۱۰۶۵۰۳۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

زوجِ تهرانی، مخارج عروسی خود را هدیه کردند

زوج جوان و ارزشمند تهرانی در اقدامی خداپسندانه و نیک مخارج عروسی خود را به مدرسه سازی در منطقه محروم سیستان و بلوچستان اختصاص دادند.

ایسنا: زوج جوان و ارزشمند تهرانی در اقدامی خداپسندانه و نیک مخارج عروسی خود را به مدرسه سازی در منطقه محروم سیستان و بلوچستان اختصاص دادند.

این زوج جوان در ایام دشوار و وضعیت قرمز کرونایی بدون برگزاری مراسم و لغو دورهمی و تجمع و جشن عروسی، زندگی ساده و کم خرج خود را با نیت کمک به تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند منطقه محروم سیستان و بلوچستان آغاز کردند.

اقدام ارزشمند این زوج جوان که یک دهه بیشتر است خود را وقف خدمت به فرزندان مردم در نقاط محروم سیستان و بلوچستان کرده اند، دارای ارزش بوده و قطعا پاداش بزرگ آنان در نزد خدای متعال ماندگار است.

حسین و الهام در آغاز زندگی مشترک خود به اقشار جامعه نشان دادند که با دور شدن از تجملات و خرج های اضافی مراسم های عروسی می توان دنیا و آخرت خود را با شاد کردن دل نیازمندان آباد کرد.

سید حسین موسوی مسوول کمیته عمرانی گروه جهادی السابقون گفت: شناسایی محرومان و حضور در جمع مردم نیازمند به خدمت و رایزنی با خیران و گردهم آوردن گروه های جهادی و شروع به ساخت مدارس در مناطق محروم دارای لذت بوده که پاداش خیر کارهای بزرگ و ماندگار را خدای متعال می دهد.

وی اظهار داشت: با آسان گرفتن زندگی و کم کردن هزینه و دور شدن از اسراف و با مشارکت مالی هر چند ناچیز هم می توان به حل بخشی از مشکلات نیازمندان کمک کرد.

موسوی بیان کرد: گروه جهادی السابقون در افزون بر یک دهه سابقه حضور در مناطق محروم سیستان و بلوچستان توانسته کارهای بزرگی را به سرانجام برسانند.

وی افزود: در شهر خاش و روستاهایی مانند صمداباد، مهربان، دشت رباط و غیره کارهای خوبی را شروع کرده ایم که بخشی از آنها به پایان رسیده و از روزهای آینده نیز با مشارکت دادن خیران مدارس دیگری را در خاش آغاز می کنیم.

وی گفت: در مناطق محروم سراوان و سرباز و زاهدان نیز شاهد انجام کارهای بزرگ این گروه جهادی بوده ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت .انشاالله که خوشبخت باشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج