۱۰۶۱۶۳۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

آقامحمود؛ پس این همه دستیار می‌خواهی چکار؟

حواشی مربوط به داستان تعویض شیخ دیاباته آنقدر کش پیدا کرد که نهایتا بهترین بازیکن فصل گذشته آبی‌ها در راستای مبارزه با بازیکن‌سالاری در اختیار باشگاه قرار گرفت.

روزنامه همشهری: حواشی مربوط به داستان تعویض شیخ دیاباته آنقدر کش پیدا کرد که نهایتا بهترین بازیکن فصل گذشته آبی‌ها در راستای مبارزه با بازیکن‌سالاری در اختیار باشگاه قرار گرفت. این یک حکایت غریب است؛ هم به‌خاطر خلقیات شیخ و هم به‌خاطر توانایی‌های فنی او که می‌تواند کمک حال تیم باشد.

با این همه داستان می‌توانست به اینجا کشیده نشود، اگر اعضای کادرفنی استقلال هوشیاری بیشتری به خرج می‌دادند. برخی می‌گویند دیاباته هنگام تعویض تازه متوجه شده کفش‌هایش مناسب بازی نیست و برای تعویض کفش راهی رختکن شده است، برخی هم با اشاره به مصدومیت محمد دانشگر از ۱۰ نفره شدن استقلال به‌مدت۸ دقیقه سخن می‌گویند؛ آن هم در حساس‌ترین دقایق مسابقه.

هر کدام از این خبرها را که می‌خوانیم، بیشتر از هر چیز دیگری یک سؤال به ذهن‌مان خطور می‌کند؛ اینکه پس محمود فکری این همه دستیار و خدم و حشم را برای چه در کادرش جمع کرده است؟ چه کاری از دست اینها بر می‌آید، وقتی حتی نمی‌توانند مصدومیت و بیرون ماندن طولانی یک بازیکن را به سرمربی یادآوری کنند؟ فایده اینها چیست، هنگامی که از مدیریت کردن یک تعویض ساده عاجز هستند؟ نیمکت استقلال با حضور امثال پرویز مظلومی، صمد مرفاوی، امید علی دفتری، حنیف عمران‌زاده و... آنقدر پر و پیمان است که در این بازی برای آرش برهانی جا نبود و او از روی سکوها بازی را تماشا کرد.

تازه شانس آوردیم سیروس دین‌محمدی پیش از شروع فصل در اعتراض به مبلغ قرارداد و اینکه‌شان و جایگاهش حفظ نشده از این تیم کناره‌گیری کرد، وگرنه الان یک نفر دیگر هم به این لشکر پرجمعیت اضافه می‌شد. بعد در این شرایط استقلال باید به‌خاطر غفلت کادر فنی ۸ دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کند و مسابقه را ببازد. به‌نظر می‌رسد برای فکری فقط کمیت مهم بوده، نه کیفیت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دکـــــــــــــــــوراد

      خخخخخخ غیر خنده چیز دیگه ای نمیشه گفت
      ..

    • Perspolis*90 urum

      این کیسه کش بجای اینکه به فکر فوتبال بازی زیبا دستیارهای باسواد باشن به فکر دوره جمع کردن و رفیق بازی هستن جالبه سواد و تجربه مربیگری همشون هم روی هم بزارین به کادر فنی پرسپولیس نمیرسن الان اگه مموتی اخراج بشه اگه صمد ۶ در ۴ یا پرویز ۳ در ۲ بیاد سرکار اینم به عنوان دستیار اونا دوباره برمیگرده ششتقلال

    • امین

      به قول بابا پنجعلی شوما حرف نزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج