جاباما
۱۰۶۲۴۲۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ترمز بیت‌کوین کشیده شد

بیتکوین از شکستن رکورد تاریخی خود بازماند.

ایسنا: بیتکوین از شکستن رکورد تاریخی خود بازماند.

به نقل از سی ان بی سی، تردید معامله گران نسبت به توانایی بیتکوین در ورود و دوام آوردن در قله جدید تاریخی باعث تشدید فشار عرضه و متوقف شدن روند صعودی بیتکوین در بازار ارزهای دیجتالی شد.

بیتکوین امسال را رویایی سپری کرده و ارزش آن نسبت به ابتدای سال حدود ۱.۵ برابر افزایش یافته است. معامله گران ارزهای دیجیتالی مدعی هستند که شرایط با سال ۲۰۱۷ متفاوت است و این ارز می تواند حتی کانال ۲۰ هزار دلاری را نیز بشکند. ارزش بازار بیتکوین در حال حاضر بیش از ۳۵۰ میلیارد دلار است.

جوزف گواگلیردو- کارشناس امور ارزی در موسسه تروتمان گفت: شکی نیست که همه گیری کرونا باعث افزایش اقبال جهانی به ارزهای دیجیتالی شده است و حالا همه به دنبال راه های انتقال وجه سریع تر و کم دردسر تر هستند.

ترمز بیت‌کوین کشیده شد

بازدهی هفتگی محبوب ترین ارز دیجیتالی جهان به ۷.۲۴ درصد رسیده است. طی ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین با ثبت ریزش ۱.۱۴ درصدی به ۱۹ هزار و ۴۰.۸۳ دلار رسید. بالاترین رکورد ثبت شده ارزش بیت کوین مربوط به روز هفدهم دسامبر سال ۲۰۱۷ بوده که در آن این ارز به قیمت ۱۹ هزار و ۷۸۳.۰۶ دلار رسید اما تنها کمی پس از آن این ارز با ریزشی شدید حدود یک سوم ارزش خود را از دست داد.

البته ریزش قیمتها در بازار ارزهای دیجیتالی محدود به بیت کوین نبود و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر نزولی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۳.۲۵ درصد کاهش به ۵۸۹.۲۶ دلار، بیت کوین کش با ۲.۹۷ درصد ریزش به ۳۳۷.۴۳ دلار، لایت کوین با ۳.۵۶ درصد افت به ۸۷.۰۵ دلار، مونرو با ۰.۷۵ درصد کاهش به ۱۳۵.۲۷ دلار، دش با ۶.۷۴ درصد عقب گرد به ۱۱۰.۷۱ دلار، زدکش با ۲.۸۶ درصد کاهش به ۸۲.۹۱ دلار و میکر با ۱.۷۹ درصد ریزش به ۵۹۴.۱۱ دلار رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج