جاباما
۱۰۶۱۱۹۲
۵۰۵۴
۵۰۵۴
پ

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در تهران

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در صفحات مجازی خبر داد.

خبرگزاری فارس: سرهنگ رضا ملوکی رئیس پلیس ‌فتا شرق استان تهران عصر یکشنبه در جمع خبرنگان، اظهار کرد: درپی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصویر شخصی وی در فضای مجازی پرونده اولیه تشکیل و در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: پس از ثبت اظهارات شاکی پرونده، با بررسی و تحقیقات اولیه توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد که تصاویر منتشر شده فقط درون حافظه گوشی شاکی قرار داشته‌اند که وی در چند روز گذشته اقدام به فروش آن کرده بود اما پس از انتقال فایل‌ها از پاک شدن اطلاعات شخصی خود اطمینان حاصل نکرده بوده است.

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران ادامه داد: بعد از اقدامات تخصصی و فنی‌ تیم کارشناسان پلیس فتا محل سکونت خریدار شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضائی، برای ارائه پاسخ به پلیس فتا دعوت شد.

ملوکی اضافه کرد: وی پس از حضور، منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه‌ شد ولی با دیدن مستندات لب به اعتراف گشود و بزه انتسابی خود را پذیرفت و پس از سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی بیان کرد: تلفن همراه هوشمند محل مناسبی برای ذخیره تصاویر یا نگاه‌داری اطلاعات شخصی نیست و حتماً در اسرع وقت نسبت به انتقال آن به محلی مناسب اقدام کنید.

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران افزود: همچنین زمانی که قصد فروش یا انتقال مالکیت تجهیرات هوشمند خود را داشتید تلفن همراه را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

ملوکی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش یا با شماره تماس ۳۶۲۲۴۴۹۰ تماس حاصل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج