جاباما
۱۰۶۵۷۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آغاز ثبت‌نام آزمون ارشد ۱۴۰۰ از فردا

ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از فردا یکشنبه ۱۶ آذر آغاز می شود.

خبرگزاری ایسنا: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از فردا یکشنبه ۱۶ آذر آغاز می شود.

مهلت ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی، غیردولتی، همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور روز یکشنبه ۲۳ آذر ماه پایان می پذیرد و ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود.

داوطلبان، ضمن توجه به شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اموزش کشور قرار میگیرد)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) متقاضی ثبت نام در این آزمون شوند.

همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام، همزمان با شروع ثبت نام، در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.

متقاضیان علاقه مند می توانند همزمان با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰،نسبت به ثبت نام در اولین مرحله دوره بیست و ششمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور،بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، اقدام کنند.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد شده و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

به متقاضیان توصیه می شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس براساس فرم پیش نویس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان، اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد کنند. همچنین متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت کنند.

بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل متقاضی جلوگیری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج