۱۰۶۳۹۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دستور ویژه برای دستگیری عاملان ترور اخیر

رئیس کل دادگستری استان تهران در پیامی با اشاره به شهادت شهید محسن فخری‌زاده گفت: در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی همه تلاش خود را برای شناسایی کامل، دستگیری و محاکمه عاملان استکبار جهانی معطوف خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس کل دادگستری استان تهران در پیامی با اشاره به شهادت شهید محسن فخری‌زاده گفت: در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی همه تلاش خود را برای شناسایی کامل، دستگیری و محاکمه عاملان استکبار جهانی معطوف خواهیم کرد.

محمد جواد حشمتی مهذب اظهارداشت: دشمنان قسم خورده جهان اسلام بار دیگر در اوج ناتوانی و عجز این بار طی جنایتی ددمنشانه، فرزند برومند نظام اسلامی و دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

وی افزود: دادگستری استان تهران ضمن اعلام انزجار و محکومیت این اقدام جنایتکارانه، ترور دانشمند هسته‌ای و چهره ماندگار صنعت دفاعی کشور «سردار رشید اسلام شهید دکتر محسن فخری زاده» و تسلیت شهادت آن دانشمند برجسته به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده مکرم ایشان، از درگاه خداوند رحمان علوّ درجات را برای آن شهید عزیز مسئلت دارد و در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی تمام تلاش خود را برای شناسایی کامل، دستگیری و محاکمه عاملان استکبار جهانی معطوف خواهد کرد.

حشمتی مهذب خاطرنشان کرد: در همین راستا و در اجرای دستور رئیس قوه قضائیه، ضمن صدور دستورات قضائی ویژه خطاب به ضابطان و مبادی ذی‌ربط، نظارت و پیگیری‌های مستمر نیز به عمل خواهد آمد که گزارش این اقدامات توسط سخنگوی قوه قضائیه در آینده نزدیک تبیین خواهد شد.

محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بعدازظهر روز جمعه -هفتم آذر ماه- در جریان یک حمله تروریستی در آبسرد دماوند به شهادت رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج