جاباما
۱۰۶۴۹۳۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تعدد طرح‌ در مجلس فریاد نمایندگان را هم درآورد

لطف‌الله سیاهکلی، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ۴۴ سیاست کلان مصوب مجلس فقط اصل ۴۴ تبدیل به قانون شده است، از هیات رییسه مجلس خواست به مسابقه غیر ضروری طرح‌نویسی در مجلس پایان دهد.

خبرگزاری ایرنا: لطف الله سیاهکلی، نماینده قزوین در مجلس یازدهم در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی گفت: سلام بر دشمن و لبخند مذاکره راهگشای شرایط فعلی نیست و دشمنان بدانند مردم ایران در مبارزه با مستکبران عزم جدی دارند و نمونه آن روز گذشته با تصویب طرح اقدام راهبردی علیه تحریم ها اتفاق افتاد.

نماینده مردم قزوین در مجلس اضافه کرد:مشکل امروز کشور فقط آمریکا و تحریم‌های نامشروع آن نیست. مشکل کشور کم کاری در حوزه اقتصاد و وابستگی دولت به نفت است. زیرا سه چهارم بودجه کشور صرف شرکت‌های دولتی می‌شود و فقط یک چهارم بودجه به مردم اختصاص دارد و شرکت ملی نفت برای صرف این بودجه به کسی پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه دولت بیش از هفت هزار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری غیرمنقول انجام داده است، گفت: امروز این عدد به ۲۰ هزار هزار میلیارد تومان می‌رسد ولی دولت هنوز نتوانسته در قبال قاچاق و فساد اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشد و به دلیل تورم مردم هر روز شاهد افزایش قیمت کالا هستند و نمی‌دانند این اوضاع تا کی ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم قزوین با تاکید بر اینکه ۴۵ سیاست کلان در مجلس به تصویب رسیده و فقط یک سیاست کلان اصل ۴۴ تبدیل به قانون و اجرایی شده است، ‌گفت: در مجلس نیز مسابقه طرح نویسی بین نمایندگان داریم و از هیات رئیسه می‌خواهم تلاش کنند تا به این مسابقه غیرضروری پایان داده شود.

سیاهکلی با انتقاد از شرایط بورس گفت: چرا در زمانی که برنامه دقیقی برای بورس تعریف نشده بود، دولت مردم را تشویق به حضور در بورس کرد تا سرمایه خود را با رویای منافع اقتصادی بر باد دهند. همچنین مشخص نیست ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات نهاده‌های دامی به چه کسانی داده شد تا بازی مرغ و تخم مرغ در کشور شروع شود.

این نماینده مجلس با تذکر به وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت مالکیت اراضی کشاورزان گفت: آقای وزیر مالکیت در اسلام محترم است و تحت هیچ عنوان نمی‌شود مالکیت را از حدی گرفت اما برابر قانون همین مجلس، به قاضی اجازه داده می‌شود تا بیابان‌هایی که ۱۱ کشاورز روستایی به باغ تبدیل کرده اند، تخریب کنید.

وی به مشکلات آب در استان قزوین اشاره و خاطرنشان کرد: استان قزوین جزو استان پرآب کشور است ولی هم شهر قزوین و هم ۱۹ شهر این استان از آب‌های زیرزمینی و آب چاه استفاده می‌کنند و سهمیه آب شرب این استان را به استان های دیگر می‌دهند. همچنین قزوین تولید کننده برق است اما در برای شهرهای دیگر استفاده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت پرت آنهایی که بیابان به باغ کردن از فامیلهاست آری صد در صد و گرنه اینقدر ناراحت نمیشدی بی خاصیتهای مجلس

    • بدون نام

      زیاد به داد وفریاد مجلسی ها بها ندهید اینها جز فریاد زدن کار دیگه ای بلد نیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج