۱۰۶۴۷۷۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

موسوی خوئینی‌ها جایگزین خاتمی می‌شود؟

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها در واکنش به برخی گمانه زنی ها نسبت به نقش موسوی خوئینی ها در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: محور شدن موسوی خویینی ها برای اصلاح طلبان فقط در رسانه ها مطرح است.

ایسنا نوشت: دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها در واکنش به برخی گمانه زنی ها نسبت به نقش موسوی خوئینی ها در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: محور شدن موسوی خویینی ها برای اصلاح طلبان فقط در رسانه ها مطرح است.

محمود صادقی، با بیان اینکه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها اصول راهنما و راهبردهایی برای انتخابات ۱۴۰۰را تصویب کرده است، اظهار کرد: براساس این اصول اکثر اعضای شورای مرکزی اعلام کرده اند قصد مشارکت فعال در انتخابات را دارند اما این مشارکت مستلزم داشتن کاندیداهایی با هویت روشن اصلاح طلبی است که برنامه روشن و راهگشا برای برون رفت از مشکلات کشور و پایگاه رای مردمی داشته باشد.

وی ادامه داد: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها و چند حزب دیگر جلساتی با موضوع انتخابات برگزار می کنند. لیست افرادی هم براساس اصولی که نام بردم تهیه شده است اما این لیست در حد گمانه زنی است و هنوز اجماع بر هیچ فردی قطعی نشده است که خواسته باشیم او را معرفی کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است موسوی خویینی ها محوریت فعالیت های اصلاح طلبان را بر عهده بگیرد، گفت: من در جمع اصلاح طلبان نشنیده ام که قرار است موسوی خویینی ها محور فعالیت باشد و فقط در سطح رسانه ها مطرح شده است. البته از نظرات ایشان برای دستیابی به اجماع استفاده می کنیم اما هیچ بحثی در این زمینه که شما اشاره کردید مطرح نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام ۰

      محور بشود چی میشه اخرش هیچی مردم ببین چی میگن خودرا خراب نکننید جانم

      پاسخ ها

      • م ..ا

        خرابه خراب.
        از اول هم خودش بود.
        سفارت....عربستان....و هزاران ماموریت فاجعه آمیز .
        چه رو دارن.
        قوه قضائیه که مستقل نباشد.همین افراد سرافراز خواهند بود.

    • اکبر

      بابا تو را خدا بس کنید این بحث ها را موسوی خویینی جای خاتمی را بگیرد مثلا چی میشه با این کارها وضع درام مردم درست نمیشود فکر اساسی بکنید یک رییس جمهور متعهد و متخصص و میهن پرست و پاکدست لازم کشور است

    • اکبر

      بابا تو را خدا بس کنید این بحث ها را موسوی خویینی جای خاتمی را بگیرد مثلا چی میشه با این کارها وضع درام مردم درست نمیشود فکر اساسی بکنید یک رییس جمهور متعهد و متخصص و میهن پرست و پاکدست لازم کشور است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج