۱۰۶۳۰۱۷
۱۸ نظر
۵۰۰۲
۱۸ نظر
۵۰۰۲
پ

ضعیف‌ترین شروع؛ لیگ فدای آسیا؟

۳ بازی، ۵ امتیاز و فقط یک گل زده؛ پرسپولیس مدل لیگ بیستم ضعیف‌ترین شروعش در ۵ فصل اخیر را تجربه می‌کند، آن هم درحالی‌که بین رقبای قرمزها، هنوز لقمه چندان گلوگیری وجود نداشته است.

روزنامه همشهری: ۳بازی، ۵امتیاز و فقط یک گل زده؛ پرسپولیس مدل لیگ بیستم ضعیف‌ترین شروعش در ۵فصل اخیر را تجربه می‌کند، آن هم درحالی‌که بین رقبای قرمزها، هنوز لقمه چندان گلوگیری وجود نداشته است. ۲ امتیازی که پرسپولیس در هوای بارانی مسجدسلیمان از دست داد، نشان می‌دهد این تیم کار سختی برای تکرار قهرمانی‌هایش دارد، حتی اگر هر کدام از رقبا هم به اندازه یک کوه مشکل داشته باشند.

۱- ترکیب ابتدایی پرسپولیس در دیدار با نفت مسجدسلیمان متفاوت و غافلگیرکننده بود. وحید امیری و احسان پهلوان بیرون نشستند تا با اضافه شدن کمال کامیابی‌نیا و بشار رسن به ترکیب بازی قبلی، پرسپولیس عملا با ۳هافبک دفاعی بازی را شروع کند. سیامک نعمتی هم به پیشانی خط حمله منتقل شد، گرچه واضح بود به‌کار بازی در این پست نمی‌آید. بنابراین سرخپوشان نیمه اول را مفت از دست دادند و نیمه دوم هم با آن هوای بارانی برای تغییر نتیجه کافی نبود.

۲- استدلال کادرفنی پرسپولیس برای انتخاب ترکیب نیمه اول، محرومیت وحید امیری و احسان پهلوان از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بود؛ مسابقه‌ای که ۳هفته دیگر برگزار می‌شود و پرسپولیس دارد خودش را برای آن آماده می‌کند. در این صورت احتمال اینکه این دو بازیکن همچنان مسابقات بیشتری را از روی نیمکت شروع کنند وجود دارد و شاید بشود از آن با تعبیر «لیگ فدای آسیا» یاد کرد. نکته عجیب اما اینجاست که با وجود همه این تغییرات، باز نوبت به امید عالیشاه نمی‌رسد. صد البته در این مورد خود امید بیشتر از همه تقصیر دارد.

۳- حالا دیگر حرف زدن در مورد بحران خط حمله پرسپولیس تکراری شده است. این یک دردسر بزرگ است و اگر واقعا بنا باشد عیسی آل‌کثیر تا فروردین بیرون بماند، ممکن است پرسپولیس تاوان زیادی بدهد. تنها نکته عجیب داستان این است که یحیی گل‌محمدی نه‌تنها به کشف سورپرایز در خط حمله فکر نمی‌کند و امثال آریا برزگر و محمد شریفی را محک نمی‌زند، بلکه حتی به خرید خودش یعنی مهدی مهدی‌خانی هم روی خوش نشان نمی‌دهد. یعنی احتمال موفقیت اینها یا یک بازیکن از امیدها، کمتر از شانس موفقیت سیامک نعمتی در خط حمله است؟ پس چرا این فرصت به آنها داده نمی‌شود؟ حداقل موقعیتی که در هر بازی به آرمان رمضانی داده می‌شود را می‌توان در اختیار مهاجمان ناشناخته قرار داد.

۴- پرسپولیس برای سومین بازی پیاپی گل نخورد و این یک شروع خوب در فاز دفاعی است، اما نشانه‌های تزلزل دیده می‌شود. جلال حسینی با این سن و سال قدرت حضور در مسابقات فشرده را ندارد و طبیعی است که گاهی جا بماند. نفت مسجدسلیمان روی معدود حرکات تهاجمی‌اش خطرناک ظاهر شد و این یعنی اگر تیمی توان هجومی بیشتر داشته باشد، ممکن است برای پرسپولیس دردسر درست کند.

۵- کسی متوجه افت دنباله‌دار احمد نوراللهی شده است؟ او بازیکن مهمی برای سرخپوشان به‌شمار می‌آید، اما مدت‌هاست که طراوت گذشته را ندارد. احمد بعد از از دست دادن توپ، کند عمل می‌کند و نقش گذشته‌اش در بازی‌سازی را هم از یاد برده. افت کیفی هر بازیکن، یک مسئله طبیعی است، اما به‌نظر می‌رسد این مسئله در مورد نوراللهی بیش از حد طول کشیده. پرسپولیس در فینال‌آسیا به او در بهترین فرمش نیاز دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام.آقای شجاع زاده شما به خاطر پول و آقای آل کثیر شما هم به خاطر بی تجربگی شادی پس از گل پرسپولیس را به این روز انداختید.

    • اشکان توکلی

      فینالیست آسیارو قلع و قم کردن والا انتقاد کردن شما رسانه ها از این تیم کمال پررویی شماست

    • رضا علی بابایی

      خخخ مگه نیمه دوم با تیم کاملش بازی نکرد چکار کرد مثلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بایه برد آبکی قره نشید به خودتون راه درازی در پیشه

    • بدون نام

      بهونه نیارید! اگر فینال براتون مهم بود این همه ستاره رو نمی‌گذاشتن برن! فک کنید استقلال هر سال بیشتر بازیکنان اونم از ترکیب اصلی تیم رو از دست میده. و منت هم سرمون میذاشتن که 11 تا بازیکن گرفته. این 11 بازیکن تا تیم میشدن لیگ تموم و قهرمان هم چند هفته قبلش مشخص شده بود.

    • بدون نام

      این تیم توی آسیا هم هیچی نیست

    • علی

      پرسپولیس را ملی نکنید پرسپولیس یه باشگاه حکومتی است ولی ملی نیست و از نظر هوادار هم در رتبه دوم قرار دارد رسانه های سرخ آبی لطفا شرف داشته باشید و همه چیز را با تیمهای پایتخت تنظیم نکنید! فوتبال دو قطب کثیف دیگه تمام شده است!

    • علی

      پرسپولیس را ملی نکنید پرسپولیس یه باشگاه حکومتی است ولی ملی نیست و از نظر هوادار هم در رتبه دوم قرار دارد رسانه های سرخ آبی لطفا شرف داشته باشید و همه چیز را با تیمهای پایتخت تنظیم نکنید! فوتبال دو قطب کثیف دیگه تمام شده است!

    • علی

      پرسپولیس را ملی نکنید پرسپولیس یه باشگاه حکومتی است ولی ملی نیست و از نظر هوادار هم در رتبه دوم قرار دارد رسانه های سرخ آبی لطفا شرف داشته باشید و همه چیز را با تیمهای پایتخت تنظیم نکنید! فوتبال دو قطب کثیف دیگه تمام شده است!

      پاسخ ها

      • ESSE

        یابو از حسادت نترکی شما فقط و فقط قهرمان هوچیگری هستید ولا قیر پرسپولیس درلیگ خلیج فارس اوله
        دراسیا سوم ودردنیا نودوهفتم
        نه مثل کیسه سوم ایران دوازدهم اسیا
        دویست وهشتادم دنیا پس هوچی گری
        نکنید

      • perspolis el grande

        هنوزم پوکر داره میسوزونه؟

      • وحید

        شما دست پیش گرفتی که پس نیوفتی اتفاقا پرسپولیس از اول یک تیم مردمی بوده که در برابر یک تیم حکومتی تاج یا استقلال فعلی مردم پشتش بودن و هر آدم منطقی و بی طرفی این نکته میدونه و اینکه پرسپولیس هوادارش دو برابر استقلال نشون دهنده مردمی بودنش و این به بعصیا بدجوری فشار میاره چون به جای قوی شدن خودشون می خوان تیمای دیگه ضعیف بشن که اینا به سطح اونا برسن

    • صمد...

      به شما ربطی نداره به فکر خودتون باشید.

    • بهار

      بله لیگ فدای آسیا میشود هوادار این گونه میپسندد

      پاسخ ها

      • میلاد

        ما چه بخایم چه نخایم فینال رو باخت میدیم ولی نباید لیگ رو فدایه لیگ قهرمانان آسیا کنیم، واسه ایران و پرسپولیس یک باخت با حیثیت هم مساوی با برد

    • بدون نام

      خیالشون تخته بعداز فینال بابا مسعود براشون امتیاز جمع میکنه واز حریفا امتیاز میگیره

    • کام

      فوتبال فراز ونشیب داره ،پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده رتبه بندی فیفا جایگاه پرسپولیس رو مشخص کرده ،هوادار استقلال شما که میان اینجا پست میزارین تیمتون چکار کرده تاحالا به فولاد باختین ماشین سازی رو هم بزور بردین ،اسیا هم حذف شدین

    • بدون نام

      یه سوال
      اون کدوم تیم بود که 6 گل تو مسابقات باشگاهای آسیا خورد ؟
      به کسی که جواب درست رو بگه پیراهن عبدالرحمان جایزه داده میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج