جاباما
۱۰۶۵۶۴۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ببر ۳ساله، زن ۶۹ساله را مجروح کرد

یکی از داوطلبان پناهگاه حفاظت از گربه‌سانان «کارول بسکین» در ایالت فلوریدا در آمریکا روز پنج‌شنبه پس از حمله ببر به شدت مجروح شد اما جان سالم بدر برد.

یورونیوز: یکی از داوطلبان پناهگاه حفاظت از گربه‌سانان «کارول بسکین» در ایالت فلوریدا در آمریکا روز پنج‌شنبه پس از حمله ببر به شدت مجروح شد اما جان سالم بدر برد.

به گفته مدیر این مجموعه، «کندی کوزر»، داوطلب ۶۹ ساله مشغول غذا دادن به «کیمبا»، یک ببر نر ۳ ساله بود که متوجه شد ببر در جایگاه معمول خود نیست. او برای بررسی اوضاع بازوی خود را داخل قفس برد تا قفل یکی از درها را باز کند.

گفته می‌شود کیمبا، که کمین کرده بود، در این لحظه به داوطلب حمله و بازوی او را به شدت مجروح کرد.

ببر ۳ساله، زن ۶۹ساله را مجروح کرد

مدیر این پناهگاه گربه‌سانان تأکید می‌کند تمامی کارکنان موظف به رعایت پروتکل‌های حفاظتی هستند و همه می‌دانند که نباید دست‌ها یا پاهای خود را وارد محوطه گربه‌سانان کنند.

پس از این حادثه، کارکنان پناهگاه تا رسیدن نیروهای امداد تلاش خود را برای قطع خونریزی خانم کوزر انجام دادند و او به بیمارستان منتقل شد. بازوی او که در سه جا شکستگی داشت فورا جراحی شد و او خوشبختانه دچار قطع عضو نشد.

کیمبا نیز به مدت ۳۰ روز در قرنطینه و در شرایط ویژه قرار گرفته است ولی به گفته کارکنان پناهگاه حمله او طبیعی و ناشی از وجود غذا بوده است. این ببر از یک سیرک نجات یافته است.

پناهگاه گربه‌سانان «کارول بسکین» که با برنامه تلویزیونی «ببر شاه» شبکه نتفلیکس شهرت پیدا کرده بود با این حادثه دوباره خبرساز شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج