جاباما
۱۰۶۰۶۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

درخواست ایسکو برای جدایی از رئال‌مادرید

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید درخواستی از این باشگاه دارد که مشابه تقاضای کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا از مدیران این تیم در فصل تابستان است.

خبرگزاری تسنیم: هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید درخواستی از این باشگاه دارد که مشابه تقاضای کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا از مدیران این تیم در فصل تابستان است.

ایسکو هافبک تیم فوتبال رئال مادرید از مسئولان این باشگاه درخواست کرده در نیم‌فصل با انتقال او به تیمی دیگر به‌عنوان بازیکن آزاد موافقت کنند.

درخواست ایسکو مشابه ماجرای درخواست لیونل مسی از رئیس باشگاه بارسلونا برای موافقت با فسخ قرارداد اوست چرا که او نیز بدون داشتن مقصد مشخص و توافق با تیمی دیگر از رئالی‌ها درخواست کرده که به او اجازه دهند در ماه ژانویه از این تیم جدا شود. با این حال این درخواست به منزله قطعی بودن جدایی ایسکو از رئال مادرید نیست و احتمال ماندن او وجود دارد.

طبق ادعای آ اس، ایسکو که در این فصل فرصت چندانی برای بازی در ترکیب اصلی رئال مادرید نداشته و در هفته‌های اخیر هم تنها دقایق پایانی نیمه دوم به میدان رفته است، به این جهت درخواست جدایی کرده تا انتقالش به تیمی دیگر در ماه ژانویه آسان شود. او به صورت رسمی این موضوع را به اطلاع باشگاه رسانده است.

ایسکوی ۲۸ ساله به خاطر سن‌اش احساس می‌کند که بیشتر از این نمی‌تواند فرصت‌هایش را روی نیمکت رئال مادرید هدر دهد اگرچه او هنوز هیچ پیشنهاد رسمی دریافت نکرده است. البته در تابستان امسال از دو باشگاه منچسترسیتی و یوونتوس به‌عنوان مشتریان پروپاقرص او یاد شد. اما طبق اعلام منابع نزدیک به این بازیکن، خود او هیچکدام از این تیم‌ها را به دیگری ترجیح نمی‌دهد و می‌خواهد به تیمی برود که پروژه ورزشی بهتری داشته باشد.

ایسکو تا پایان فصل آینده با رئال مادرید قرارداد دارد و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد که این باشگاه در اوضاع نابسامان اقتصادی ناشی از شیوع کرونا بازیکنی را بدون کسب درآمد از دست بدهد. در همین راستا نشریه آ اس نوشته است که باشگاه مادریدی برای موافقت با فروش ایسکو ۵۰ میلیون یورو می‌خواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج