic of
18:39 - 1399/08/30
آقای نماینده تو دوره قبل که شما نماینده بودید چه کار مثبتی انجام دادی که الان هم رئیس جمبور را تبرئه می کنی،لطفا دیگه ساکت،اظهار نظر ممنوع.
Iran, Islamic Republic of
18:40 - 1399/08/30
حرف حق زده حرف حقم تلخه بر نخوره به بعضیا
Iran, Islamic Republic of
18:40 - 1399/08/30
جناب قوامی تو که نماینده مجلس بودی چرا قانون رااصلاح نکردی چرا الان میگی قدرت رئیس جمهور 10درصده ؟ حالا که 10درصده چرا به فکر انتخابات 1400هستین شما اصلاح طلبان...؟!!!
Iran, Islamic Republic of
18:41 - 1399/08/30
فولاد،پتروشیمی،ساخت‌وساز،خودرو،طلا،دلار،مواداولیه‌تولید،واردات‌وصادرات‌،خصوصی‌سازیها،و.....دست‌کیه
Iran, Islamic Republic of
18:42 - 1399/08/30
قدرت در دست کسی بغیر از امریکا نیست ما هم امیدمان بخدا است
Iran, Islamic Republic of
18:42 - 1399/08/30
حرف مفت نزن حاج اقا اون موقع که اقای روحانی. میگفت کاری می کنیم که مردم نیاز به یارانه نداشته باشن اختیار نداشت
United States
18:52 - 1399/08/30
خوب مگه بیکارین هم خودتون را اذیت میکنید هم دردسر براما درست میکنید .
Iran, Islamic Republic of
19:00 - 1399/08/30
دوره قبل هم مجلس و هم دولت دست خودتون بود.چه کردین.؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
19:03 - 1399/08/30
ده درصد هم دست دولت نیست.
Iran, Islamic Republic of
19:04 - 1399/08/30
یعنی به خاطر این ده درصد هر چهار سال این همه تبلیغات و تلاش و هزینه میکنید!!!
Iran, Islamic Republic of
19:09 - 1399/08/30
بمیرم براتون داره گریم میگیره
Iran, Islamic Republic of
19:10 - 1399/08/30
سوال من از قوامی این است که برای یک روحانی حیف نیست که با اصلاح طلبان همسفره شده‌اند جای تأسف است که اصلاح طلبان با این همه کند کاری که انجام داده اند از جمله فتنه 88 بازهم ایشان با اینها همسو شده اند
Iran, Islamic Republic of
19:21 - 1399/08/30
دقیقا مثل خودت هستن . فقط حرف میزنن
Iran, Islamic Republic of
19:33 - 1399/08/30
چهره سیاسی اصلاح طلب؟؟!!!! این جماعت همیشه همین رو میگن
Iran, Islamic Republic of
19:33 - 1399/08/30
درود بر شرفت حرف حساب زدی
قدرت سردبیر روزنامه کیهان هم ازدولت بیشتراست
Iran, Islamic Republic of
19:39 - 1399/08/30
تمام کشورهای دنیا ،رییس جمهور ،شخص اول قدرت سیاسی کشوره.ولی کشور ما شخص بیستم هم نیست و یجورائی نقش نمادین داره و قدرت تصمیم گیری هم نداره!
Iran, Islamic Republic of
19:48 - 1399/08/30
اختیارات ریس جمهور بیشتر بود هر چه گذشت کمتر و کمتر شد و در دوران روحانی به حداقل رسید
Iran, Islamic Republic of
19:55 - 1399/08/30
یعنی برای ده درصد قبل انتخابات هر دو دورش اونهمه خودشو کشت و هزار جور دروغ و دغل به کار بستن؟!!
اگه شرایط خوب بود هم میگفتین ده درصد یا بین خودتون مدال و سکه تقسیم میکردین و میگفتین ما قهرمانیم و همش خودمون بودیم و ما بلدیم؟!
Iran, Islamic Republic of
19:56 - 1399/08/30
افرین بتو که حرف اخر رو زدی،البته خیلی این موضوع اشکار بود
Iran, Islamic Republic of
19:58 - 1399/08/30
اومدحرف بزنه راه رفتههه
Iran, Islamic Republic of
19:59 - 1399/08/30
حیف خلا قانونی هست و داریم که هر کس در مسند نیست از شکم سیر و طلبکارانه و عالمانه حرف نزنه خودتون کی بودی و در دوران نمایندگیت چکار کردی آقا نطق های خودش یادش رفته قباحت تا کوجا
Iran, Islamic Republic of
20:09 - 1399/08/30
چیزی که ما دیدیم والله تا وقتی خاتمی رئیس جمهور بود اینا میگفتن دولت اختیار نداره. احمدی نژاد رئیس جمهور بود میگفتن کل امور دست دولته و بلد نیست اداره کنه، ما بلدیم باید ما سر کار باشیم باز روحانی که اومد تا یه مدت هر گندی میزدن مینداختن گردن دولت قبل. بعد که برجام شد و دوره حلوا حلواش بود میفتن ماییم و بس! بعد دیدن گندش در اومد و گردن دولت قبل هم نمیشه انداخت گفتن ما اختیار نداریم!!! خلاصه اینکه گوش به حرف این دورغ گوهای حقه باز نباید داد.
Iran, Islamic Republic of
20:12 - 1399/08/30
خوب مثل اینه که رفتی رستوران غذارو خودشون برات انتخاب میکنن نوشیدنی هم خودشون انتخاب میکنن اینکه هم کجا بشینی و تو چه ظرفی هم برات بیارن خودشون انتخاب میکنند و فقط میگن شما حالا میتونی انتخاب کنی آبلیمو رو غذات بریزی یا آبغوره کلی هم منت میزان که ما به تو حق انتخاب دادیم بعد میگی مثلا آبلیمو بعد میگن نداریم خوب میگی آبغوره میگن اون رو هم نداریم ولی مهم اینه که شما حق انتخاب داشتی
Iran, Islamic Republic of
20:20 - 1399/08/30
دولت ۱درصد هم اختیار نداره دولت یه دکوره
تویی که فکر میکنی تو انتخابات رآی مردم هیچ تاثیری نداره بهت تبریک میگم تازه یک درصد حالیت شده با خودت چند چندی
United Arab Emirates
20:25 - 1399/08/30
حرف حساب البته فکر کنم ده درصد نباشه
United Arab Emirates
20:29 - 1399/08/30
واقعا معلوم نیست کسای ک از این مجلس کنونی و مجلس های قبل دفاع میکنند کجا زندگی میکنند هرچی مشکل از قانونهای نابجای مجلس ها هستش این مجلس هم فقط فعلا میگه کی بود کی بود من نبودم
Iran, Islamic Republic of
20:41 - 1399/08/30
پس همه چی کشکه. انتخابات و رای دادن همش نمایشه و عملا هیچ تأثیری نداره رئس جمهور هم مترسکه
Iran, Islamic Republic of
20:57 - 1399/08/30
رییس‌جمهور....با ده درصد... اختیار نمی‌خواهیم..... رییس‌جمهور ری میخوهیم که.... اختیار تام داشته باشد..... مانند هاشمی.....حداقل احمدی نژاد......
Iran, Islamic Republic of
21:01 - 1399/08/30
دقییییییقااااااا حرف درستی زده
Iran, Islamic Republic of
21:13 - 1399/08/30
دقیقا،
رییس جمهور در ایران قدرت اجرایی نداره
Iran, Islamic Republic of
21:13 - 1399/08/30
حرفش دقیق و درسته
رای دادن ما هم هیچ معنی نمیده
آقایون خودشون قرعه بندازن یکی بشه
رئیس جمهور
Iran, Islamic Republic of
21:23 - 1399/08/30
پسرخاله اش ای حتما دیگه
اگر ده درصده چرا تنخواه ریاست جمهور چند میلیارده؟
برای چی؟شما ها این قو و کند ها را تصویب کردید که تنخواه یک ریس جمهور چند میلیارد تومان باشد بقیه ارگانها هم چندهزار میلیارد سالی بودجه میدید
اونوقت مردم چی؟هرروز اینهمه مالیات میدهند
Iran, Islamic Republic of
21:35 - 1399/08/30
به این بی سواد بگوید برای یه بار هم شده قانون اساسی را مطالعه کند.
Iran, Islamic Republic of
21:36 - 1399/08/30
ذات ما آدم هااست که مسئولیت ندونم کاری هامون برعهده نمی گیریم. در آخرت هم مجرم تقصیر گناهانش رو گردن این و اون می اندازه
United Arab Emirates
21:41 - 1399/08/30
حیف اون لباس که تن تو و امثال توست,شما در طول ۴سال چکار کردید!!خجالت هم خوب چیزی است.
Lithuania
21:48 - 1399/08/30
حرف حق شنیدنی است، قدرتهای موازی وگاها"متضاد نتیجه اش ناکارآمدی همه بخشهاست. هرکس جای خودش باشد مشکل حل میشود
Iran, Islamic Republic of
21:50 - 1399/08/30
آقای قوامی پیرمرد؛ کمی تقوا هم خوبه
Iran, Islamic Republic of
21:54 - 1399/08/30
اینکه دیگه عین روز مشخص است .رئیس جمهور تو ایران کار ه ا ی نیست . این چه قدرتی که یک نماینده بجاش حرف میزنه و خط مشی خارجی را مشخص می کنه .
Iran, Islamic Republic of
22:22 - 1399/08/30
واقعیت ومیگه دولتی که از حراس داخلی ها جرات نکنه با یک رئیس جمهور کشور دیگه حای تلفنی صحبت کنه چه اختیاری داره؟
یا اینکه در داخل با التماس وخواهش وتمتا هم نتونه اجازه ورود خانما با همه شرایط مهیا ،به داخل ورزشگاه ها روبگیره
چه اختیاری داره همون ده درصدم نیست اما مسولیتش صد درصد دیگه
Germany
22:52 - 1399/08/30
بی انصاف بی مروت خدا نشناس این چه جورقضاوت کردن است نا سلامتی تو خودت باصطلاح نماینده مجلس بودی ازپیامبر خجالت بکش
Iran, Islamic Republic of
23:32 - 1399/08/30
دمت گرم آقای قوامی که حقیقت رو برملا کردی. مواظب خودت باش به خاطر گفتن این حقیقت
Iran, Islamic Republic of
23:51 - 1399/08/30
خدایی درست می گویند والان مجلس تو این زمان چه کار مثبتی بجز بد وبیراه به دولت وعقده گشایی هیچ کاری نکرده ونمیکند
Iran, Islamic Republic of
00:31 - 1399/09/01
تا زمانی که قدرت های بزرگ کشور دست از لجبازی با کشورهای دیگه برندارند دولت هیچ کاری نمیتونه بکنه مردم هم دارن چوب همینارو میخورنب
Iran, Islamic Republic of
00:34 - 1399/09/01
ظاهرا این اغا از ریاضی چیزی سر در نمی اورد وگرنه معنی ده درصد را می فهمید
Iran, Islamic Republic of
00:38 - 1399/09/01
امثال تو که در دوره گذشته نماینده بودید چه کردید؟
Germany
01:00 - 1399/09/01
دولت کاره ای نیس یک دکوره اختیاری نداره
Netherlands
01:16 - 1399/09/01
اگر رئیس جمهورها 10 درصد اختیارات دارند و عملا کاره ای نیستند چرا اینقدر برای رسیدن به اون تلاش میکنند.
مگر همین روحانی تو تبلیغات انتخاباتیش 3 بار قسم جلاله نخورد اگر مشکلات ممکلت راه حل نداشت من نمیومدم.
همشون وقتی کم میارن میگن که اختیارات ندارن !!!!!
Iran, Islamic Republic of
01:38 - 1399/09/01
اولین حرف حسابی که تا حالا از زبان یک مسئول شنیدم این بود
Iran, Islamic Republic of
02:18 - 1399/09/01
پس خب اگه ده درصده بی خود میکنند در انتخابات شرگت میکنند.
Iran, Islamic Republic of
02:18 - 1399/09/01
پس خب اگه ده درصده بی خود میکنند در انتخابات شرگت میکنند.
Iran, Islamic Republic of
02:18 - 1399/09/01
پس خب اگه ده درصده بی خود میکنند در انتخابات شرگت میکنند.
Iran, Islamic Republic of
02:19 - 1399/09/01
منم با حرفهای این موافقم رئیس جمهور صد بار گفتم بازم میگم یه مترسگ بیشتر نیست
Iran, Islamic Republic of
02:56 - 1399/09/01
خیلی دلت پره وقتی خودت نماینده بودی چرااین حرفهارانمیزدی حالاجایت راگرفته اندحزیان میگوئی بروعموحنایت رنگ نداره خودتی
Iran, Islamic Republic of
08:15 - 1399/09/01
بورس هم دست دیگرانه؟؟؟؟!!!!!!
باهمین ۱۰دصد چه کردید ؟؟؟؟اصلا چه میخواستید بکنید که نذاشتند؟؟؟؟!!!!!
چرادور اول این صحبتها نبود؟؟؟؟
چرادر مورد دولت قبل نمی گفتید ۱۰ درصد اختیار دارد؟؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
09:15 - 1399/09/01
90 درصد به وزیران واگذار شده
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج