۱۰۶۴۹۵۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

افرادی لگد به گربه نزدند، اما نظر فنی می‌دهند

پیروز قربانی مربی تیم فوتبال سایپا گفت: یکی از دلایل عمده پروبال گرفتن این جریان‌ها، بازیکنان، مربیان و پیشکسوتان ضعیف هستند و دوست دارند از آن‌ها در فضای مجازی تعریف و تمجید شود.

خبرورزشی: پیروز قربانی مربی تیم فوتبال سایپا گفت: یکی از دلایل عمده پروبال گرفتن این جریان‌ها، بازیکنان، مربیان و پیشکسوتان ضعیف هستند و دوست دارند از آن‌ها در فضای مجازی تعریف و تمجید شود.

پیروز قربانی در خصوص اثرات مخرب صفحات و کانال‌های فضای مجازی روی فوتبال ایران صحبت هایی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

*در هیچ جای دنیا یک تیم پر طرفدار این همه کانال و صفحه داشته باشد که به اسم آن تیم فعالیت کنند. نظارتی روی آن‌ها وجود دارد اما متأسفانه در ایران هیچ نظارتی نیست. شما تیم استقلال را ببینید؛ شاید در اینستاگرام بالغ بر ۱۰۰ صفحه وجود داشته باشد که همه هم کارشناس هستند و نظر فنی می‌دهند!

*این روزها هر آدمی که هیچ سررشته‌ای از فوتبال ندارد نظر می‌دهد. به نظرم کسی با فوتبال دیدن نمی‌تواند متخصص فوتبال باشد ولی متأسفانه در فضای مجازی آدم‌هایی هستند که لگد به گربه نزده‌اند اما نظر فنی می‌دهند و این خیلی بد است.

*آدم‌های قوی به هیچ عنوان اسیر فضای مجازی نمی‌شوند. یکسری آدم‌های ضعیف هستند که دوست دارند از آن‌ها در فضای مجازی تعریف و تمجید شود. عده‌ای هستند که محبوبیت‌شان در حد همین اینستاگرام است و باعث بالا و پر داده شدن به این فضاها می‌شوند. متأسفانه ما اگر چه در فوتبال‌مان آدم قوی زیاد داریم اما آدم ضعیف هم خیلی داریم.

*در ماجرای استراماچونی و خیلی از مسائل دیگر همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. موجی راه افتاد و هر کسی به نفع خودش سوار آن شد و متأسفانه آدم‌هایی هم که واقعیت را گفتند مورد شدیدترین هجمه‌ها قرار گرفتند. باید برخورد کاملی با این جریانات بشود. خود باشگاه‌ها هم باید نظارت‌شان را روی این کانال‌ها و صفحات که به اسمشان فعالیت دارند، بیشتر کنند.

*در بین پیشکسوتان استقلال افرادی هستند که طوری برخورد می‌کنند انگار ۴۰ سال در این تیم بوده‌اند. آن‌ها یکسری خوراک غلط به مردم می‌دهند و این اصلا درست نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو خودت از همه بدتری... همیشه سوار بر مـوج و سهــــــــم خواه

    • عبدااله

      جناب شما که به جای لگد جفتگ هم زدی با این سبکت چه گلی به سر فوتبال زدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج