جاباما
۱۰۶۲۱۷۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بایدن: اگر ترامپ بخواهد دیدار می‌کنیم

با وجود اینکه ترامپ از پذیرش علنی نتایج انتخابات آمریکا امتناع کرده است، جو بایدن گفت حاضر است در جریان روند انتقال با رئیس جمهوری آمریکا دیدار کند.

خبرگزاری ایسنا: با وجود اینکه ترامپ از پذیرش علنی نتایج انتخابات آمریکا امتناع کرده است، جو بایدن گفت حاضر است در جریان روند انتقال با رئیس جمهوری آمریکا دیدار کند.

به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا خطاب به خبرنگارانی که می‌پرسیدند آیا او با دونالد ترامپ ملاقات خواهد کرد، گفت: البته اگر او بخواهد.

کاخ سفید اظهارنظر نکرده است که آیا تماسی با تیم بایدن برای انجام این دیدار داشته است یا خیر.

به لحاظ سنتی روسای جمهوری در حال کناره‌گیری آمریکا از جانشین‌های خود در کاخ سفید استقبال می‌کنند تا در روند انتقال میان دولت‌ها حمایت به عمل آورند. ترامپ هم یک هفته بعد از انتخابات ۲۰۱۶ با باراک اوباما ملاقات کرد.

با وجود اینکه دو هفته از زمانی که بایدن از سوی آسوشیتدپرس و رسانه‌های خبری مهم به عنوان پیروز انتخابات معرفی شد می‌گذرد، ترامپ هنوز به شکست اذعان نکرده است. او در عوض تردیدهایی را درباره نتایج ایجاد کرده و ادعاهای غلطی را درباره تقلب انتخاباتی دارد.

روند انتقال قدرت در جریان است که تاییدیه ترامپ را دارد. اداره خدمات عمومی فدرال آمریکا دوشنبه به بایدن و تیم او این موضوع را اطلاع داد که انتقال رسمی می‌تواند آغاز شود. بدین ترتیب، منابع و خدمات فدرال در این فرایند به کار گرفته می‌شوند. ترامپ بعدا در توییتی گفت که این مرحله را تایید کرده اما در ادامه نوشت که هنوز به چیزی اذعان ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج