۱۰۶۱۲۵۳
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

سلاطین برد خفیف؛ یک-‌هیچ، نه بیشتر و نه کمتر

فقط دو هفته طول کشید تا پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر بیستم هم به نتیجه محبوب این اواخرشان دست پیدا کنند.

روزنامه توسعه ایرانی: فقط دو هفته طول کشید تا پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر بیستم هم به نتیجه محبوب این اواخرشان دست پیدا کنند. آنها شیفته بردهای یک بر صفر هستند و حالا این نتیجه را روبه‌روی نفت آبادان هم تکرار کرده‌اند. تیم یحیی در اولین مسابقه خانگی فصل، باز هم زیبا و چشم‌‌نواز نبود و باز هم موفق به گل‌زنی در جریان بازی نشد. رسیدن به چهار امتیاز از دو بازی، شروع نسبتا خوبی برای این تیم به شمار می‌رود اما این روزها سبک بازی پرسپولیس برای هوادارها، چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد.

پرسپولیس همه مختصات یک تیم «برنده» را دارد. تیمی که در هر شرایطی برای بردن مسابقه می‌دهد و همیشه آماده است تا از یک فرصت کوچک برای ضربه زدن به حریف استفاده کند. با این حال این تیم برنده، از مدت‌ها قبل دیگر یک تیم «سرگرم‌کننده» نیست. آنها سماجت زیادی در زمین از خودشان نشان می‌دهند. بسیار هم سختکوش و جنگجو هستند اما فرم بازی‌شان هیچ هواداری را به وجد نمی‌آورد. البته که در لیگ قهرمانان آسیا و روبه‌روی رقبایی که یک دوجین ستاره بین‌المللی را کنار هم قرار داده‌اند، بازی با هدف «بردن» به هر قیمتی، کاملا پذیرفتنی به نظر می‌رسد اما تیمی که روبه‌روی نفت آبادان هم صاحب بخت‌های متعدد گل‌زنی نمی‌شود و فوتبال جذابی ارائه نمی‌دهد، حتما با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

پرسپولیس در دومین هفته این فصل هم برتری محسوسی نسبت به رقیبش نداشت. تیم یحیی مجموعا فقط چند دقیقه خوب فوتبال بازی کرد و در همان دقیق هم صاحب یک ضربه پنالتی شد اما پس از آن عقب کشید و دیگر میل چندانی به زدن گل دوم از خودش نشان نداد. اینکه از قهرمان تکراری این سال‌های فوتبال ایران انتظار داشته باشیم درون زمین دست به ریسک‌های بزرگ‌تری بزند و با جسارت بیشتری فوتبال بازی کند، حقیقتا درخواست گزافی نیست. اینکه توقع داشته باشیم پرسپولیسی‌ها پس از جلو افتادن روی اسکوردبرد در زمین عقب‌نشینی نکنند و روی دفاع متمرکز نشوند هم واقعا یک تقاضای عجیب و غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد. پرسپولیس فرمول بردن در لیگ برتر را به خوبی یاد گرفته اما حاضر نیست کمی طراوت، زیبایی و هیجان هم به این فرمول اضافه کند.

سرخ‌ها فصل گذشته بارها و بارها رقبای‌شان را نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشتند و در نهایت به لطف همین نتایج، قهرمانی لیگ را ازآن خودشان کردند. ظاهرا نقشه آنها برای بردن این فصل هم تکیه کردن به همین بردهای خفیف و حداقلی است.

بردهای یک بر صفر، ضعف هجومی پرسپولیس را تا حدودی می‌پوشانند. روبه‌روی رقیبی مثل نفت، شاید تهدیدهای بزرگ دفاعی در کار نباشد اما این پرسپولیس اگر مقابل یک حریف قدرتمندتر گل اول مسابقه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      کاکا تیم داره عالی بازی میکنه تنها خواهشی که ازت دارم فقط زر مفت نزن

      پاسخ ها

      • پرسپولیسی

        دقیقا

      • بدون نام

        فقط حاشیه میخوان درست کنن

      • بدون نام

        افرین

      • بدون نام

        افرین

    • عباس

      حاشیه درست نکنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله حاشیهدرست نکنید داور خودش
        باپنالتی جمع میکن

    • بدون نام

      سلاطین برد با کمک داوری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شروع شد !!!!!!!! یه باخت اوردید حالا دوباره همه را مورد هجمه قرار بدید ولی دیگه این نوع تهمت ها قدیمی شده شیوه جدید رو دنبال کنید

    • بدون نام

      برد، برده میخواد یک بر صفر باشه یا ۶ بر ۲ .مهم ۳ امتیازه که ما بهش عادت کردیم،پیشنهادم به تاسیون اینه که یه بازیکن مثله سلطانی فر بگیرن مثله ما همش براشون گل بزنه،آخه تمام گلهای ما چه تو آسیا و چه تو لیگ و آقای سلطانی فر داره میزنه.
      بی لیاقتهای متوهم اگر عرضه دارید بازیهاتون و ببرید و شعر نگید.

    • صمد...

      دقیقا هر دو بازی عالی بود تیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج