جاباما
۱۰۶۱۷۳۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ممانعت از فروش بلیت قطار به بیماران کرونایی

شرکت‌های حمل و نقل ریلی بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از فروش بلیت به افرادی که کمتر از ۱۴ روز از تست مثبت کرونای آنها می‌گذرد، خودداری می کنند.

خبرگزاری مهر: شرکت‌های حمل و نقل ریلی بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از فروش بلیت به افرادی که کمتر از ۱۴ روز از تست مثبت کرونای آنها می‌گذرد، خودداری می کنند.

معاون اجرایی این شرکت با اعلام خبر فوق گفت: این شرکت به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا، با به روز رسانی نرم‌افزارهای فنی خود و استفاده از سرویس برخط استعلام الکترونیکی ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر اساس پارامترهای ورودی (کد ملی و تاریخ سفر)، فروش بلیت بیماران کرونایی را ممنوع اعلام کرده است.

علیرضا عصاری افزود: نتیجه تست کرونای افراد متقاضی سفر هنگام خرید بلیت قطار، بر اساس کد ملی‌های ارسالی، تطبیق داده شده و در صورتی‌که هر یک از متقاضیان سفر با قطارهای رجا، دارای تست مثبت کرونا باشند، با ارسال پیامکی به وی اعلام می‌شود که امکان صدور بلیت برای ایشان به دلیل تست مثبت کرونا میسر نمی‌باشد.

وی در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضد عفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یک بار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و … آغاز و اجرایی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج